- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
mobilizmo
addikt
Ha jól látom mostanában másoknak is vannak problémái a szolgáltatással. Nekünk LG tv-n napok óta az app indításánál azt tapasztaljuk, hogy HBO Go embléma és némi tekerés után végtelen fekete képernyő fogad. Van esetleg tanács arra vonatkozóan, mit lehetne csinálni?
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz LouiS22 #5069 üzenetére
5000+1. bejelentésnek nem valószínű, hogy túl sok haszna lenne. Én olyasmire gondoltam, hogy appot leszedni és újra felrakni (megvolt), újra aktiválni az eszközt (nem tudom, hogy lehet az aktiválást megszüntetni).
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz CartmanLand0 #5086 üzenetére
Tulajdonképpen így működik. Bár az tisztább helyzet ha a regisztrációdnál lemondod az előfizetést, amikor nem akarod tovább fizetni. Aztán ha újra aktiválni akarod, akkor újra befizetsz 1 hónapot. Én se a HBO Go-t (se a Netflix-et) nem így használom, de a Eurosport Player-t igen, teljesen legális és működik is. Szerintem az hogy nincs hűségidő, pont emiatt van.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz raul22zsoca #5117 üzenetére
Milyen tv, mikori gyártású?
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz raul22zsoca #5121 üzenetére
Igen rosszul értelmezted. Nekem LB sorozatú tv-m van, ez a legkorábbi WebOs rendszerű típusok közül való. Hasonló az esetem mint neked, az HBO-tól azt a tájékoztatást kaptam már nem támogatott a készülékem.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz chaosmonger #5128 üzenetére
LG store-ban csak egy verzió van. Legalábbis amit én a tv-n látok.
Kicsit utána olvastam ennek most, nekem már eleve a fekete hátterű app volt telepítve. Az nem működik.[ Szerkesztve ]
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Vagy egy android tv-t. De nekem nem igazán tetszik a terveztetett avultatás, szóval nem állok be a sorba. Mi Box S-t is pl. pont azért vettem korábban, mert nem akartam kidobni az egyébként teljesen jó FHD (talán az első sorozatból) LG tv-met. Azóta is tökéletesen működik, HBO Go is rajta, már nem nekem egyébként.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz pozsoka #5167 üzenetére
Nos, nem bántásból, okulásból mondom.
Ha figyelembe vesszük, hogy hány számlát kezelnek a résztvevők, azt kell, hogy mondjam statisztikailag szinte 0 a valószínűsége, hogy megtörténik, de előfordul.
Velem a Tidal-nál fordult elő, hogy amikor volt egy 3 hónap/1$ akciós ajánlatuk, a normál havi díjat vonták tőlem, 1x.
Szóval számomra ebben a történetben az a kérdés, hogy történhet meg, hogy nem veszed észre és többször is levonják. Te azt mondtad jobban szereted a készpénzt, ami nem csak azért butaság mert a jövő egyértelműen nem abba az irányba mutat. Hanem azért is, mert pont a nem készpénzes megoldásoknál lehet tökéletesen megoldani, hogy mindenféle értesítést kapj a műveletekről. Elég szétszórtnak kell lenni ahhoz, hogy ne legyél tisztában napi szinten a pénzmozgásaiddal. Lehet küzdeni a jövő ellen (sőt néha kell is), de sokszor inkább racionálisan kellene használni az új eszközöket.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz RetepNyaraB #5202 üzenetére
Minél nagyobb kijelzőn nézed közelről annál jobban látszanak a hibák. Ebből a szempontból egy telefon azért nem feltétlen összehasonlítási alap. Egyébként tv-n egyértelműen szar, agyon tömörített volt a kép. Különösen a sötét homgén részeknél látni a kockásodást.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Williamgrant #5205 üzenetére
Hogy jobb alternatíva van-e azt nem tudom, de az egyik gyereknél teljesen jól fut. Még reklám mentes YT-ot is sikerült raknom rá. Mintha mkv lejászásával előfordult volna probléma, de emlékeim szerint fw frissítéssel ez is megoldódott.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Mezga Aladár #5246 üzenetére
Bocsánat valóban, rosszul emlékeztem 5 eszköz regisztrálható, egyidőben 2 használható.
A te 18 eszközöd, vagy nem valós, vagy nagyon félrenéznek valamit."Használható Eszközök száma
Feltéve, hogy az Előfizetési Szerződésben más nem kerül rögzítésre, a Felhasználó az alábbiakra jogosult: (i) 5 Eszközt regisztrálhat, amiből kettőt használhat egyidejűleg, (ii) 5 alkalommal jogosult az Eszközökön módosítani egy naptári hónapon belül, azzal, hogy ugyanazon Eszközt 24 órán belül nem lehet regisztrálni. Eszköz módosításnak minősül egy új Eszközök regisztrációja vagy egy regisztrált Eszköz törlése és egy új regisztrálása. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a jelen ponttal vagy az Előfizetői Szerződéssel ellentétes Eszköz használat esetében elképzelhető, hogy az HBO GO Szolgáltatás számára nem lesz elérhető."Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Mezga Aladár #5252 üzenetére
Nem vontam kétségbe az állításod. De szabály szerint nem lehetne, gondolom olyan nagyon nem ellenőrzik.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz LouiS22 #5302 üzenetére
Valóban, de azt is írta, hogy nagyjából fogalma sincs. Azt is írtam, hogy létezik szolgáltatós belépés, amit én nyilván nem tudok megmutatni, viszont ő be tudna lépni, ha a szolgáltatón keresztül "fizetett" elő a tudtán kívül.
De valóban érdekel, hogy szerinted mi abban a kioktatás, ha leírtam azt mit kell csinálni (és nem kell találgatni)?Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz tzimash #5311 üzenetére
Szerintem van előfizetésed.
Bár sok minden lehet azért a pakliban, mondom ezt az elmúlt egy hónapban tapasztalt történések után.
Röviden egy LB671V-vel használtam egy éve az előfizetést. Aztán egyszer csak kifeketedett az app és nem lehetett újra belépni. Beszéltem velük és mondták, hogy sajnos ez egy 6 éves típus és a szerződésben is benne van, hogy 2015-ös típusoktól kompatibilis már csak a szolgáltatás. Apró szépséghibája még a történetnek, hogy a múlt héten írta itt valaki, hogy ugyanazzal a típussal most aktíválta be a szolgáltatást, úgy hogy most kezdte az előfizetést.
Finoman szólva sem teljesen korrekt a szolgáltatás.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
-
mobilizmo
addikt
A tv-n a legfrisebb rendszer van, nincs mit frissítenem. A hardver sem akadálya a támogathatóságnak, szóval ilyen értelemben nem az lg tehet róla. Az hogy valaki ugyanilyen tv-vel újként be tud regisztrálni azután, hogy az enyémet már nem támogatják (e-mail van róla), az eléggé elgondolkodtató. Maga az ügymenet sem logikus. Se a tv-n se az appon nem volt frissítés, ehhez képest befizetett hónap közepén egyszer csak nem működik az app. Semmilyen tájékoztatás nem volt korábban. Ezek alapján nyilván én vagyok az őrült hogy arra gondolok van valami megállapodás köztük arról, hogy lehet egy kicsit fellendíteni egymás piacát. Ha te erre célzol mint összeesküvés elmélet, akkor nem igazán érted, hogy működik a fogyasztói társadalom.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
A most kb. 2 hete ill. egy hónapja volt.
Tisztában vagyok az okokkal és a fogyasztói társadalom előnyeivel és árnyoldalaival is. Sőt tisztában vagyok a lehetőségekkel (van a családban Mi Box S, ami az én korábbi első generációs 47"-os FHD tv-t okosítja) is. De először is ez így nem korrekt a szolgáltató részéről, másodsorban pedig a gazdaság ilyen működése szétcseszi a Földet.
Luis22 Bocs tényleg nem azonos az enyém LB671V, a topiktársé LB650V. Vicces, hogy az enyémre szűnt meg a szolgáltatás, ami ugye sokkal jobb jellemzőkkel bír. De amire alapozzák a támogatást (ami az szerződésbe is bele van írva) a gyártási év megegyezik, mindkettő 2014-es, mindkettő WebOS 1.4-es.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Találgatsz és próbálod menteni a HBO-t, szerintem nem kellene. Telekom IPTv előfizetésem van mióta itt lakunk, ami jan. 10-én lesz 6 éve. Már az új appal regisztráltam 13 hónapja. Az hogy a topiktársnak milyen előfizetése van azt nem tudom, de teljesen mindegy is. Ha az HBO arra hivatkozik, hogy a "régi" 2015 előtti tv-k nem támogatottak (és ugyan nem írják, de a sorok mögött kvázi arra hivatkozik, mintha ezek már valamilyen hw vagy sw okból lennének alkalmatlanok), ez az egyetlen indok a támogatás megszüntetésére, akkor nem értem miről is beszélsz.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz bopeti98 #5323 üzenetére
"Ha külső szolgáltatón keresztül fizettél elő, és lemondod akkor kb 2-3 hét mire végigfut a dolog, addig mondhatni ingyen van."
Ez nem csak a külső szolgáltató esetén van így, hanem a közvetlen előfizetésnél is. És nem mondhatni, hogy ingyen van, addig tudod igénybe venni amíg ki van fizetve.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz bopeti98 #5325 üzenetére
Ezt nem tudom, hogy tudják megcsinálni, esetleg köztük valami egyedi szerződés lehet. Elég sok ilyen elvű "hűségidő mentes" szolgáltatáshoz van közöm (Eurosport Player, Spotify, Netflix és volt Tidal, meg HBO Go is) és mindegyik így működik. Ha egy hónapot kifizettél (konkrétan levonták) arra a hónapra megvan az előfizetésed és használhatod is, még ha a közepén le is mondod. Az ES Player-t kimondottan csak alkalmanként, de rendszeresen (Grand Slam tornák idején) szoktam használni. Hogy ne felejtsem el inaktiválni az előfizetésemet, az a normál eljárás nálam, hogy miután megtörtént a levonás, kb egy órával később már meg is csinálom az inaktiválást és ezután egy hónapot használom.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Persze, tudom hogy a pénz beszél. És pontosan ezért is mondom, hogy nem a sw az oka. Ahhoz, hogy a sw legyen az oka ahhoz az appban kellett volna most egy frissítés, ami okán modhatták volna, hogy az új verzió nem támogatja a WebOS 2-nél kisebb verziójú, vagy 2015 előtt gyártott tv-ket. És akkor még ott van rainman aki tök ugyanilyen tv-vel miután nálam lelőtték a támogatást, nemrég beregisztrált és működik neki. De elbeszélünk egymás mellett, szerintem ne folytassuk, még a végén valaki azt fogja hinni rólad valami HBO ügynök vagy.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Ezeken természetesen többször is túl voltam, annyi kiegészítéssel (de ezt is már többször leírtam, mint ahogy azt se most írtam meg, hogy másnak ugyanilyen tipussal működik), hogy az aktiválásig se jutok el. App indítás után végtelen fekete képernyő fogad. De hangsúlyozom, mindezek az információk teljesen lényegtelenek, miután az ügyfélszolgálat tájékoztatott, hogy a típus nem támogatott. Nem megoldást keresek, csak szeretném felhívni a topiklakók figyelmét, hogy nem korrekt az HBO eljárása.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Csabroncka #5344 üzenetére
Nem igaz, hogy nem értitek, nem volt frissítés az appon sem. Persze, hogy nem az app gyártói tehetnek erről.
Egyébként Netflix, Youtube nem csinálja, egyszerűen ők nem erre az üzleti modellre álltak rá.[ Szerkesztve ]
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Mezga Aladár #5589 üzenetére
Sok jó sorozat van, csak egyet emelnék ki: Csernobil. Mondjuk ez minisorozat és az összehasonlítás sántít. Tehát akkor legyen a Breaking Bad.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz Csabroncka #5595 üzenetére
Pénzt valóban költöttek rá eleget, de sokkal kevesebb pénzből is lehet jó és minőségi sorozatot készíteni (nyilván számít, hogy mennyire effekt igényes a történet és ebből a szempontból a fantasy-k hátrányból indulnak).
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz LouiS22 #5607 üzenetére
Köszi, de nekem nem kell elmagyaráznod. Lehet nem ment át, de a kérdésem költői volt. Persze én is használom az IMDB-t, mert csomó mindenre jó, de az értékelést nem veszem készpénznek. RT ebből a szempontból sokkal jobb.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz djpundro #5739 üzenetére
Magam nevében nyilatkozom, semmilyen frusztrációm nincs veled kapcsolatban. Abban hogy a hozzászólás az íróját minősíti, teljesen egyetértünk. Te kérkedtél, feltételezted, hogy bárki is a topikban kétségbe vonná, hogy bizonyos prémium (státusz szimbólum) eszközök valóban a tulajdonodban lennének. Nem vagy annyira új tag, feltűnhetett volna, hogy a topikok többségében azért van egy színvonal, nem jellemző például, hogy egy-egy kevésbé jól sikerült hangnemű hozzászólást törölnének. Valamint ha valaki erre felhívja a figyelmedet, az nem rossz indulatú, irigy, frusztrációból ered. Gondolom sok ilyennel találkoztál korábban, ezért reagálsz így azonnal, esetleg belegondolhatnál abba is, hogy nem mindenki más megy rossz irányban az autópályán. Az hogy 3 nyelven beszélsz valóban nagyszerű dolog.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz djpundro #5741 üzenetére
Itt nem, de több helyen is Topikgazda vagyok. A helyesírásod miatt biztos nem zártak ki 2 hétre.
Ezzel én is lezárom a beszélgetés ezen részét.
A problémádról pedig annyit, hogy az appal kapcsolatban a support-tól ne várj sokat. Eddig is fekete bárány volt valószínűleg az HBO világán belül, de most hogy új üzleti modellre térnek át (HBO Max) szerintem még kevésbé fognak ezzel törődni.[ Szerkesztve ]
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
válasz djpundro #5747 üzenetére
Bevallom őszintén nem értem mire jó a Dune. Persze nagyon régen amikor még csak "buta" tv-k voltak nekem is volt médialejátszóm. De manapság egy normális tv beépített lejátszója nekem mindenre tökéletes. Engem nem érdekel a kadencia helyes lejátszás, de a végtelen+1 csatornás hang sem. A tv hangszóróit használom, pedig van előtte egy szerintem igen csak jó YAS-306, de az a nappali zenével ellátására van inkább. A moziélményt otthon úgysem tudod előállítani.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Ebben nagyjából egyezik a véleményünk. De ilyen értelemben egy megfelelő méretű, legalább középkategóriás tv-vel übereled a "moziélményt". Én eleve ritkán nézek olyasmit aminél a látvány és a hang az elsődleges (mondjuk Marvel univerzum), így még végtelen+1 csatornás hang sem szükséges. Nehezen értem azokat akik ilyen szerintem felesleges feature-rökkel csapják be magukat.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
mobilizmo
addikt
Ja, pár millából persze. Nem írtam ugyan de én értelmezhető árra gondoltam (és most nem is a saját anyagi lehetőségeimre gondoltam, inkább úgy általában). A pár milla szerintem jóval több, mint amit egy főre esően költenek egy multiplex mozi technikai részleteinek kialakításánál, a pénzügyi megtérülést figyelembe véve persze.
Nekem a zenehallgatás legalább olyan fontos mint a film. Elég régóta foglalkozom is vele. Most jelenleg van egy jó Yamaha Musiccast képes lejátszóm (erősítő), hangfalak, hasonló Yamaha soundbar és régről CD lejátszó és egy komolyabb Technics kazettás magnó, meg egy rendes füles is (már az is vagy 10 éves). Az összes "új" cucc 350 ezerből kijött. Ugyanerre is el lehetne több tíz milliót költeni, de nem hiszem hogy észrevehető minőségi különbséget jelentene a zenehallgatásban számomra.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
Új hozzászólás Aktív témák
Korábbi nevén:
• HBO
• HBO Max
• HBO Max & OD
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.