Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz #92251648 #86892 üzenetére

    Jaa. De ez más, hisz ez a kompresszor csak akkor kompresszál, ha túl hangos. Illetve hangosít, ha túl halk. Szóval hangszerhez (és mikrofonhoz) kellene igazából szabni, hogy a felvétel a lehető legjobb legyen. Illetve ha a mikrofon kompresszál, akkor a "unkompresszálni" kell, pl 3:1 helyett 1:3, ugye ilyen is van. :D

    Azért különböztessünk meg két dolgot: mikro és makrodonamika. Te most az utóbbiról beszélsz. Ez akusztikusnál, főleg igazán komoly nagyzenekari anyagnál igen nagy és változatos szokott lenni. Bár persze népszerűbb könnyűzenei műfajokban is van ilyen, csak ott 2-3 hangerőszintnél több nem szokott lenni (pl intro / outro / bridge, téma1, téma2). Mikrodinamika meg mindenhova kell, még a lakodalmashoz is, ez a DR cucc nagy valószínűséggel ezt méri. S ez az amit nehéz. A makrodinamikát könnyű, azt egyből látod vizualizálva. :)

    Egyébként én szeretem a nagy makrodinamikát. Pl filmeknél is elég nagy szokott a dinamika, ami egyeseket zavar, én pedig nem tudnék élni nélküle.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

Új hozzászólás Aktív témák