- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thocy a ZAGY
tag
Lehet, hogy rosszul értelmezem, de lesz egy közös felület az összes szolgáltatónak, ahova ügyfélkapus azonosítással az átlagpolgár az általa megjelölt szolgáltató részére feltölti valamilyen adatváltozását, vagy akármilyen nyűgjét amit itt lehetővé tesznek. Ezután a rendszer automatikusan továbbítja ezt az illetékes szolgáltatónak. Szóval ezt egyszer kell rendesen megcsinálni, utána csak karbantartás szükséges.
Az jó kérdés, hogy ezt kormányzati programozók csinálják meg és valamennyi pénzt ezért lehúznak a szolgáltatóktól, vagy valami más úton történik, de azt gondolom, hogy jórészt automatizált folyamat lesz a vége. Mindenesetre nem tűnik olyan rettenetesen bonyolult folyamatnak, "csak" egy adathalmazt kell megfelelően kezelni, nyilván kiemelten a biztonságra. Szóval összességében szerintem ez költségcsökkentés lesz a szolgáltatóknak.
Ügyfélszolgálat meg tényleg egyre kevesebb van, és még kevesebb lesz. Most még van akkora kritikus tömeg hogy fenn kelljen tartani, de a fejlődésre nem annyira nyitott idősek pár évtizeden belül elfogynak (tudom, csúnyán hangzik, de az idő nem kímél senkit, így minket sem), a technikai analfabétáknak/egyéb hátrányos helyzetűeknek pedig majd megoldja rokon/ismerős/akárki.
Én örülök minden újabb ilyen lehetőségnek. 70 éves édesanyám varázslatként éli meg (talán emiatt véletlenül sem akarja megtanulni, pedig sok nyugdíjas korú vidáman használja ezeket a szolgáltatásokat), hogy a csekkjeit másodpercek alatt befizetem mobillal, pár kattintással foglalok időpontot, miután napokon keresztül hiába próbálkozott telefonon, és még lehetne sorolni. Egy kávé mellett megoldom a havi ügyintézésének a 80%-át és több időnk marad beszélgetni, vagy rendbe teszem a kertjét, stb.
Az eltékozolt idő helyett több idő marad a sportra, a gyerekekre, férjre/feleségre, vagy akár csak pihenésre.
Lehet, hogy egy-egy ilyen fejlesztés évek alatt térül meg, de megtérül.
[ Szerkesztve ]
A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
-
Upo
addikt
A távközlési szolgáltatóknál eddig is voltak emberek, akik IT üzemeltetéssel foglalkoztak. Bevezetéskor nyilván lehet kicsit több meló vele, de ha beállt a rendszer akkor egy csomó adat, ami eddig ügyfélszolgálatos, emberi munka árán került be a rendszerbe, az most az informatikai rendszereken keresztül automatikusan megtörténik.
Szerintem nem nagyon igényel magyarázatot hogy mitől jelent ez megtakarítást.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Filmvilág
- Hisense LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- IPhone 11 Pro 64GB Silver gyári független akku 83%
- iPad Pro M1 128GB wifi 2024.09. 29. Apple garancia
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen