Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz .tnm #31017 üzenetére

    Arra gondoltam volna, és logikailag minden adott lenne hozzá, hogy ...
    Logikailag teljesen igazad van.
    Ugyanakkor a szolgáltató a maga oldalán a lehető legegyszerűbb megoldásra törekszik. És igaza is van! Miért foglalkozna a régi felhatalmazással, bankkal? Neki a régi kiértesítése egy felesleges lépés, és egyben költség. Az pedig a régi bankot sem zavarja, ha az ügyfélnél nyilvántartva vannak lényegében megszűnt felhatalmazások. Elférnek. Arra azonban tekintettel kell lenni, hogy ezek a megszűnt felhatalmazások élnek, azaz a szolgáltató gyakorlatilag benyújthat rá terhelést, a bank teljesíteni fogja.

    Elvben egy régi, már nem használt felhatalmazást lehet reaktiválni. A szolgáltatónak csak újra a régi bankhoz kellene a számlát benyújtania. Ezt az ügyfél csak a szolgáltatónál kellene kérnie, jelezve, hogy a régi felhatalmazás él, nem lett törölve. Hogy ezt megteszik-e szolgáltatók, azt nem tudom.

  • Noxy

    veterán

    válasz .tnm #31017 üzenetére

    Én 5 éve arra gondoltam, hogy az összes ilyen csoportos beszedési megbízást kiszervezem a banktól. (OTP) Elegem volt hogy minden cs.b.m után felszámoltak még +89Ft (kez..költ,+SMS) X5=445/ho
    Már minden szolg.. van appja, vagy az iCsekk app-ban szintén lehet fizetni. Semmit nem fizetek bankon keresztül, egyedül csak a havi rendszeres jövedelem érkezik a b..számlára.
    Ennek meg az az előnye számomra, ha bankot akarok váltani, csak a sz..számot kell a jövedelem utalásához átírni. Az UC-re is már úgy váltottam, hogy nem volt semmilyen cs.b.m az OTP-nél.

    ''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''

Új hozzászólás Aktív témák