-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Cibesek, tényleg csak személyesen lehet állampapírt jegyezni náluk? Azt látom, hogy a másodpiaci adás-vétel megy a netbankban, de ott eleve már lefölözi a bank a hasznot. Végülis értem, hogy így lehet bekényszeríteni az ügyfeleket szenzációs ajánlatokat meghallgatni, csakhát na...
-
azbest
félisten
válasz UberMutant #9846 üzenetére
ahogy nézem a visa kártyával cibnél 751ft a saját és az idegen hazai atm-ből felvét is.
Viszont a cib atm-ek többsége csak 20x10eft -t (200eft) ad egy tranzakcióban, néhány masina 20x20-at (400eft), ami így nem célszerű. Amúgy nem csak egyszer lehet kivenni egy nap kártyával pénzt, hanem a beállított limit értékéig, ami max 1mft -ig emelhető a napi limit.
Szóval, ahogy néha más banknál is megesik, nem a saját atm-ből kell felvenni. Viszont régebbi tapasztalat alapján például otp és unicredit automata idegen kártyával csak 100eft-t enged egy tranzakcióban. Ellenben az erste automatái a lehetséges maxot is engedik cibes kártyával is, tehát amelyik gép 20eft címleteket is használ, ott 40x20eft (800eft) is kivehető 1 tranzakcióval, azaz 751 forintért.
(#9843) headhunter
azt a képet a számláknál kártyás kivét díjlistával honnan lőtted?
Egyébként a számla max a kedvezményes felvétek számát határozza meg, azon túl a bankkártya típus kondíciós listáját kell megnézni adott bank oldalán.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz nubreed #11190 üzenetére
Nem tudom megtaláltad-e a kérdéseidre a választ ( cib sms helyett push üzenet és limitek), de én is ezt kerestem.
Úgy néz ki, hogy a javás asztali alkalmazásban lehet kezelni az extra alatti mobilbank részen, számla és kártyafigyelő paraméterek megadásával az sms-re vonatkozó limiteket. Ott lehet törölni is ezt.
Ha viszont "okos üzeneteket" akarsz kapni, azt a webes felületű internet bankon lehet állítani, ott limiteket megadni. Jobbra felül a karikában lévő fej alatt beállítások és díjmentes értesítések rész.
Azért fontolgatom én is az áttérérst, mert az utóbbi év kivonatain végigfutva kiderült, hogy több mint 13 ezer forintba kerültek ezek az sms-ek a darabonkénti díj és a havidíj összegéből adódóan.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
A szolgáltatás alapdíja is már 5160 forint egy évre. Az értesítésnek pedig pont az a lényege, hogy tudjak róla, hogy levonnak pénzt. Hogy ki és mire von le. Nem az ismert tranzakciókról akarom látni, hogy jaj tényleg annyit vonnak le, hanem azt, ha olyan tranzakció történik, ami visszaélés jellegű. Bár igaz, a beérkező tranzakciókról értesítés kényelmi jelleggel is jó, mert nem lépegetek be ellenőrizni, hogy na megtörtént-e vagy késik.
Bár igyekszem szeparáltan kezelni az online vásárlásokat és a fizikaiakat, de van esélye annak, hogy akár egy bolti vásárlás során valaki lefotózza (nem feltétlen örülök, hogy az újabb fizikai kártyán is aktív az online vásárlás lehetősége)... netán online vásárlás kapcsán az internetkártyával probléma legyen. És lehet, hogy sok esetben a bank állná a károkat, de benne van a pakliban, hogy valami apró betűs miatt mégsem. Plusz nem mindegy, hogy visszaélés esetén mekkora a kár, hány hónapig kell visszatérítésre várni, mennyi ügyintézésbe kerül. Ha lehet, inkább igyekszem minimalizálni a kockázatot.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
A jogszabályi változás nem a dizájnra meg a pörgő-forgó csicsára vonatkozik, hanem arra, hogyan kell kezelni a banki adatokat. Például nemrég PSD2 kapcsán is volt határidő, bár azt az otp késedelme miatt elhalasztották. Ez például a kártyás fizetések hitelesítésére is vonatkozott. Ettől még a többi bank, akik kb időre végeztek nem fognak egy évig ülni a drága pénzen elkészített fejlesztéseken, mert plusz munka lenne a rendszeres karbantartások miatt a frissítést is görgetni folyton. A jogszabályok nem az appra, hanem a bankra vonatkoznak.
Ha neked az a legfőbb szempont a bank kiválasztásánál, hogy 5 éves telefonokat támogasson, akkor muszáj lesz ezek szerint bankot váltanod. Addig váltogatnod, amíg már sehol sem lehet használni majd a régi telefont. Jelenleg például cib és otp, ami még 4.1-től felfelé is működik, de biztos van másik is. Mivel plusz munka és kiadás ezek támogatása, így előbb-utóbb dobni fogják azok is. Egy biztos: a bank pontosan tudja, hogy hány darab és milyen fajta telefonnal használják az alkalmazásukat. Ha azt látnák, hogy "rengetegen nem fognak tudni telefonon bankolni", akkor maradnának a régi rendszer mellett, akkor is ha többe kerül úgy a fejlesztés.
Esetleg, ha olyan készülék, amire csináltak nem hivatalos android frissítést, akkor azt feltenni. De ebben megvan az a rizikó, hogy esetleg nem fogadja el az alkalmazás, ha biztonsági szempontból nem megfelelő. Esetleg xda-developers-en van róla infó. Nekem is van egy tabletem, ami 4.4-es és ráadásul inteles. Így gyakorlatilag használhatatlanná vált, hacsak nem telepítek rá más rendszert. Csak ilyenkor azt kell mérlegelni, hogy a bele fektetett munka megér-e annyit vagy inkább fizető munkát kéne csinálni helyette és megvenni egy új készüléket a fizetségből.
A bank nem a leggyengébb láncszemre optimalizálja a működését, hanem a fizetőképes keresletre. Mielőtt esetleg ezt valami személyes sértésnek veszed, ez a valóság. Egy vállalkozás sem él meg olyan ügyfelekből, akik nem hoznak bevételt. Csupán objektíven leírtam a helyzetet. Se a jogi, se a technikai része a dolognak nem egyeztethető össze az elképzeléseddel.
Természetesen nem veszek neked és az összes családtagondak új telefonokat. 5 évetek volt rá, hogy felkészüljetek arra, hogy előbb-utóbb elavulnak. Hogy plusz munka vagy spórolás ennek a megoldása, az egyéni helyzet és hozzáállás kérdése. Minden nap egy 20 forintost érdemes bedobni a dunsztos üvegbe monstantól fejenként. De nem kívánok beleszólni, ki hogyan osztja be a pénzét.
(#11553) KTU
jaja. És nem csak maga az alkalmazás számít, hanem a függőségei is. Ha olyan dolgokat használ, amiből egyszerűen nem létezik már a régi rendszerre támogatás, akkor muszáj nekik is nagyobb verziót megkövetelni, különben nem működik. Persze, mindent újra lehet írni, meg két ember miatt százmilliókat elkölteni erre, de ez nem reális. A google is erőteljesen tolja a modernizáció megkövetelését az appok között. Ez az 5-8 éves muzeális rendszer támogatás sok problémát okoz. Az egyszeri, jogilag és technikailag hozzá nem értő ember meg háborog, hogy jaj már megint kell venni valamit, pedig a régi is jó még. Jó még éppen telefonálni, bankolásnál meg marad a papírcsekk és a készpénz.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz INGJOKE #11555 üzenetére
18 - 25 eft közt láttam magyar bolthálózatból áfás számlával, garival olyan készülékeket, amelyeken már android 7 vagy újabb rendszer van. A 25 ezres már xiaomi volt: redmi go lte, használt boltiból meg xiaomi a 7A.
De nem ismerem a körülményeit, sokan élnek rossz körülmények között egyik napról a másikra. A miérteket ezért sem feszegetem. Pár lehetőséget felsoroltam (váltás, rom, plusz munka, spóroláshoz mostanra már késő - majd legközelebb vagy a készpénz)(#11556) RR-13
nem kell háborogni. Azt mondod nincs új telefonra szüksége. De a banki alkalmazás nem megy rajta. Szóval mégsi csak szüksége van rá.Vegyél vissza kérlek. Teljesen objektívan írtam le a helyzetet. Ha nem fogadod el, az már a te bajod. TE csak hőbörögni akartál egyet. Megvolt, lépjünk tovább.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Apollo17hu #11582 üzenetére
A cib mobilapp withkey nevű részével lehet kódot generáltatni. Ha még nem volt, akkor elvielg a cib24-es telefonszámon lehet kérni, hogy küldjenek a telepített apphoz aktiváló kódot. A cib24-hez kell legyen telefonos kódod, amit annó kaptál. Ha nincs, akkor az ügyfélszolgálaton személyesen kérhetsz szerintem.
A mobilbank alatt a javás vagy webes változatot érted? A felhasználónév a számlád második 8 számjegye. Nem minden van a webesen rajta, van amit csak a javáson lehet [link]
A javás alkalmazásban az átutalás -> közüzemi részen lehet a felhatalmazással felvinni. A webesben én sem látom.
-
azbest
félisten
válasz Apollo17hu #11604 üzenetére
A java körül nagy kavarás van. Valójában a java 8-at az oracle továbbra is támogatja, csak nem ingyen. Ezért ők letölthető pakkot csináltak, ami mellé az ingyenes OpenJDK 8 friss verzióját odarakták. Talán kicsit igazítottak is az alkalmazáson, mert régebben csúnyán nézett ki pár képernyő vele.
A másik gond a böngészőből indítással: a java böngésző pluginhez szükséges ősi apit kivágták az elterjedtebb böngészőkből. Ahogy a flash is csak körülményesen indítható már. Leginkább ezért nem megy szerintem böngészőről indítva.
-
azbest
félisten
válasz fokukac #11622 üzenetére
Hibás értékek szoktak lenni. Néha még hibás pénznem is, pl online vásárlás után.
A régi kivonatokat szerintem nem azért nem teszik ki, mert nem tudnák. Díja van, ha régebbi kell, bevételi forrás. Ha nem mentetted le megadnak és mégis kell valamire, akkor fizetsz. Majd, ha elterjednek a fintech cégek és szolgáltatások, akkor majd lesz olyan, amelyik leszippantja automatikusan, hogy bármikor elérd és akár különböző statisztikákat is csinál róla, hogy mire költesz. Igencsak fel kell kötnie a bankoknak a gatyát... vagy szimplán árat fognak emelni a kieső bevételek miatt.
Az elektronikusra váltás nem rossz. Anno külön kérnem kellett, hogy ne legyen már papíros és időnként mégis visszakúszik egy-egy fajta.
A múltkori update óta többször láttam rendszerhiba üzeneteket. Bár az is igaz, hogy a webes felület nyomkodása és hozzá kapcsolódó kódkérés kapcsán. Például nekem még sosem működött az, hogy a webes felületen megjegyzett névnél appos belépésel benn legyen. Hibát dob és mégis azonosítóval kell belépni. Bizonyos esetekben pedig appos engedélyt kéne adnom, de nincs és írja helyette használjam a tokent ha nem sikerül, de nincs mód arra, hogy token módra váltsak, talán kilóg a látható felületről.
Plusz a javás appban is volt, hogy nem kódot kért, hanem az app felé ment push és az abban lévő kódot kellett beírnom, nem pedig a withkey-est.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Narxis #11646 üzenetére
nem tudom ezt hogy papírozzák le vagy mi a trükk... de elvileg 3 hónap ottlakás után kötelező bejelenteni az ottani lakcímet. Elvileg 183 napon túli munkavégzéskor már abban az országban adózni is kellene, ahol valójában a munkát végzed. Ez nem feltétlen friss, de talán támpont [link]
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz headhunter #11685 üzenetére
Ez már januárban sem volt friss dolog, évek óta így van. A fizikai limit adott, az idegen kártyás limit is megvolt már 3 éve is például otp automatánál.
Plusz van bank (pl erste) akiknél cimletet is lehet választani és nem kell 9ezerre végződő összegekkel trükközni, hogy kisebb címletből is adjon. -
azbest
félisten
válasz headhunter #11730 üzenetére
nézd meg a javás alkalmazásukban, ott lehet regisztrálni vagy törölni az sms szogláltatást. A webes felületen meg az okos értesítéseket lehet állítani. [link]
-
azbest
félisten
-
azbest
félisten
válasz headhunter #11958 üzenetére
ugyanolyan kártya, mint a normál, csak nincs rajta se chip, se mágnescsík. Postázás érdemes, személyesen nem szokott ingyenes lenni az átvétel. A 14 nap gondolom munkanap. Az ünnepek miatt kb dec 13 körül lehetett a 14-gyel ezelőtti munkanap. Ha többféle címed is van a rendszerben érdemes ellenőrizni, hogy nem másikra ment-e. Úgy, hogy többsször átírattam már a címemet, még mindig van, hogy valami a másikra megy.
-
azbest
félisten
-
azbest
félisten
válasz nyogo83 #11996 üzenetére
ha nem találsz 800e felett kiadó atm-et, akkor jusson eszedbe, hogy ha az a számla az, amire a 150eft havi ingyenes kivét be van állítva, akkor előbb a kisebbik összeget vedd ki, majd utána a többit. Úgy elvileg csak egy kivét díját számolják és nem kettőét.
(#11997) cocka
na igen, a százalékolással megkérik az árát. Cibnél nekem az idegenből fix díjas 772 ft lenne.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Elvileg a cibnél is van ilyen, hogy a weblapon újra belépés, a telefonon az app feldobja, hogy adjam az ujjamat... aztán ahelyett, hogy belépne, a normál beléptető felület jelenik meg, az app meg hibákat dobál
Ha megpusztul a telefon, akkor a cib24-ről elvileg a telefonos azonosító kód és az ügyfélazonosító segítségével hamar lehet általában újraaktiválást kérni sms-ben kapott kóddal. Viszont úgy emlékszem este van olyan időszak, amikor épp a rendszer ütemezett feladatai futnak és olyankor nem tudnak ilyen kódkiküldést kezdeményezni, 1-2 óra múlva újrahívást kérnek olyankor.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Ha nincsen semmilyen mobil eszköz (telefon, tablet...), akkor úgy tűnik a cib hard token az egyetlen alternatíva. [link]
Azt nem tudom, hogy lehet-e egyszerre hard token és mobilos token is használatban egy ügyfélhez. Azt írja a hard token oldalán, hogy egy készülék több ügyfélhez is használható, de az előfizetési díjjat annyiszor kell megfizetni, ahány ügyfélhez regisztrálták.SMS-t nem látok bankoláshoz a cibnél. Azt hiszem az sms csak az online vásárlós eu-s megerősítő popup kapcsán került szóba: ha nincs app regisztrálva, akkor annak fallback az sms [link]
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz oszi666 #24057 üzenetére
belépni a frissítés után igen... átvezetést számlák közt nem. A telefonos helyett pécén kellett csinálnom. A cibes android app store értékelések végig arról szólnak hogy nem jól működik az app. De legalább a push kód megjött rá, hogy legalább máshol tudjak tranzakciót indítani.
Az külön bosszantó, hogy úgy látom a cib online vásárlásos megerősítő popupban nincs már sms opció, így mindenképp az appnak küldi, ha az teljesen lerohad, akkor nem tudok fizetni vele európában.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz nubreed #24067 üzenetére
mondjuk nekem az app ki sem írt semmit átvezetéskor, hanem simán csak kivágott a főképernyőre
#24065GoodSpeed
iigen, valami korábban félbehagyott átállás miatt évek óta párhuzamos, részben javás részben webes részben appos felületen vannak a különböző funkciók.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz sifarr #24075 üzenetére
valóban, az alkalmazás újraregisztrálása megoldotta. Csak ezt értelmesen úgy lehetett volna csinálni, hogy vagy nem kell újraregisztrálni. Vagy pedig az app jelzi azt, hogy újra kell regisztrálni, mármint ahelyett, hogy simán kilép tranzakciókor. Miközben amúgy meg sok más funkció működik.
De végül fogtam a régi telefonomat, feltettem arra az appot. A javás régi számítógépes cib programmal indítottam újraregisztrálást és átvittem arra. Majd pedig megismételtem a mostani készülékemmel, hogy visszavigyem. (Mivel kell hozzá a jóváhagyás miatt egy aktív). Vagy persze a cib24 az ott használatos kóddal is lehetne ha lereseteltem volna simán az appot.
-
azbest
félisten
válasz sifarr #24082 üzenetére
Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre. Aki nem indítgatja el naponta az alkalmazást, nem nézegeti naponta a weboldat, az nem feltétlen veszi észre baj előtt. Más kapcsán jönnek értesítések, sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon
Amúgy a legtöbb esetben külsős cégek fejlesztik a banki rendszereket, alkalmazásokat. Sok esetben a fejlesztők nem is használják az adott szolgáltatást. Ezért nem tűnik fel senkinek sem ha valami kényelmetlen vagy banálisan hibás.
Annyiból meg tudom ítélni, hogy régebben dolgoztam más országbeli mobilszolgáltatós appokon, amit százezres ügyfélszámmal használtak. Jelenleg pedig banki rendszerekkel dolgozom, bár nem cibesen és nem ilyen ügyfélalkalmazás jellegűeken.De mindegy, hiba előfordul, lehet a hétvége sem segített a gyors javításon. Talán ezért volt a telepítse újra a tanácsuk addig is workaroundként.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz axioma #24085 üzenetére
Ügyesek, mert személyes befektetési tanácsadó vagy milyen címszóval pár éve le is szerződtem velük erre. Csak akkor még nem sejtettem, hogy semmire sem való szolgáltatás és a korábbi "személyes" ügyintézőm konkrét kérdésekre sem tudott válaszolni. Csak az épp aktuális központilag tolt befektetés felé terelnének, ami persze főleg a banknak jó (régebben pl cib 5 elem). Gyakorlatilag nem látok náluk semmi olyat, ami akár egy államkincsátri állampapírral is versenyezhetne. Sok vizet amúgy nem zavar, majd legközelebb, ha személyesen járok ott, akkor megszűntetem vagy valami. Alapból kb félévente, ha felhívnak... vagy ha a rendszer triggereli, hogy lenne mire rábeszélni (pl lejáró befektetés vagy felgyűlt egyenleg).
Most gyakorlatilag egy mesterséges akadály köztem és a rendszer közt, az ügyintéző, mint befolyásolási pont, személyesen csinálja meg azt, amit pár kattintással gondolom online is megtehetnék, ha lenne a felületen hozzáférésem pl állampapír jegyzésre. De arra meg jobb és jutalékmentes a webkincstár.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Na a cib mobilapp megint fejreáll?
Előbb az ujjlenyomatos belépés halt el... most meg már pin kóddal sem megy. Vagy előbb kell egy sikertelen pint mondó ujjlenyomatos próbálkozás, hogy utána pinnel menjen... szerencsétlenek. Pedig ma nincs is rendszerfejlesztés [link][ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz kuksa90 #24252 üzenetére
ki kellett kapcsolnom, majd vissza kellett kapcsolnom a biometrikus azonosítást. Bár más errorokat is dobált még este.
java bankos tranzakcióhoz megerősítő kódra rákattintottam véletlenül a popup olvssása helyett s az appon belüli üzenetekböl olvastam így ki. Akkor hullhazott szét valami benne.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz kuksa90 #24256 üzenetére
Nem user hiba, hanem szétbarmolta az adatait az app, azért mert az appban megnéztem a kapott kódot, közben meg talán ráfutott egy rendszerhibára épp és hülyeséget csinált. Az egy normál use-case, hogy ha rákantintassz, akkor megnyílik az app és az appban is megnézheted a kódot, ami az értesítésben volt.
Eleve az egy invalid működés, hogy ujjlenyomat használat után az app pin kódjára dob hibát, amikor az app rögzíti azt, nem kívülről változtatható. Az ujjlenyomat nélküli pin kódos mód pedig persze működött.. kivéve egy időszakban, amikor mindenre csak hibát dobott az app, mert lerohadt a szerverük.
Máskor nem lépek be kódolvasáshoz az appba, ezért nem jött ki talán. Vagy tudomis én hogy mi a gány van ezzel, de nem nagyon tudják, hogy kell normálisan kezelni a frissítéseket, tesztelést. Mondom ezt úgy, hogy évekig fejlesztettem hasonló appokat nagy cégeknek. Sőt, egy ex fejlesztőjük kollégám
A lényeg, ha fejreáll valakinél az app a szar rendszerük miatt, akkor a problémás rész van az egész app újraregisztrálásával megoldódhat. Most csak azért írtam be ezt, mert múltkor is ráfutottam baromságukra.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Nekem előbb cib kártyával nem sikerült készpénzt felvennem. Azt mondta elértem a napi limitet.
Most azt nem tudom, hogy a cibnél van üzemzavar vagy az erste vezetett be limitet az idegen kártyás felvételre. Más bankokról tudom, hogy max 100eft-t adnak ki idegen kártyával egyben (otp, unicredit) Ersténél a címletválasztó és idegen kártyás limitmentesség szimpatikus volt.
Szerk: na faja, az erste bevezetett 150 ezres napi limitet az idegen kártyás atm kp felvételre [link]
jövő hétvégén 11-12-13án lesz rendszerfejelsztés a cibnél [link]
Ha nem jön a push üzenet, akkor próbáld esetleg kilőni az appot és újra elindítani, utána próbálni. Régen én is jártam már így. Akkor még volt sms küldés alternatív opció a felületen, amit online fizetéskor feldobott... most már csak push vagy qr kód leolvasás van. Utóbbit nem próbáltam, de bosszantó, hogy ledöglött app esetén nincs buta módú alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
létezik bárhol valami hivatalos lista a magyar bankok atm -jeiről? Azt keresem, hogy melyik bank atm-je mennyi kp felvételt enged egy / napi tranzakcióban a saját atm-jében, ha más bank kártyájával használják.
Legtöbbször csak a saját kártyáik saját atm és idegen atm díjaikat és kondivióikat írják, de nekem nem ez kell.
Durva árak vannak némelyik banknál [link], a cibnél jó a tarifa, ezért nem is mentem cibes automatát keresni. De mindig lutri, ha 100eft felett vennék ki, hogy adott idegen atm engedi -e. A cibes atm-ek többsége is max 200ig működik (mert 20x10e masinák). Eddig erstéset használtam, mert az van mindenfele és lehet címletet is választani, de már az is limites.
Legjobb tudomásom szerint, tapasztalati úton az utóbbi 1-2 évből: otp 100eft, unicredit 100eft, erste 150eft limites. A takarékbank/budapest bank/ mkb meg azt hiszem egyesül, ott még nagyobb a kavar, régi cikkek szerint ott sem volt idegen kártyával nagyon limit.
#24296.tnm
a két éves cikket látom, ami már akkor sem volt teljesen igaz, amikor írták (unicredit szerintem már akkor is 100 limites volt, próbáltam)[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
na cibnél már megint fejreállt a rendszer a nagy frissítések és karbantartások közt... pedig elvileg ma nincs. Be sem lehet lépni, csak a régi javás - ami nem soká lelőnek - platformon, csak épp tranzakciókor kivág az is hibával.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
A cibes bankkártyák működnek? Az éjjel volt kártyákat is érintő karbantartás, előbb nem tudtam egyikkel sem fizetni (revolutra).
-
azbest
félisten
válasz d.véderjoe #30050 üzenetére
Közben a revolut topicban írták, hogy van akinek feléled és én is tudtam most fizetni vele már .Viszont holnapra is van egy nagy leállás tervezetten
2023.09.16. 22:00 - 2023.09.17 05:00
szóval ha valaki költeni akar, akkor készüljön fel, hogy vagy sikerül vagy nemSaját és rendszer okozta problémák miatt is volt már, hogy csak kp lett opció, így általában a napi kisebb vásárlásokra elegendő kp is van nálam. Részben a revolut is azért lett nekem, hogy ne egy rendszeren múljon az elektronikus fizetés nekem, hanem legyen b opció. A pech akkor van, ha feltöltéskor hal le
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 13 Midnight 128 GB szuper áron eladó!!! (5)
- KIEMELT AKCIÓ: kitűnő állapotban lévő Apple iPhone 12 Pro pacific blue 128 szuper áron eladó!!! (12)
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 11 128 GB black szuper áron eladó !!! (4)
- KIEMELT AKCIÓ: Apple iPhone 8 256 GB space gray szuper áron eladó !!! (7)
- Microsoft Surface Book 2 I7-8650U/16DDR4/512 NVME SSD/Nvidia GTX 1050/3K!/13.5" Touch Tablet
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen