Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Flashback #15 üzenetére

    az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen:)

    az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
    az LSi már két félét is takart:
    1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
    1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
    VEi: 5 gen japán civic 90le
    aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
    VTi:
    1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
    1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
    illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
    Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
    naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is

    volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
    néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák