-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz Winner_hun #8328 üzenetére
Valahonnan nekem is befolyik a csomiba a doblemez környékén, és nem tudok rájönni, hol
-
KrAt
veterán
válasz Winner_hun #8333 üzenetére
Tudom, h nem a tied, ennyire este még nincs Csak mellékesen jegyeztem emg, ha már erre járok
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Kicsit off, de:
Szerintem nem lövök mellé, ha a PH! Opelosai nevében Boldog Karácsonyt és Békés, Boldog Új Évet kívánok kívánok a többi márka fanatikusainak és "csupán" tulajdonosainak is
-
KrAt
veterán
válasz Manitou #18662 üzenetére
Nem akarok belevau, de én az olajnyomás műszeremen úgy vettem észre, ha tolom neki nagyobb RPM-en, akkor melegszik ugye az olaj, és ha melegszik, akkor hígul, és ha hígul, akkor esik az olajnyomás. Lehet, hogy már túl alacsony volt neki (mint más mondta) és azért sípol. Amúgy az olajnyomáshoz nincs köze az olajszintnek, mmint nem jelenti azt, hogy ha teli van, akkor nem lehet kicsi a nyomás
-
KrAt
veterán
válasz Manitou #18664 üzenetére
Tudtommal az olajpumpa szokott a legkevésbbé' elromlani, mert annak aztán k.rvajó sora van kenés téren, mert mindig olajban fürödhet Ennek ellenére (Opelnél legalábbis így van) egy csavarral lehet állítani az olajnyomást. De mindenek előtt méress vhol egy olajnyomást, az olajgomba helyére becsavarnak egy hitelesített mérőt, és megmérik, mekkora az olajnyomásod, és rögtön kiderül, lehet, hogy messze nem is ez a probléma
-
KrAt
veterán
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
felesegemnek keresunk Jazzt, 2005 koruli benzin, kriterium nemsok, digitklima (annak tetszik a muszerfala neki...), ezzel nagyjabol be is hataroltuk a My felszereltsegi szintet, az tartalmazza ami kell (2x elablak, minel tobb lufi, isofix, kikapcsolhato elso lufi)
Hahut bongesszuk, volt 1 ami oszinte es szimpi volt, mire este a telefonig eljutottunk, mar le is vettek. A tobbi meg mind nepperes "tokeletes szuper semmibaja sohaelnemromlik", ezeknek valahogy nincs ingerkelto hatasa. Ami meg tetszene, 300-350k km van benne, ami oszinte, de felek, talan mar sok. Tudom, allapotot veszunk, nem km-t.. Volt, ami 110k kmes volt, es a gephaz alatt egy rakat cso somart, feher pottyos volt. Az se bizalomgerjeszto, milyen lehet az alja.
Kerdes, hahun meg joautokon kivul merre erdemes meg nezelodnom? Nem zarkozom el a nepper elol sem, nem tudom, magyarral jobban jarok-e, behozassal nem szeretnek foglalkozni.
Elore is koszi,
Attila -
KrAt
veterán
válasz tboldi #57738 üzenetére
Sziasztok,
1. akkor ezt én haluztam be, sok helyen láttam a My kifejezést, azt hittem, az egy felszereltség (enyimééé' )
Ez a digitklíma olyan dolog, hogy én mondtam neki, hogy szerintem jobb a manuális, meg olcsóbban is kapunk olyat, de az tetszik, nyilván, ha nem lesz választék / túl drága, alább fogja adni, de egy nőnek a kinézet a legfontosabb
Felszereltséges linket köszi.
2. Az isofixet kitárgyaltuk, az jó, ha van
3. Ellentétben a lufi kikapcsolással, nem tudom, hol olvasta, hogy ki lehet kapcsolni, megkérdem majd tőle (nyilván vhol félreírták).. Akkor max ha meglesz a gyerek, akkor hátul marad (amúgy is jobban preferálom).Már csak egy épkézlábat kéne találni, és akkor boldog is lennék, meglenne a VFR társa
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
meg is lett a kivalasztott, talaltunk egy 2005os modellt, semmilyen felszereltsegi szint nem volt odairva a hirdetesbe, ott kiderult, hogy 4 elablak, elektromosoan behajlo tukor, 15os alufelni, pluss ules is van benne, igy ES vagy ES Sport lesz, ennek orultunk. A motorban 280k km van, ez az en hepciam, hogy se kulfoldit (tekert?) nem akarok, se velhetoen irrealisan keveset futottat. Ez oszinte hirdetesnek tunt, maganszemelytol, mondom nezzuk meg. Motor szepen jar, nemreg csereltek lancot benne, futomu ok volt, belseje hibatlan, kasztnin par aprobb hiba, a szelvedonel a szakszerutlen csere miatt (oz) par eve megindult 2 helyen egy koromnyi rozsda, ez jo alkualap volt a km miatt amugy is nyomott aron.
Tegnap este hoztuk el, es par dologra lettem figyelmes, ezekben kerem segitsegetek
- a motor (1.4) 3k alatt csendes, 3-4k kozott jon meg a hangja, 5k korul meg mar csak uvolt, nem gyorsul szamottevoen, konyorog, hogy valtsak. Az 1.6os Astra utan ez fura, az vigan forog tiltasig. Tudom, ez mas motor, de ez igy ok? Amugy lenn meglepoen jol megy, de fenn elfogy.
- hazafele 2x hallottam vmi surrogo hangot, mint amikor a kasztniba beleer vmi, cdak halkabban. Vagy amikor a koptatot az aszfalton huzom. Erre van tipp, mi tud ilyen hangot adni?
- elvinnem vmelyik Hondaba egy komplett atnezesre, tudjam, mi cseres es mi varhato. Pesten van ajanlott hely?
- a futeskonzolon 2 helyen is kiegett az izzo. Ezzel szivni akarok, vagy nem bonyolult a csere, esetleg oldja meg a Honda, mert otthon bonyolult? (a tompitott cseret neztem, hogy ahhoz lokharito felig le, lampa ki, azon lehidaltam..)
- a muszerfal iszonyat bejon, de nem lehet valahogy dimmelni, ne egesse ki a retinam sotetben?Elore is koszi,
Atesz[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz szabonagyur #57800 üzenetére
Sziasztok,
köszi a válaszokat, két dolog tisztázódott:
motor - ez ilyen
surrogó zaj - valóban egy műanyag elemet húztam magam alatt, mert a motortér alsó burkolata elöl egy helyen elengedett, és nyomvályúban / fekvőrendőrön leért ezt majd ideiglenesen felkötegelem, utána majd alámászok, javítom.Amúgy őnagysága:
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
Jazz kérdések folytatódnak, ahogy egyre jobban haverkodunk össze (jó, hogy asszonynak vettük, és néha én nem akarok kiszállni belőle )
- L13A - az normális, hogy alapjáraton, kuplung felengedésre alig akar kúszni, inkább csak ledadog? A tolatást ne is említsük, ott folyamatos gázfröccsöt kell adnom, hogy menjen. Lehet, csak az 1.6 16V Astra után fura, hogy ez így semmit nem akar csinálni gáz nélkül. Feleségem is beült, hogy akkor vezeti, de azt mondja, hogy az Astra megy magától, ez meg semmit, gépészkedni kell vele.
- írtam 4 Honda márkakereskedésnek mailt, hogy kérjek ajánlatot komplett átvizsgálásra, meg olaj-szűrők-stbstb cserére, de eddig mind cseszett válaszolni. Rossz volt a terv, inkább menjek oda, mert így mailben semmire nem megyek? -
KrAt
veterán
válasz tboldi #57879 üzenetére
Akkor megnyugtató, én is így gondolom, csak szokatlan volt még
BigBlackDog: ez volt a másik tippem is, de igazából ha lassan csinálom, akkor megoldja, ebből gondoltam, hogy az alapjárati nyomatékkal (vagy annak hiányával) van nyűg
i-sti: szerencsére nincs FB-om, majd asszonyéval felnézek
-
KrAt
veterán
válasz BlacKSouL #57881 üzenetére
Azért szerintem kicsit túltoltad a dolgot, abszolút nem azt mondtam, hogy így használom, hanem hogy ez normális jelenség-e. Mivel nem egész 1 hete van nálunk az autó, és ilyesmi kategóriás autóm még nem volt, ezért nem tudom, hogy rendben van-e. Ha rendben van, akkor megnyugodtam, és használom tovább úgy, ahogy kell, ha nem, akkor meg elviszem, és megcsináltatom.
Így már remélem érthető volt a kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
GD Jazz-en merre kell állnia a hátsó ablaktörlő-fúvókának?
Az enyim függőlegesen lefele spriccelt, ami pont az ív külső-alsó részére tolta a vizet, aminek majdnem semmi értelme nem volt, megnéztem, és mivel lehetett (vagy nem lehetett, de Tarzan erős, fúrni másikat ) állítani rajta, betekertem az ív közepe felé, így sokkal jobb lett.
-
KrAt
veterán
Mivan, ballábbal keltél?
Egy szóval nem említettem, hogy okosabb vagyok, mint a japánok, pusztán észrevettem valamit, amit nem tudtam, hogy normális-e, ezért megkérdeztem. Amit te írsz, logikus és teljesen jó elgondolás, pusztán azt mertem megjegyezni, hogy ebben a függőleges állásban, ahogy nekem volt, ha az ablaktörlő kar lefele menő irányba akartam mosni, akkor nem tudtam, mert lefolyt a víz. Ezek alapján ez úgy működik, hogy csak felfele menő irányba mos, és csak akkor kell víz, lefele nem.
Az Astra hátsó ablaktörlője szimmetrikus, középen van alul a tengely, és felül a spricni, ott minden irányban kell vizet tolnom alá. Ezt szoktam meg, de nyilván ez nem az a technika, itt másképp működik, ezért kérdeztem. Oly' nagy baj ez, de tényleg?
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
tudja valaki, hogy GD Jazz-nél ha tolatóradart szerelek be, akkor van "kijárat" a kasztnin, vagy nekem kell alakítani, illetve lehetséges-e a hátsó lökös leszerelése nélkül, "alulról" megoldani, vagy mindenképp le kell szednem?
-
KrAt
veterán
Ha már fék és Jazz:
aktuális lesz hamarosan a fékcsere a GD Jazz-en. Kaufferben megnéztem, Nipparts-ból (ez megfelelő gyártó?) 45k lenne az alkatrész (e-h betét és tárcsa).
Több autón és motoron cseréltem már féket, félni nem félek tőle, de Jazznél a nyereg / tárcsa leszedésben van bármi buktató vagy nehézség? Szerszámaim vannak.
Üdv,
Attila -
KrAt
veterán
válasz zolynet #58217 üzenetére
Nem mindegy, sőt Olyan 100k-t számoltam a műveletre, ezért is lepődtem meg a 45k-n, hogy azt meg hogy. Visszaolvastam, meg a kaufferben belföldről tárcsában pl. nem is találtam mást, ezért állítottam össze, nem gondoltam, hogy nem jó
De akkor nézelődök márkában tovább, kérdés maradt még a szerelés bonyolultsága
-
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
csereltem ma a telit a GD Jazz-en, amivel vettuk, nyarira, es (a kb. 3-400nm-rel meghuzott kerekeket nem ide szamitva..) meglepodtem, hogy a telit kenyelmesen leszedve nem megy fel a nyari, mert a foldet surolja... Akkor nezem, hogy mivan, es mig a teli 175/65R14, addig a nyari 175/65R15. A matrucan a gyari 185/55R15, ami akarhogy szamolom, inkabb a teli valtomerete, mint a nyarie..
Elotte beszereltem a tolatoradart, az legalabb fasza lett..
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
annyira bejött asszony Jazz-e, hogy elgondolkoztam, hogy majd év végén vagy jövőre vennék magamnak egy Accordot.
Ami bejönne, az a 8gen, de az majdnem kétszer annyiba kerül, mint a 7gen. Annak annyira nem jön be a segge, de meg tudok barátkozni vele
Ami lényeg, hogy kombi, benzin, 2006-2008, ha automata, nem baj. Ahogy elnéztem, 2.0 vagy 2.4 a lehetséges választás.
Magával az autóval / motorral mire kell figyelni, ajánlott-nem ajánlott, stbstb? Ami aggaszt, hogy a kritériumoknak megfelelő autó HaHu-n alig van. Ennyire nem vették, vagy ennyire nem adják el, akinek van?
-
-
KrAt
veterán
válasz yodamester10 #60161 üzenetére
Köszi
Piroskát ma szerintem elmegyek megnézni, ha a kasztni-motor rendben van, nem rohad sehol, akkor elgondolkozom rajta.
Azt mondjuk nem tudom, miért hirdetik vajh' majd fél éve? (a km órás képen 2 fok van, és a háttérben is egy elég rendesen felöltözött nő látható) Azért mert piros?
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60163 üzenetére
Stimm
Az állapot a kérdés nekem. Piros nem zavar, könnyű lesz megtalálni a parkolóban
A kasztnit át tudom nézni rohadás szempontjából, ajtók alja, sárvédőívek, padlólemez.
Motor indítása, füst, járás, hang, olajfolyás. Ereje, rángatás ne legyen.
Futómű kopogás menet közben, imbolygás, stb, lengéscsillapítók hintáztatása.
Fék válla, betétek vastagsága, nyikorgás, félrehúzás.
Váltó hangja, kapcsolási érzet, kuplung hol fog, csúszás.
Műszerfalon minden fontos piktogramban legyen izzó (nem kikötni a légzsákot ), elaludjon csekk után, működjenek az elektromos dolgok.
Mit érdemes / kell még nézni?
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60184 üzenetére
Köszi a választ
Igazából engem az érdekel, hogy tudjam, mit veszek. Ha rá kell költeni az aljára azt a kesst, akkor ráköltöm, ha tudom, hogy abból jó lesz.
Alkudni próbáltam, sok alap nem volt mondjuk az alját leszámítva, kemény 50k-t és egy kis benzint sikerült.. Valszeg én vagyok béna, vagy ők kötötték az ebet a karóhoz
A km hihető, volt nemrég luficserém még kint, akkor volt egy bejegyzés.
Kasztni tetszett, működik minden, csomagtér ajtó is, az összérzet is jó volt (kuplung volt kicsit kemény, de lent fogott, Imivel beszéltük, az egy 150k körüli művelet kompletten csere, ha kell), jött, ment, megállt.
Valszeg rámondom az igent, és lassan megcsináltatok rajta mindent, és akkor tudom, hogy van egy jó autóm. Remélem
-
KrAt
veterán
válasz BigBlackDog #60186 üzenetére
Jó a kérdés, élőben néztem a hátulján a réseket, ott nem tűnt fel, hogy nem középen lenne, de lehet, csak én siklottam át rajta.
A ködölést elöl én is láttam, ott direkt néztem a vonalakat és elemeket, és oldalról nézve minden mindenhonnan nézve hibátlanul állt. Szépen nyílt, záródott.
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60189 üzenetére
Szervot teszteltem, ahogy mondtad, annak semmi hangja nem volt, teljesen némán tette a dolgát.
Klímát bekapcsoltam, pár mp után kezdte a hideget fújni, a kétzónás rész is ment, anyós oldalra melegebbet állítva a rostélyon is mintha melegebb lett volna.
Alját azonnal megcsináltatom, az nem kérdés.
A kopó és cserélhető részekkel én is így vagyok, azt ha cserélem, csak jobb lesz tőle, bele kell kalkulálni Használt autót ráköltés nélkül nem lehet üzemeltetni, ezt vallom, ha költeni kell rá, az egy szintig normális.A 150k erős becslés, meg benne van a váltó oldali szimmering is, Imi mondta az árat, de csak nagyságrendileg beszélgettünk róla.
i-sti: nem mértem, az nekem nem mérvadó, a sajátomon is javítottam otthon mindig mindent, ami fényezési hiba volt, ha valaki rámérne, sírva menekülne
-
KrAt
veterán
válasz yodamester10 #60193 üzenetére
Egyébként a gázpedál jeladó hogy jelzi halálát? Egyszercsak nem érzékel, és áll egy helyben az autó?
szerk: lehet megbánom, nem érdekel, megszerettem, Accord tulaj vagyok / leszek jövő hét végén.. Lefoglalóztam, elkezdik a papírmunkát.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
ha már úton van az Accord, elkezdtem összeszedni, mik kellenek még hozzá.
Első körben kell egy kihangosító + USB lejátszó eszköz, erre a topicban 2 lehetőséget láttam: Yatour és a Dension.
Amíg papírozzák az autót, addig gondoltam megrendelem, azonban teljesen biztos, hogy ezen: [link] a rádión van cd tár csati?
Amúgy ki melyiket ajánlja? A Yatour ahogy néztem, BT kiegészítővel 30k körül van, a Dension 40, ellenben akkor van magyar gari, stbstb..
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60211 üzenetére
Szuper, köszi, jól hangzik
A hátulján mindenképp van csati, tehát több verzió nem létezik ebből a rádióból, ugye?
A bontás izgi lesz, de Japán, az elvileg jól szerelhető.
Másik kérdés: a műszerfal aljáról ahogy néztem, hiányzik valamilyen burkolat, mert feltűnően csupasz a lábtér felett minden. Nyilván csak bemászva látszik, de zavar. Meg egy középről.
Ezt csepelihondabontó-nál érdeklődjem?Utángyártott tempomatra kértem ajánlatot, beszerelve, tesztelve, 140k.. Asszem azt most elengedem
szerk: igen, én is ezt néztem, kompatibilitás szerint is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen