-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz sasa134 #33488 üzenetére
Jazzhez, igaz én korabbiakat nézek:
a gyakorlatban nagy különbség lehet-e az 1.2-esként adott 1.245-ös (78LE) és az 1.4-nek felcímkézett 1.339-es (83LE) Jazz között? Menetdinamika, fogyasztás bármelyikében. A számok alapján én elhanyagolhatónak gondolnám, de hátha a gyakorlat más...Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz zolynet #34038 üzenetére
Engem akár még érdekelne is (bár őszintén szólva az olaszok felé húzok, csak a japó racionálisabb választás lenne), de átírási sarcokkal együtt max. másfelet költhetek. Van kép, illetve kirakta már a hirdetést? PÜ-ben jöhet link, ha publikusan nem szabad.
Tibee86, Snoop-y: tényleg szép. A múét évezredben még sokkal inkább autóformák voltak vagy csak vén vagyok már a 37 évemmel. Meg gyáva, nem mernék ilyennel napi szinten közlekedni Bp-n meg az m5-ön, m0-n.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Üdv! Akarom mondani, こんにちは, avagy Kon'nichiwa!
Nemrég került hozzám egy eddig 95%-ban csak bevásárolni járós 2007-es Jazz, egyhá..., izé, egynégyes , 83 lovas.
Egyelőre csak koszosan készült fotóm van róla, de mivel eléggé kifakította a nap, nem néz ki sokkal jobban mosás után se A cél hogy megközelítse majd egyszer tboldi Jazzének az összefoglalóban látható állapotát amire esély nem sok van (telifényt nem túl sanszos hogy kapni fog), de innen szép nagy változást elérni.Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz FollowTheORI #62915 üzenetére
Na ja, minden csak pénz kérdése, végülis; a telifény is nemcsak kerámia, hanem egy rendes wax előtt is kell egy rendes polír, különben a fakóságot konzerválom. Mostanában kissé elhanyagoltam, de sokáig sokat olvastam az autóápolás topikot Illetve meglátjuk mit lehet elérni polírral. Pár hónap múlva kerül rá sor szerintem.
Tudom hogy a Jazzt nem a szépségéért szeretjük, de azért csak legyen jó ránézni/beleülni.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Nem tudom, így kaptam anyósomtól az ajtókon, vagy gondolsz vagy a lökhárítón levő díszlécekre gondolsz?
Az ajtókon, ha nem gyári, akkor is a szalon tette rá elvileg; a lökösök (legalább az egyik, de lehet mindkettő) voltak fényezve; ott tuti utólagos; megkérdezhetem apóst honnan való de nem biztos hogy emlékszik.Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #62926 üzenetére
A - számomra - nehézség éppen az, hogy nem egységesen fakult, hanem elemenként eltérő mértékben, de van hogy elemen belül is. De most csak egy beköszönő képek akartam lőni, semmi rendes állapotbemutató
A váltógombot kicserélted végül? (találtam a keresővel a topik korábbi hozzászólásaiban erre vonatkozó terveket)
A középső ezüst rész csúnyán kopott, gondoltam rá hogy csak leveszem és lefestem, de elgondolkodtam a cserén is. Mutass képet légyszi, hogy milyen lett (ha kicserélted).Ja, érdekesség: zörög a motorháztetőm. Ha jól érzékelem, konkrétan a zárszerkezetnél. Aggódjak, hogy egyszercsak felcsapódik és nem látok semmit?
Qru: sajnos még értem utol apóst rákérdezni. Az érdekelne, hogy ha 3rd party, akkor konkrétan milyen, és volt-e vele bármi gond?
KrenAtesz: a te fotód mikori gyártású/forgalomba helyezésű autóról készült?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Nem szégyenlősek az árával... az ajtókra való gondolom még több.
Nem tudom, hogy 1) mennyire hihetünk a wikipediának , 2) mennyire azonos/eltérő a maláj/indonéz illetve EU piacra szánt modell, de itt a FL-es maláj Jazz/Fit fotóján, illetve ezen az indonézen mintha ugyanaz a csík lenne mint az enyémen.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
footy: Neeem, arra "this sticker adds 20HP" matrica kell
Qru: ha nem gáz kérni majd a képcserét, ha lövök jobbat (pláne ha majd jobban néz ki a gép) akkor akár mehet ezzel is. De ha sikerült ma még úgy hazaindulnom, hogy még világosban le tudjam mosni, akkor egy mosás után kép készül majd.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Hátööö, valamelyik adattáblán keressem, vagy alvázszám/VIN alapján van okos netes adatbázis, ami mindent is megmond róla?
Jut eszembe, ködlámpa vagy még inkább nappali menetfény az kéne, abból is az lenne elegáns ami a ködlámpa helyére szerelhető, de egyelőre nem nagyon jutottam előre. Fontos hogy road legal legyen, E jellel, mindennel.
Az előző autóban nyugodtan bekapcsolva hagyhattam a tompítottat, mert ha levettem a gyújtást, kikapcsolta (külön, csak egy pöcköt benyomva elérhető kulcsállás volt arra az esetre ha gyújtás nélkül akarna az ember pilácsot), itt pedig könnyen elfelejtem felkattintani, pedig pályán ingázom munkába
tboldi: lehet kesztyűben vezetni, de lehet hogy ez nem az az autó ahol ez nem megmosolyogtató gondoltam is rá hogy inkább bőr gomb/kormány irányba kéne menni, de tudja a franc.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #62959 üzenetére
Köszi! Eszerint is LS. Igen, a hátsó ablak kurblis.
Hja, ha a keret nem hozzáférhető, akkor cumi.
A rácsok között elég rosszul nézne ki, jelenleg úgy gondolom
Nem bízom annyira a szobrásztehetségemben, hogy szép, jól illeszkedő, és és főleg két szimmetrikus keretet tudnék alkotni, pedig az mutatna legjobban talán, ha ilyet tudnék varázsolni, és belemenne egy ilyesmi. Persze nem kékbenA kormány faja.
Qru: azaz, volt itt Punto, illetve jelenleg is még van egy Alfa 156. Osramra gondoltam én is, csak elsősorban nem a pálcikára.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #62962 üzenetére
Erre jutottam eddig én is, igaz, mérsékelt mélységben túrtam csak fel az AliExpresst.
Pont ekkora ovális DRL-t találni feltételezhetően kb mission impossible, főleg hogy engedélyezett is legyen. De a remény hal meg utoljára...
vagy lehet agyalni, hátha esztétikusan fel lehet applikálni valamely más típusra ill kerek ködlámpához való keretet, és abba a kerek DRL-t.
Vagy megszokni hogy fel kell kapcsolni a tompítottat
Bár, talán az ovális keret is átmókolható valahogy kerekre...?Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #62934 üzenetére
Kiderült, hogy is volt ez. Volt rajta gyári/szalonban rátett díszléc (nem emlékszik após hogy szélesebb volt-e), aztán amikor egyszer - 4 éve kb - meghúzták az autót, és fényezve lett
a'sszemaz első lökhárító, akkor a szerviz aki csinálta nem talált távolról se hasonlítót, ezért a lököshöz jobban hasonlítóra cserélte az ajtókon is.
Azt mondjuk továbbra se tudom hogy ez gyári FL-es, vagy 3rd party mindenesetre bő 4 éve rajta van gond nélkül.
A hátsó lökös egy későbbi ízben lett fényezve, arra amit sikerült lőni az lett feltéve az amilyet sikerült lőni típusú kétoldalas ragasztóval, ez jön is lefelé, de majd orvoslom.Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63008 üzenetére
Tudtam én, csak nem sejtettem!
KrenAtesz: a motorháztető gumiütközők odébb csavarása tényleg segített a zörgésenWhatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63080 üzenetére
Ügyes!
Gyári könyöklő? Ha utángyári, akkor milyen/honnan?Mi mindent pimpeltél a Jazzen?
Amit eddig láttam: váltógomb csere, kormánybőröztetés, #slowasf*ck matrica , ScanGauge, könyöklő(?)Más: hol lehet ilyen tetősíntömítést rendelni? Kissé aggaszt, hogy nem tud kiszáradni és berohad. Vagy tépjem ki 'zegészet és hadd' vízkövesedjen?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63091 üzenetére
Alfa 156 szintű csendesség már elég lenne nekem
Az én jazzem motorja - szerintem - elég hamar felpörög, csak az autó ettől még nem megy de - bár csak kb 8km-t jövök autópályán reggel és ugyanannyit hazafelé - mintha kissé javult volna a helyzet pár hét alatt. Vagy a placebo hatást érzem.Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63172 üzenetére
A jelen nézeteltéréstől eltekintve, értelmes-normális az a szerelő (már ha jól gondolom hogy az), akié az a telefonszám? Csatlakoztam mindkét csoporthoz.
De ha azt mondjátok hogy nem kell típusspecifikus hozzáértés, és egy értelmes, lelkiismeretes, már ismert szerelőre rábízható az EGR tisztítós nyavalya, akkor inkább így tennék.
Mibe kerül egy ilyen móka egyébként? Nagyságrendileg, nyilván, tudom hogy szakinként jelentősen eltérhet.
És szelephézag revízióval együtt kb mekkora tétel?tboldi, 'sszem megtaláltalak a fészbukon a nagyobb csoport tagjai között
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63198 üzenetére
Köszi, akkor meghagyom őt másnak
Valóban nem volt nagyon nehéz dolgom I
gen, mindkét kutya lelenc, nem tudjuk milyen keverékek, csak sejtjük, de élő példák hogy egy menhelyi keverékkutya is lehet szép/okos/mindkettőmondjuk a kicsi barna cseppet flúgos[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
j.bravo
addikt
válasz Potzee #63723 üzenetére
Érdekel engem is
Agyaltam ilyesmin én is nagyon. Nem mertem megrendelni A 2GB RAM elég karcsúnak tűnik, akkor is ha relatíve régi Droid van rajta. És az 50-55k HUF már fáj annyira, hogy a kisördög azt mondja, hogy még 1-2 hónap gyűjtögetéssel kijönne egy Pioneer vagy hasonló márka alapmodellje, ami lehet hogy jobban szól és/vagy időtállóbb.
Tök jó lenne ha nem lenne igazam és vehetnénk egy-egy ilyetWhatever.
-
j.bravo
addikt
Skacok, a többször megénekelt EGR csatorna tisztításra mennyire jó vagy drága ajánlat (tömítések stb + munkadíj) 30e Ft?
Pénteken vinném cseréltetni a motor- ill. váltóolajat, miegymást, és rákérdeztem a móka becsült árára; ezt kaptam.
A hely elvileg nem olcsóságra megy, de a tulaj srác alapos, lelkiismeretes. A csapatának tagjai (legalábbis akikkel eddig találkoztam) sem a simlis szakik.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63904 üzenetére
Direkt az átvezető lapot említettem; gyertyát, szelephézagot nem. Továbbra is agyalok a DIY megoldáson a móka kedvéért. A szelephezagnal is
De sógor is rá kell érjen, egy tucattal több autót szedett már szét mint én (klasszik Lada, Skoda, Dacia, Fiat Ritmo, F és G Astra, Caddy, Roomster, vasaló Swift, meg volt Honda is - igaz, kétkerekű, TransAlp).Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz szabonagyur #64009 üzenetére
Nálam (is) 2007-es manuális Jazzben az alsó típusú az óracsoport. (nyilván az ótómata üzemmód/váltópozíció kijelzése nélkül)
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Annyira sz*rok-gagyik a Nipparts cuccok? Ha az enyémben olyan fékbetét van, akkor féljek? Vagy cseréltessem ízibe'?
Megvan még a válogatós hírű olasz autóm (Alfa 156), ott engem isszétvetett az idegeléggé lehangolt amikor egy nem márkaspecifikus szervizben AZ Meisterteile olajat raktak bele (lecseréltettem viszonylag hamar), később amikor én kértem, gyárit vagy Liqui Moly-t kértem, szűrőkből meg általában bármilyen alkatrészből annyit kértem, hogy ne gagyit, de ne is szuperprémiumot, hanem egy viszonylag jó fajtát tegyenek bele.
Azt gondoltam, hogy a "csak benya kell bele meg olajat-szűrőket cserélni" hírnevű autóba, mint a Jazz, elég ha az alkatrész megfelel a szabványnak - minden ennél jobbnak csak örülni lehet, de ha szabványos/belevaló, akkor azért nagy baj nem lehet.
Naiv vagyok?Persze igyekszem relatíve jót mindenből, ha külön kiválasztom, de a mostani olajcserénél pl. Petronas (velük vannak szerződve) 5W-30-at rakott bele a szerelő, az összes táblázatban ezt találta, a típus megjelenéskor még (kis túlzással) sehol nem volt a 0W20 - nem dőltem emiatt a kardomba. Majd legközelebb, ha megcsináljuk (pár héten belül) az EGR csatorna takarítást meg a szelephézag állítást. Váltóolajat gyári MTF3-at tett bele, gyertyákból NGK-t.
Nagy gebasz nincs, nem?
szabonagyur: a kérdés jó, Qru és tboldi szerint LS (ezt írták a topik összefoglalóba is); hátul kurblisak az ablakok. Tetőablak nincs Az oldalsó tükrökön van index, kézzel behajthatók, a tükörlap motorosan állítható, a klíma digitális, oldallégzsák van.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz Avicularia #64039 üzenetére
Ősszel belénk (offtopik autó) jött hátulról egy szerb rendszámú furgon. Jó lett volna ha van felvétel, mert fotót hülye fejjel csak a sérülésekről csináltunk, a rendszámáról nem. Elírhattuk a papírokon gondolom: a biztosító szerint a kötvényszám nem létezik, a rendszám alapján az autó típusa stimmel de ki volt vonva a forgalomból azelőtt hónapokkal.
Nem maradt más mint a saját Cascora megcsináltatni; még jó hogy van...A kicsi piros Jazznek elég kicsi a road presence faktora, sokan bunkóznak - ha veszek dashcamet, nemcsak előre, hanem hátulra is szeretnék.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #63751 üzenetére
Victor Reinz márkájú rendeltem én is. Ma vettem át, érdekes, hogy a nagyobbik, lap formájú tömítés elég kemény műanyagnak tűnik. Ez normális, a tied is ilyen/volt?
(szerelés, tisztítás csak a jövő héten lesz, még beszerzés alatt áll az 5-25 Nm nyomatékkulcs.)
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #64051 üzenetére
A 70-essel kezdődőre rákeresve egyetlen találat volt egy német webshopban, kép nélkül.
Rákeresve a 71-gyel kezdődő cikkszámra, több fotón is 70-nel kezdődött, ahogy az én darabomon; 'sszem oké lesz.szerk.: itt is úgy van., a Reinz katalógusában (izzadt homlok megtörlése), illetve nem is ad találatot 70-nel kezdődően. Ooooké.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
Volt az EGR átvezető lemezben korom, de nem annyi hogy átjárhatatlan legyen.
Mennyiségre kevesebb, de jobban elzárta az utat a korom a furaton ahol érkezik a szelep felől a laphoz, a csavarhúzós képen már egy része le lett szedve.nem mindenhol volt könnyű hozzáférni a csavarokhoz, illetve - lehet hogy még sose lettek kihajtva - nem indultak meg olyan nagyon könnyen, holott rohadás nyomai noncsenek sehol. A gumitömlők mondjuk még jobban rácuppantak a csövekre.
Délután kezdtük, ránk sötétedett , vasárnap rakjuk össze. Addig szépen kipucolhatok mindent (is).Az EGR szelep és az alatta levő átvezető tömb közötti, illetve a szívósor felső doboza és a fojtószelep közötti tömítéseket nem kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #64060 üzenetére
fffranc, csonk és hengerfej közötti 18714-PWA-004 sincs. Nem kellett volna ennyire szíjjelborítni de erre legalább ad találatot a közeli alkatrészkereskedő gyári szám keresője (Ajusa által szállítottat); a másik kettőre nem. Persze bemehetek hozzájuk, hátha az üzletben jobban tudnak a beszállítóiknál keresni mint én a webshopban. Még egy hely van, aki Unixtól tud rendelni.
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #64067 üzenetére
Az oké, csak az ugye egy a háromból
Felhívtam a Csepeli HondabontótGarázst, elvben árulnak új alkatrészt is - meglepve tapasztaltam hogy a mobilszám dacára egy automata bemondja hogy ha hozzájárultam a hívószámkijelzéshez, akkor hamarosan visszahívnak, köszönik, visszhall. Várok
Remélem nem leszek végül kénytelen a régi tömítésekkel összerakni - de ha esetleg ez az általános, akkor nem aggódom.Whatever.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs