Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz vadászcsiga #637 üzenetére
Nem, az úgy van, hogy az éjjeli utazásnak van sok előnye és pár hátránya.
Nagyon sokan inkább napközt utaznak, így a szervezett buszos utazóktól eltekintve a többség napközt utazik, éjszaka mindig kisebb a forgalom. Ez igaz Pestig, Pesten át, és főleg az M7-re is. Zágrábnál kezdene sűrűsödni, a Lučko kapunál katasztrofális tud lenni az áthajtás 20-40 perces ácsorgással. Nappal. De éjszaka 1-2 perc maximum.
Másrészt vegyük azt, hogy a szállás 14:00-tól foglalható el. Logikus lenne hajnalban indulni, délelőtt utazni, 14:00-ra odaérni, csakhogy ha ismeri valaki a helyet, és tudja, hogy egy délelőttöt el tud tölteni autóból strandcuccot kipakolva a strandon, akkor tulajdonképp ingyen kap egy fél nap strandolást pluszban. És utána mehet szállást foglalni. Nekem az a fél nap is sokat jelent.
És ott van a klíma. Napközt ha mondjuk 28-32 fok van, akkor elkerülhetetlenné válik a hosszú úton a klímázás, és akkor sem teljesen komfortos. Éjjel nem szokott szükség lenni a klímára, Karlovačko utántól fölfelé a hegyeknek meg van hogy 10-12 fokig lemegy, na akkor fűteni kell
De Pula-Isztria innen a lakásunktól 730 km.Ja hátrány: fáradtság mindenképp, és a többség nem szeret éjszaka sötétben vezetni. Előtte kicsit meg kell erőszakolni a bioritmust, és még akkor is fárasztóbb éjszaka 500-600 km-t lenyomni. Nekem az M7 szokott gyilkos lenni Kb. Fehérvártól Kanizsáig. Meg a legunalmasabb rész odaát határtól Zágrábig.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest