Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    --- Levelem változtatás nélkül, a linkek nem működnek ---

    Tiszteletem,

    Hibajelenség: W520 - Túlmelegedés [FurMark alatt 2-4perc alatt 90-95 C
    melegdve vagy lekapcsol vagy az Nvidia Quadro visszavágja a sebességét]
    US Lenovo Support: Nem elfogadható a 90-95 C a FurMark alatt, keressen fel
    mihamarabb egy helyi hivatalos Lenovo Szervizt [Case Number: CC0041]

    PC-Box szerviz tapasztalat:
    Egyetlen pozitív élmény az volt, hogy nem kellett 1,5 hétre a géptől
    megválnom, bár utólag a szervizelés "színvonalát" látva lehet, hogy
    nem merülne ki ezen levélben az elégedetlenségem.

    Tények:
    Alkalmazottnak fogalma sincsen a jelenlegi Lenovo termékekről, amelyek az
    alábbi kijelentésekben nyilvánultak meg:

    "elég a gépet itt hagynia, a tápegységre semmi szükségük nincsen"
    A 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező PC-Box szerelő kedvéért: A
    W520 hordozható munkaállomás hivatalosan csak a hozzá gyártott 170W
    adapterrel együtt használható. (Nem hivatalosan az előző széria 135W
    együtt is elindul a Lenovo fórum alapján - megj.: a szervizben egy
    darab ilyen tápegység sem volt)

    Ügyfél segítőkész hozzáállása: Miután a kedves ügyfél tájékoztatta
    a 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező PC-Box
    szerelőt, azonnal kérte, hogy hagyjam ott a tápegységet is.

    "az Ön gépe nem munkaállomás"
    A 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező PC-Box szerelő kedvéért: A
    W osztály a Lenovo kínálatában a Workstation rövidítése ami
    munkaállomást jelent, mindemellett ajánlom a nagy tapasztalattal
    rendelkező szervizes figyelmébe bármely Lenovo hivatalos
    termékspecifikációt, de ha meghaladná ezirányú képességeit vagy csak
    egyszerűen nem érdekli a munkája, megrövidíteném azt a 2 percet amíg
    rákeres: Hivatalos pdf

    "az Ön gépe nem 3d alkalmazások futtatására lett tervezve"
    A 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező PC-Box szerelő kedvéért: A
    W520 hordozható munkaállomás az alábbi ISV certifikációkkal
    rendelkezik: Solid Works, AutoCAD... bővebben. Bízom benne, hogy ez a
    lista a nagy tapasztalattal rendelkező szervizest is meggyőzi.

    "biztos a ventilátor hibás"
    Kedves ügyfél hiába tájékoztatta a 30 éves szakmai tapasztalattal
    rendelkező PC-Box szerelő
    t, hogy a Lenovo hivatalos fóruma alapján az
    ügyfél feltette a TPfancontrol speciálisan W520 hordozható
    munkaállomáshoz hangolt verzióját, amellyel egyértelműen látszódott
    annak skálázódása és fordulatszáma.

    "biztos el vannak tömődve a réz lamellák, kitakarítva megoldódnak a
    problémák"
    Kedves ügyfél hiába tájékoztatta a 30 éves szakmai tapasztalattal
    rendelkező PC-Box szerelő
    t, hogy egyértelműen nem fogja megoldani a
    problémát. Ő személyes támadásnak - és az ügyfél eddigi segítőkész
    hozzáállását semmibe véve, kikérte magának, hogy egy ügyfél ki
    láthatóan többször lát Lenovo terméket beleszóljon az Ő hihetetlenül
    precíz és szakmai munkájába, ami kimerült a magas nyomású levegő
    használatában.

    "az IWS mit sem ér, mivel USA-ból származik a gép valószínű nem is
    garanciális itthon"
    Kedves ügyfél hiába tájékoztatta a 30 éves szakmai tapasztalattal
    rendelkező PC-Box szerelő
    t, hogy a számára ismeretlen Lenovo
    hordozható munkaállomások nemzetközi garanciával kerülnek forgalomba
    amit a felhasználó is szabadon ellenőrizhet az IWS rendszerében.
    Ajánlom figyelmébe az alábbi oldalt, soha nem tapasztalt dolgokat
    láthat itt: Bővebben IWS

    (megjegyzés: a mai napig reakció nem érkezett a hivatalos magyar
    Lenovo oldalon feltüntetett PC-Box elérhetősére küldött e-mailemre
    /elküldve:2011. június 21. 12:07 mailto:szerviz@pc-box.hu/)

    4 óra tesztelés után büszkén mutatta, hogy a fent említett TPfancontrol
    program segítségével milyen szépen marad a hőmérséklet 90-95C fok környékén
    (megjegyzés: amit az amerikai Lenovo Support elfogadhatatlanul magas
    hőmérsékletnek jelzett). Azóta a gép változatlanul produkálja az
    elfogadhatatlanul magas üzemi hőmérsékletet,és intenzív használat melletti
    Thermal Shutdown-t. (mellékelem a Win7 error log-ot) Annak ellenére, hogy a
    több mint 30 éves szakmai tapasztalattal együtt lett portalanítva a
    hordozható munkaállomás hűtőrendszere jelenleg a tervezett feladatokra
    használhatatlan. Felvetésemre miszerint ez így számomra elfogadhatatlan, ő
    mint személyes szívesség megrendelt a géphez egy új alaplapot és
    egy ventilátort. (természetesen kijelentette, miszerint ha a Lenovo nem
    fogadja el a rendelést akkor ezt nekem ki kell majd fizetnem...)

    Én mint ügyfél mindvégig próbáltam segítőkészen és a szervizes alapvető
    hibáit javaslataimmal segíteni, ám Ő folyamatosan a több mint 30 éves
    szakmai tapasztalatát emlegetve, meg sem hallgatott. Én próbáltam meg a
    központi szerviz technikusaitól tanácsot kérni, hogy nyugtassanak meg
    Magyarországon a Lenovo a kompresszoron kívül más szerszámot is biztosít a
    számítógép szereléshez.

    Nekem érdekem egy végre működő laptopot használni, (ha már a 30 éves
    szakmai tapasztalattal rendelkező PC-Box szerelőnek nem) hiszen nem
    véletlen adtam ki egy ilyen gépért majd félmillió forintot. Bízom benne,
    hogy a levelem folyamán elgondolkoznak az alvállalkozói szervizek
    alkalmazottaival, és azok hozzáállásával kapcsolatban egy két dolgon.

    A Lenovonak egyfelől biztos érdeke hozzá nem értő szervizes embereket
    leszerződtetni, és nem elküldeni bármilyen továbbképzésre, hiszen így a mai
    nappal megrendeltem a helyszíni garancia kiterjesztést a hordozható
    munkaállomásomhoz. Szeretném ha a PC-Boxnál pénteken felvett szervizlapot
    sikertelenség miatt lezárnák, és immár a helyszíni garancia kiterjesztés (
    ami bízom benne, addigra aktiválva is lesz) keretében a gépet, a helyszínen
    javítanák meg egy hozzáértő munkatárs segítségével.

    A levelet kapják:
    Lenovo központi szerviz
    PC-Box Szeged

    Köszönettel

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák