Új hozzászólás Aktív témák

  • Sopi

    senior tag

    válasz dbius #22136 üzenetére

    Felhívtam a magyarországi központot és bediktáltam a gép alján lévő serial-t.
    Azt mondták, hogy nem érkezett hozzájuk bejelentés a gép kapcsán és nem is járt náluk szervizelésen. Elmondtam a tapasztalt jelenségeket és a történetet.
    Azt mondták, hogy vigyem be hozzájuk és megvizsgálják, hogy a benne lévő alaplap eredetileg a gépbe való-e vagy sem (tehát egyezik-e az alaplap eredeti serial-ja a gép alján lévővel, amit az alaplapon lévő barcode segítségével tudnak meghatározni).
    Ha egyezik, tehát eleve ebben a gépben volt, akkor semmi gond, átírják a számot és él a garanciám.
    Ha nem egyezik, akkor bonyolultabb az ügy, mert ki kell deríteniük, hogy honnan van és bonyolultabb történet lesz.
    Úgyhogy egyelőre ennyi a történet. Jó esetben egyezik a 2 szám, viszont akkor eléggé kézenfekvő ok a lopottság arra, hogy miért írták át.

    Üdv,
    Sopi

Új hozzászólás Aktív témák