Új hozzászólás Aktív témák

  • tomi.tomi

    tag

    Leírom én is garanciális tapasztalatomat a Deltával:
    Még egy évig helyszíni garanciás T400 gépem monitorának alsó részén világos foltok láthatóak bekapcsolt állapotban, világos, mozdulatlan háttér előtt. Röviden leírtam a problémát a szerviznek, és a következő, saját készítésű képeket csatoltam e levelemhez: link, link, link.
    Szinte azonnal választ kaptam: "a hiba elhárítása folyamatban van". Két napra rá megérkezett a végső válasz, miszerint "a képek alapján a Lenovo nem engedélyezi a garanciális cserét". Szívesen kicserélik a 42T0498 cikkszámú kijelzőmet 102 ezer Ft + ÁFA anyagköltség + 9000 Ft + ÁFA munkadíjért. Természetesen nem élek a lehetőséggel, az egész gép ér kb ennyit.
    A hiba szerencsére tényleg nem befolyásolja a gép használhatóságát, de korrekt hozzáállás az, hogy három gyenge minőségű fénykép alapján elutasítják a garanciális igényemet? Ha nem csatolok képeket, lehet, hogy helyszínen kicserélik a kijelzőt?

    Hogy pozitívat is írjak róluk: kollégám szintén T400-ával pontosan ez történt. Bevitte a Deltához (neki nem helyszíni a garanciája), kb egy hét után értesítették, hogy elkészült a gép. Kicserélték az alaplapot, és elnézést kértek, hogy ilyen soká tartott, csak sajnos a Lenovo lassan adta meg az engedélyt a cseréhez. Ez szerintem több mint korrekt.

    Kis adalék: számlát, garanciajegyet egyikünktől sem kértek (szerencsére :) ).

Új hozzászólás Aktív témák