Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodafon
senior tag
PS Store-ban meg mindig csak "Announced" statuszu...
I'm gangsta!
-
HELLAFLUSH
őstag
A fejlesztők elírták a játék címét...Andika
Nagyon érdekes volt már maga a trailer is amit pár hónapja láttam, majd ha jön konzolokra akkor teszek vele egy próbát mert szeretem az ilyen különleges alkotásokat. -
totron
addikt
Srácok, nagyon ott van a játék. RItka jó tényleg.
-
VIC20
őstag
Akkor ez egy propagandajáték?
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Elméletileg igen, de gyakorlati megvalósításban nem érzem azt, hogy 100%-ig egy álláspont mellett tette volna le a játék a voksát, az arány inkább 70-30%. Bár ebben erősen közrejátszik, hogy mennyire el van vágva a játék vége, és lényegében üzeneti síkon is elvarratlannak, nem teljesen kifejtettnek érződik.
-
GodGamer5
addikt
A játék végtelenül idegesítő és egészen a végéig azt az érzetet kelti, mint tipikusan az orosz filmek. Se füle se farka és végtelenül idegesítően értelmetlen. Nekem nehezen vette be a gyomrom. A feladványok meg ötletesek, de nagyon idegesítőek, amikor meg átmegy oda nem illő ügyességi részekbe, amit a pixelartos részek még tudnak fokozni, akkor jópárszor az asztalra csaptam annyira frusztráló. Az interakciók is vagy működnek, vagy nem, sok helyen a fos hitbox detektálás miatt. Pl amikor ott vagyok egy doboz előtt, de az istennek nem akar rá felmászni, csak fél centivel arrébb érzékeli. A grafika is kihagyott ziccer, az elején a vízre ható fizika, meg a szereplők arcának kidolgozása, vagy a hó deformálódása, a fény-árnyék látványa mind nagyon szépen kidolgozott, de utána teljesen "beszürkül" a grafika. A horror elemeket is nagyítóval kell keresni, a zene is kimondottan bugyuta.
De a befejezés szerintem nem igaz, hogy teljesen lezáratlan. Vannak ugyan elvarratlan szálak, viszont a legvégére a főszereplő szemszögéből meg lesz magyarázva a lényeg, ezt az egész pontgyűjtögetést is beleértve. Pont a lezárás az, ami miatt elégedetten csettintettem és megértettem, hogy mindent ennek rendeltek alá a játékban és így nézve a pontgyűjtés is értelmet nyert, csak mint játék nehezen értékelhető lett, mint történet viszont nagyon jó.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Akkor inkább úgy fogalmaznék, hogy pont akkor ér véget a játék, amikor már elkezd igazán érdekes kérdéseket mélyebben is fejtegetni, és amikor a cselekmény igazán tempóssá, érdekessé kezd válni, a karakterek valamilyen szintű belső vívódásával együtt. Talán nem éreztem volna ezt az ürességet, ha ez a fajta dinamika és mélység ilyen szinten jelen lett volna már az elejétől kezdve, így viszont képtelen vagyok nem azt érezni, hogy elhúzták előttem a mézesbödönt, és amint igazán belekóstoltam volna, addigra az egész el is fogyott.
Abban ettől egyetértek, hogy több dolog is értelmet nyer a "végződésnek" hála, csak éppen a végződést úgy is meg lehetett volna oldani, hogy annak legyen egy szebb, jobban strukturált íve is. Mondok egy kissé elvonatkoztatott példát. Tudjuk, hogy Luke felrobbantja az Egy Új Remény végén a Halálcsillagot, és onnantól a fő cselekmény lezárul, de mégis baromi befejezetlennek érződött volna a film, ha a végén a ceremóniás jelenet nem lett volna ott. Az Indikánál pedig úgy éreztem, hogy megvolt a végén egyfajta tetőpontszerűség, annak levezetése viszont elmaradt.
[ Szerkesztve ]
-
totron
addikt
A mai világban uralkodó, őrült tempó nem illett volna abba a környezetbe és időbe. Vívódásra alapul az egész, igen jó kivitelezésben, audiovizuálisan is. Mást kerestetek benne, mint amit hivatott volt átadni. A befejezéssel nekem is volt bajom, viszont: akkorra kaptunk már annyi mély szentenciát, filozófiai irányvektort és gondolatot, hogy azok utólagos kifutásai, a lamentálás a lezárás, bennünk - jól van ez így.
(#8) GodGamer5, kár, hogy így csapódott le benned a hibrid-mivolt, én nagyon élveztem a pixeles részeket, pont jó arányban tartott ellen a 2 grafikai világ egymásnak, jól kiegészítette a 2 világ egymást. A zene is lekövette a megidézett korszakot. Az ügyességi részek nélkül elég sótlannak éltem volna meg személy szerint az egész játékmenetet.
Zenéből milyen lett volna a jó? Változatosak voltak. A midi szekvenciák szintén becsempészett korszakjegy, ha az nincs meg, másként hat. A jó értelemben vett heterogén jelleget erősbítette ez is. Jó arányok, jó hangulatok, ötletek, melyekre minden részletben és síkon figyeltek, ez az egyik titka a jóságának.
Szerintem a játék-sztori mérleg is egészséges volt, mondom ezt úgy, hogy a filmbe hajló alkotások általában elég távol állnak tőlem, az Indikának ezt is sikerült átmenetileg megdöntenie.Ami kiemelten zavart az az elején a hordó, ezek sem láttak még olyasmit: ha akkora hézagok vannak a dongák között felül, abban egészen biztosan nem marad meg víz, alul sem. Más alkotásban elnézném, de itt túl jó volt az egész egy ilyen hibához.
-
Bennyboy
őstag
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen