Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Metacska

    aktív tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni. OTP-s vagy és napi rendszerességgel használom az OTPdirekt felületét utalásokhoz. A bejelentkező képernyőn azonosító számot, 2-szer 8 tagú számlaszámot és jelszót kell megadni.
    Évek óta használom probléma nélkül. Néhány hete újrahúztam a PC-t és azóta chromeban belépéskor az alábbiakat írja ki:

    "Sajnáljuk,de az Ön által megadott számlaszám formátuma hibás."

    Minden megadott adat megfelelő!

    Mivel utalnom kellett felhívtam őket és a helpedesk-es adta a tippet, ami eszembe sem jutott: próbáljam más böngészőből, mert előfordul, hogy a chrome-ot nem szeresse......Ekkor valóban működött. Minden gond nélkül, 1szer.

    Azóta viszont nem működik. Se chrome-mal, se Firefox-xal, se Explorer-rel, se Operával. Természetesen ilyenkor mindenki az mondja, hogy az én készülékemben van a hiba, DE próbáltam céges laptopon, párom laptopján, ismerősnél, most pont vna nálam egy családi PC, amit javítok, azon sem működik.

    KIZÁRTNAK tartom, hogy 4 féle böngészővel 6 féle gépen nem jó és ugyanazt a hibaüzenetet kapom. A felületen fizetős szolgáltatásom is van, amit így nem tudok használni.

    Az OTP hárít és tagad............náluk ilyen panasz nincsen, minden rendben működik.

    Kérlek segítsetek! :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák