Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    válasz vadászcsiga #46955 üzenetére

    És mégis milyen alapon? Az Apple vagy a szolgáltató cseréli a telefont? Szerintem az Apple. A szolgáltatói garancia= gyári garancia, akkor ugyanazon feltételeknek kell érvényesnek lenniük. Na majd meglátjuk mi lesz. Legrosszabb esetben verbálisan megszégyenítem őket. :DDD

    Anno a Starking-ban az a Nagy Sándor nevű fazon is okoskodott nekem, mikor a 3G-t akartam gariztatni náluk. (T-s volt, de az USA-ban cserélték a kijelzőt, így kaptam 3 hónap Apple Care garit.) Össze-vissza okoskodott, minden marhaságot kitalált, csak hogy ne kelljen szervizelni. Persze való igaz, hogy nem is voltam rá jogosult, ugyanis hátlap repedés miatt akartam, viszont a 90 nap Apple Care csak a javított alkatrészre (kijelző) vonatkozott. Csakhogy ő nem ezzel az indokkal jött, az a gond. Ugyanis ezt az iStyle-ban korrektül el is mondta a srác, tehát nem is a "nem szervizeléssel" volt a baj, hanem a sok marhasággal, amit összehordott. Már az 1000. indoknál járt, mire elmondtam neki, hogy az iStyle-ban csak egyedül azt kifogásolták, hogy a garancia csak a kijelzőre vonatkozik. Miután ezt elmondtam, egyből ez lett a fő indok, de azért előtte még jól megszégyenítettem. :D Utána már nem láttam értelmét, hogy foglalkozzak a dologgal, ugyanis pesti felutazgatással járt volna, nem volt nekem ez olyan létfontosságú. Mindenesetre rendesen kioktattam a nagy magyarországi szervizest. Sovány vigasz, de jó érzés volt látni, hogy kettőnk közül én voltam az, aki tudja is, hogy miről beszél. :U

    Jilian!

    Ez melyik T-s szervizben/ üzletben volt?

    [ Szerkesztve ]

    i6 Silver

Aktív témák