Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    válasz runner 125 #5685 üzenetére

    "Az Apple refurbished opciója szerintem még mindig a legfelhasználóbarátabb.
    Ahogy írtam már; a 3GS-t csont új házban kaptam meg fóliázva, ezért is hittem, h új készüléket kaptam. Ilyet a többi gyártó nem csinál."

    Te valamit félreértelmezel. Európában a legtöbb országban nincs Apple szerviz. A Starking szerint egész Európában nincs hardveres szervizelés, de ezt megerősíteni nem tudom, mert hordtak már össze annyi valótlan marhaságot, hogy a szavuk teljességgel hiteltelen a szememben.

    Az USA-ban ha elromlik az iPhone-od, besétálsz egy Apple Store-ba, és odamész a Genius Barhoz. Előtte természetesen időpontot kérsz, és ha tehetik, ott helyben javítják a készüléket, vagy visszamész a megbeszélt időpontra, és átveszed a szifonodat. Ha már nem garanciális, akkor 200$ a szervizelés, még ha a némító pöcök tört le, akkor is. Bár azt nem tudom, hogy ezt mennyire veszik szigorúan, nyilván, ha önhibán kívüli a dolog, akkor lehet egyezkedni, de elvileg bármilyen javítás egységesen 200$. Ha meg garancián belül vagy, evidens, hogy ingyenes, a javított alkatrészre pedig újabb 3 hónap garit kapsz.

    Azért kapunk mi "új" készüléket, mert Magyarországon nincs Apple szerviz. Magyarán van egy rakás refurb készüléke az Apple-nek, és egyet eljuttatnak hozzád, mert ha egyenként, személyre szólóan javítanák a készülékeket, felküldve az USA-ba, visszaküldve ide, az borzasztóan lelassítaná a folyamatot.

    A készülékre pedig azért indul újra a garancia, mert ez magyar fogyasztóvédelmi előírás, hogy készülékcseréhez újrainduló garancia jár. Ehhez az égvilágon semmi köze az Apple-nek. Az USA-ban bemész, megmondod, hogy reped a hátlap, és tesznek rá egy új hátlapot. Semmilyen extra garanciát nem kapsz, csak a javított alkatrészre még 3 hónapot. Ugyanúgy javít az Apple, mint a Nokia, csak Apple szerviz nincs Magyarországon, ilyen egyszerű a történet. Tehát amit írsz, az teljességgel valótlan és félrevezető megállapítás, de már korábban is leírtam, hogy pl. a Starking nem indítja újra a garanciát, ennek semmi köze az Applehöz. Magyarul, ha gyári független telód van, akkor annak az életben nem indul újra a garija, ha meghal az egész magától, akkor se. Ha lenne Magyarországon hivatalos Apple szerviz, itt is csak javítanák a hibás alkatrészt, újrainduló gari nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    i6 Silver

Aktív témák