- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Mobilinternet
- Max
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #1500 üzenetére
Nekem az utolsó két versenyem rosszabb volt. Az egyiken MX5 az első kanyarban kaptam egy teligázas divebomb-ot. Kerék kitört, vontatás. A másik meg valami alap openwheel, második kanyarban a mögöttem érkező a belső íven próbálkozott, de aztán egyenesen ment tovább (rajtam keresztül). Aki elment közben az falba csapódott, azt próbáltam kikerülni, a következő kamikáze meg belepaszírozott a falban állóba, vontatás. Megfogadtam, hogy többet nem időmérőzök...
-
Moby
addikt
válasz JulesTS #1501 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem jobb elsikkeplni, mert a végéről feljőve ugyanúgy át kell verekedni magad a sok marhán, és még a nyakadba kapod a kihullókat is.
De szerintem ez nem egy átlag szombat este, hanem egy átlag verseny randombármikor IR-ben
A tegnap csúcspontja az volt, amikor GR86-al a felvezető körön kipörög a nyomorult, majd iszkol vissza a helyére, és amíg odaér végigtöri az egész sort. 8 minusszal indultam neki a zöldlámpának -
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #1504 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a legtöbb baleset nem is T1, hanem kb utána történik. Első kanyarban mindenki figyel, aztán nyomják mintha nem lenne holnap.
Mondjuk most sikerült 4 büntetőpontot célbaérés után szereznem, miután jobb oldalt lassított mindenki ahogy szokott (én mentem baloldalt ahogy én szoktam, mert ugye még számít az SR-ba ha megyek amíg mindenki célba nem ér), aztán valami idióta úgy belecsapódott a jobb oldali sorba, hogy rámlökte az egészet a kanyarban.
Egyszerűen nehezen fogom fel, hogy ezért fizetnek emberek, hogy így viselkedjenek LFM után nekem az lett ígérve, hogy ez a kánaán
Amúgy én szerintem az időmérő pont segít, mert nagyon sokszor vannak Hamilton Lajosok a mezőny hátában, akik amúgy top 5 tempóban tudnak menni, de tolják a last to first challange-t, és már az első adandó alkalommal tolnak le a pályáról.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #1506 üzenetére
Ilyen leintés utáni ütközés nekem is volt. MX5 Oulton, 3. helyröl indultam, az első kettő kigolyózta egymást. Csináltam 10mp előnyt. Aztán mire az egyik ilyen last-to-first ufó utolért volna, már megnyertem, erre bosszúból nekem rongyolt a levezető körön. Gondolom próbálkozott, hátha kipontozódom és DQ-t kapok. Meg is óvtam...
-
pRoject22
őstag
válasz JulesTS #1507 üzenetére
Sok agresszív szardarab, én azt nem értem ,hogy mi játszódik le a fejben pl amikor tök tisztán megelőzöm és utána idegből megpróbál kilökni a következő kanyarban.
Ilyenkor azt gondolom ,hogy valami logikai bukfenc történt ugyanis ha nem tudja kezelni azt a szituációt, hogy egy autóversenyzős programban megelőzik akkor egyáltalán miért fizet érte?
Sosem értettem az ilyen faszfejeket.Én pl tökre elfogadom, hogy ha valaki gyorsabb és tisztán elmegy mellettem, semmi féle negatív érzést nem vált ki belőlem.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mostanában én is így állok hozzá, bár én nem kilöktem azt aki megelőzött, hanem körmöm szakadtáig kapaszkodtam, meg nem engedtem. Rájöttem, hogy nincs értelme, így a hétvégén összekapartam 150 iRatinget 3 versenyből. Mondhatni akkor versenyző voltam, most meg úrvezető
I am iRacer
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1509 üzenetére
Szerintem attól nem leszel úrvezető, hogy intelligensen felismered mikor van a te időd és mikor nem, mivel ez nem vérre és pénzre megy így az elsődleges opció befejezni a versenyt, ehhez pedig kell némi intelligencia is főként azokat kezelve akiknek ez nincs meg
¯\_(ツ)_/¯
-
f3rdzs0
senior tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mondjuk most meg így utolsó Zandvoort versenyre a héten, pont ennek voltam áldozata, hogy hagytam mindnekit menni, amíg nem ismertem ki őket. Így buktam egy 4-5. helyet és maradt a 7. Nem nagyon merek én már senkibe beleállni, mert az SR nekem egyelőre fontosabb, mert azt baromi könnyű veszíteni iratinghez képest.
De így is nagyobb fun volt a 6. hellyel versenyezni, mert bő fél másodperccel gyorsabb voltam, szóval inkább én diktáltam, hogy lesz-e baleset vagy se (a végén 3 századdal ért csak be előbb).
Főleg úgy, hogy 2000 iRating-nél berak split 2-be ahol tudok top 10 tempót hozni, 2200 iRating-gel meg berak split 1-be, ahol csak azért vagyok top 15 mert kilöki mindenki egymást.
f3rdzs0
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1510 üzenetére
Igen, csak ha mondjuk qualizol egy jót, aztán a versenytempód meg nem az igazi, akkor előjön a vezérhangya és ragaszkodsz . Az mondjuk igaz, hogy ez a ragaszkodás nálam nem megy át full kreténbe azért, de dolgozzon meg a pozíciómért a versenytárs. Nem tudom ti hová szoktatok kerülni, de szerencsére én nem nagyon szoktam összefutni idiótákkal. És ez hatványozottan igaz az endurance-okon. Ott tényleg mindenki figyel. Jó példa volt most legutóbb a Bathurst1000, pedig az azért nehéz pálya/autó kombó.
Meglátom a héten hogy megy majd Watkins. 2600+ban vagyok, szerintem a héten bukó lesz, de kiderül hogy az új hozzáállással mennyi + vagy - lesz.Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?
I am iRacer
-
kigyi_23
addikt
Fura olvasni, hogy mennyire felhígult a közösség. 15 éve még egészen másképp volt minden. Persze a kezdők estek keltek és nem volt életbiztosítás velük menni, de nagyon sok jó és korrekt versenyző volt akkoriban.
Egy kis videós visszaemlékezés minősége megkopott, valaha még 720p volt azóta ezt elfelejtette a youtube.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1512 üzenetére
Én mondjuk eddig javarészt ESS-ben mentem ahol nagyjából már tudtam ,hogy ki az akivel lehet versenyezni és ki az akit el kell engedni mert gyökér, de az igaz ,hogy felkell magad tornázni A jogsiba és A versenyeket futni mert ott a van a legjobb esélyed és a legjobb élményed, sok 5000+ iRatinges ember van C jogsiban, nyílván megvan az oka annak is
¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject22
őstag
válasz kigyi_23 #1513 üzenetére
Én 8 éve nyomom de már 8 éve is más volt mint most, szerintem a covid alatt jött a sok Gran Turismo meg Forza szökevény akik magukkal hozták az ott megszokott versenyzési stílust, hogy úgyis kilöklek és neked megyek, nem is tudom ,hogy az ilyenek egyáltalán megtudnak-e vagy akarnak-e tanulni korrekt módon menni
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
D 900-zal nem is tudom mit várjak...
Kedvem sincs feljebb tornázni... -
pRoject22
őstag
válasz JulesTS #1518 üzenetére
Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik.
Próbálj az F4-el menni, indulj a végéből, várd meg amíg a sok barom kiüti egymást majd próbálj zárkózni, aki utólér azt engedd el, mégha nem is vagy top 10 de előrébb végzel mint ahonnan indultál akkor 0x-el jó sr-t kapsz már, értelem szerűen a hosszabb verseny több sr-t ad.
Azért javaslom a Forma autót mert igaz ,hogy tud roncsderbi lenni de ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak nem úgy mint pl gt3-ban vagy porsche kupán ahol palánknak használnak téged a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak"
Ugyanúgy neked fog jönni a sok barom, csak legalább a versenyt se biztos hogy be tudod fejezni...JulesTS: Szerintem várd meg hogy leteljen a gridre állás ideje, akkor boxból indulsz, akkoris ha qualizol előtte, az kb elég hogy az első körös baleseteket kikerüld, és kényelmesen végig lehet menni egy top10 helyezésig (vagy mégjobb), ha megvan a tempód hozzá.
-
biker
nagyúr
válasz drsanya #1512 üzenetére
"Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?"
igen!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1521 üzenetére
A barom neked megy mindenhol de a nem barom aki szándékosan megtámaszt GT3-ban vagy Ferrari-ban itt nem fog, ennyivel lesz bentebb kezdésnek.
¯\_(ツ)_/¯
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1523 üzenetére
Tegyük a szívünkre a kezüket. Én nem tudom hol van bárkinek az ingerküszöbe, de egy kasztnis autónál nekem belefér egy a határokat feszegető támasztás. Pont láttam egy ilyet valamelyik nap Pablonál, Sven Haase úgy fordult el Spa-ban az első kanyarban, hogy amúgy kiterelte pályán kívülre. Pablo ki volt akadva, de az nálam pl még belefért. Mellette volt, sőt kicsit előtte is és szélesre ment, Pablonak meg ki kellett mennie a bukótérbe. Határozott előzés volt, ha velem csinálják, akkor se reklamálok, és én se csinálnám másképp. És ki nem csinált még ilyet...
I am iRacer
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1524 üzenetére
Ha mellettem van valaki, nem fogom agyhalott F1 stílusban kiterelni, hagyok neki helyet. Az ha súrlódnak a GT autók, az nekem is belefér alapvetően, csak szomorú mikor arra is ad X4-et, mikor nulla sérülés van.
Sven egy vadparaszt, Pablo meg hát... érdekes egy jelenség. Múlt héten Road Atlantán alakított sokat, vannak klipek...
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1526 üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség . Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt . A zoknija nem tudom mennyit érhetett
I am iRacer
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1521 üzenetére
Köszi! Ez a boxból indulás bejött. Laguna 1600-as openwheel-lel két futamot mentem. Az elsőn csak egy...két kisebb kanyarvágásom volt, elég pozitív lett. Ami érdekes, hogy nem egyedül voltam boxból induló, vele végig tartottam a tempót (dobogó körüli idővel), volt jónéhány keresztbeálló, kicsúszott aki mellett elmentem, pár akit utlolértem és vagy félreállt, vagy normálisan megelőztem. A második futamon kicsit elkapott hév és túlerőltettem, na itt volt rendesen kipörgésem, ezt minimális minusszal zártam. Mindkét futamon 16 körüli indulóból 7. lettem. Lehet, hogy nem korrekt a pontozás szempontjából a boxból indulás, de az se valós, ha a 3. helyről az első kanyarban kibatynak úgy, hogy vontatás lesz belőle és csak a kiesetteket "előzöm" meg. Ja és mindkét verseny kifejezetten élvezetes volt!
-
camaro79
aktív tag
Huhhh, baromi jo versenyt mentem a Nordon a Ferrari 296-al.
3-nak indultam, egeszen a 3. korig szorosan egyutt mentunk a 3-4-5 helyen, elottem olyan 0.3 volt szinte vegig. Volt, hogy picit le kellett karadni, mert nem lattam semmit 😉 majd vegul a 3. korben sikerult megeloznom, es bejottem 2-nak 0x-el. -
f3rdzs0
senior tag
Sikeresen meglett az első F4 győzelmem. Kellett ehhez 6 hét
Ahhoz képest, hogy mennyire utáltam ACC-ben és F1-ben Suzukát, tegnap kb 15 perc után már nagyon éreztem a pályát, kb egyből hiábtlanul (bár lassan) végig tudtam menni. Tényleg jobban érezni itt a limitet.
Szerencsére berakott 1900-as lobbi elejére, és csak egy nálam 4 tizeddel gyorsabb emberke volt előttem (én meg 3 tizeddel a 3. hely előtt) időmérőn. 1 másodpercen belül voltunk a verseny feléig, amíg ki nem pörgött. Én meg komolyabb hiba nélkül végig tudtam hozni az egészet utána, szóval ami fontos, hogy 0 büntipont is jött emellé (annak jobban örülök ).
Múlthét után még plusz felüdülés volt, hogy egy kék zászlós emberkével se találkoztam
f3rdzs0
-
Mbru
tag
válasz f3rdzs0 #1530 üzenetére
Gratulálok a győzelemhez. Nem könnyű nyerni! De milyen jó érzés mikor majd kiugrik a szíved az első helyen. Utolsó kör... utolsó kanyar Egy ideje én is tolom már, de 2x volt meg ez az érzés.
De utálom mikor lengetik előttem a kék zászlót valakinek és ő még versenyezni akar. Sajnos Imolában így szívtam meg Ha már a saját versenyének annyi, miért nem figyel azokra akik még versenyben vannak? Az a baj, sokan nem nézik a Relativ-ot sem a visszapillantót. Spottert meg minek hallgatni?!Jobb a tűzben égni, mint a húgyban ázni - - - SC: BruzsaT
-
f3rdzs0
senior tag
Köszönöm! Szerencsére azóta 3x annyi SR-t veszítettem random előttem kipörgő (és a féket nem ismerő) sofőröknek köszönhetően. Emiatt mégjobb ez az érzés így utólag visszatekintve.
Amúgy tényleg, utolsó körben a mögöttem levő simán hozott rajtam egy másodpercet mert már kanyarodni nem mertem
Amúgy a kék zászlózás esetén nem kell, hogy átadja a helyét, a sporting code szerint csak "illik". Mondjuk ha kb légüres térben létezik, akkor nem értem minek kell erőltetni a versenyzősdit én se. Főleg hogy a legtöbb esetben szimplán nem tudom, hogy hülyék és belém fognak jönni, vagy csak versenyezni akarnak (ha mindketten légüres térben vagyunk, akkor fun tud lenni).
Szerintem ilyenkor ha nagyon tré a dolog, akkor blocking miatt esélyesebb, hogy kap büntit, mintha simán versenyeznétek.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
András12345
aktív tag
Napom... én vagyok a levegőben
-
koanla
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik."
Ezt rosszul tudod. Az SR-hez csak és kizárólag annak van köze, hogy mennyi incidenst szedtél össze az adott versenyen (és valamennyire a gördülő átlagot is nézi, így az is számít, hogy mennyi volt az aktuálist megelőző versenyeken), illetve hogy milyen licenszed van éppen. Minden licenszhez különböző CPI (Corner per incident) határ van, ezért a sok kanyarral rendelkező pályák például SR szempontjából kedvezőbbek.
-
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1518 üzenetére
Tőled függ - pontosabban attól, hogy mit szeretnél kapni a szofttól.
A nagyon klásszik hozzáállás szerint nem érdemes siettetni a licensz fejlesztését, mert fontosak a lépcsők, hogy megtanuld kezelni, elkerülni a kamikazekat (ezt teljesen amúgy egyrészt nem lehet. Másrészt pedig lesz, amikor Te leszel kamikaze). És ha mindig boxból rajtolsz és/vagy elengedsz mindenkit, akkor ezt pont nem tanulod meg.Aztán a még klásszikabb felfogás szerint le kell szarni iR-t, SR-t egyaránt és megpróbálni élvezni a versenyzést. Ha ad, hát ad, ha elvesz, hát elvesz. Nem mellesleg hosszabb idő alatt az iR-ed mindenképp be fog állni a reális helyére, ha akarod, ha nem.
Ennek az iskolának egy változata az, amikor a racecraftra megy valaki - és majd szintén adja a rating (SR és iR egyaránt), amit akar.Ugyanakkor az is világos és érthető, hogy azért jobbára tiszta versenyzést akarna mindenki - és nem az MX5-tel menni éveket rukiban. Előbbi nem mindig sikerül, de azt is meg kéne érteni, hogy akár a valós életben futó F1-ben is megtörténnek olyan dolgok a világ tetején lévő pilóták között, amik naná, hogy előfordulnak az amatőröknél.
Állítólag olyan 2,5k iRating fölött tisztul a kép - de ott meg már annyira kompetitív, hogy ihaj. És ez megint csak a raceraft irányába mutat.Felteszem, ezzel nem sokat segítettem...
-
Moby
addikt
/rossz helyre ment...
[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
Szori, nem láttam a kérdésed, inkább az iR fórumát szoktam olvasni.
A két SR között - ha jól tudom - az lehet a különbség, hogy a 0,11 SR-t kapott pilóta sanszosan az előző (talán?) 10 versenyén tisztábban mehetett, kevesebb incidenssel, így a szoft Tőle már eleve kevesebb incidenst "várt el". Így egy tisztább versenyért is kevesebb plusz SR-t adott. Míg sanszos, hogy a másik előtte átlagban több incidenst szerzett és egy-egy tisztább versenyt - eleinte! - jobban jutalmaz.Aztán még az is ott van, hogy ha valaki a licenszének a határán lép le vagy föl, akkor megakadályozandó az ugrálást, még hozzád vagy elvesz azt hiszem, hogy 0,4 SR-nyit. Vagyis ha mondjuk valaki B4,97-en állt és az adott versenyén szerzett 0,06 egységnyi SR-t, akkor a verseny végén A4,33-on fog állni. Fontos: amikor SR-t lépsz, akkor a következő szintre egy egész SR-nyit viszont még le is von. Így nem lesz a példámban A5,33 sem. (nem mellesleg 4,99 után már nem írja ki az SR-t, bár ha szintén jól tudom, akkor azért tud az még ott növekedni, csak a kijelzése nem látszik).
Így aztán akár az is lehet, hogy a Te példádban szereplő 0,56-nyi SR-t szerző kolléga pont akkor lépett egyet feljebb...Ami a kalkulátort illeti, én nem tudok olyanról. Nagyon régen az iR fórumán találkoztam a CPI-s határokkal, de az még ráadásul a régi fórumon volt.
Ha engem kérdezel, ezzel nem szabad foglalkozni, csak menni, menni, menni
Most direkt megnéztem, kb. 2011 február óta vagyok A-s roadon, azóta sosem estem vissza B-be. Pedig például akár csak az utolsó 10 versenyemen is elég változatos incidenst sikerült összeszednem; van benne talán két olyan is, amin 9-et.[ Szerkesztve ]
-
-Rolika-
senior tag
Ti az elején meddig körözgettetek az mx-5-el?
-
biker
nagyúr
-
Moby
addikt
> Fontos: amikor SR-t lépsz, akkor a következő szintre egy egész SR-nyit viszont még le is von.
Ez nem így van. 0.5 SR-t von le. 4.00-nál lépsz, 3.50-el indulsz. Másfél hónapja kezdtem iRacingelni, két hete lettem B-ben. Azóta versenyezni sem volt időm, meg leginkább csak buktam SR-t. De azt máig nem értem mikor ki és miért kap annyit, amennyit. Oké, az alapelveket értem, de az nem elegenedő a számok értelmezéséhez.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
nem érted, nem baj, kezdő hiba
mikor 3.99-ről 4.01-re lépsz, akkor van a 0.5 hogy ne ugrálj ide oda
Mikor az SR 3++ akkor jogosult vagy szezon végén lépni, mikor 4++ akkor azonnal
mikor szezon végén lépsz feljebb, akkor 1.00-t von le, de ennek semmi köze az egész szám tlépéshezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
koanla
aktív tag
A licensznek nincs köze a tempóhoz, azt az iRating mutatja meg. Pontosabban az is a matchmaking része miatt izgalmas - de természetesen a versenyképességet is mutatja.
Szóval nyugodtan lehetsz A-ban döglassú - erre példának itt vagyok mindjárt én is
Szóval a licensz csak azt mutatja, hogy _általában_ mennyire sok vagy kevés incidenssel mégy. Annyiból tényleg nem "éri meg" A-ba kerülni, hogy a CPI sokkal kritikusabb, mint az alsóbb licensz-szinteken. Ugyanakkor írtam a saját példámat is, miszerint mióta A-ban vagyok, soha még csak a veszélye sem fenyegetett, hogy elveszítsem. -
biker
nagyúr
jaja, én is rosszul írtam, session közben ha ugrasz licencet, akkor is elvesz egyet nem csak szezon végén.
És egy szezonban mintha csak egy gyors ugrás lenne, de lehet ez nem így vanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
A lassúsággal kapcsolatban sokkal inkább értem ezt úgy, hogy az én kiszámíthatóságom/stabilitásom sincs még nagyon rendben. A döglassúság ott jön ki, hogy valszeg én sokkal hosszabb féktávokon megyek, mint a jó időket menők. Az meg nekem sem jó (SR szempontjából sem), ha emiatt rongyolnak belém. Az egy dolog, hogy én saját hibábmból esetleg nem túrok ki mást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- nVidia tulajok OFF topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mr Dini: Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- Mobil flották
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Google Pixel Buds Pro
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen