Új hozzászólás Aktív témák

  • Brekkk

    senior tag

    válasz #59070464 #17657 üzenetére

    A Crysis 3-on, és a Maffia 2-n is szemmel látható az erősebb CPU jelenlététe, sokkal folyékonyabban megy a játék, de sok programban észrevehető, ha állandóan monitorozod a GPU használatot, és nem 98-99% a kihasználtság (Vsync off melett természetesen), akkor ott valami visszafogja a GPU-t, leggyakrabban a CPU.

    Kérem senki ne mondja, hogy magasabbra kell állítani a felbontást, meg a részletességet, és akkor nem lesz CPU limit. Én 60 FPS melett szeretek játszani adaptive Vsync on melett.
    Ha valahol nincs meg a 60 FPS és GPU csak 60-70%-on szaladgál ott bizony valamilyen limit van. (Ez lehet a programozók hibája is, de akkor is jelen van sajnos.)
    Crysis 3-nál is volt ilyen pálya ahol a, 2500 K-t. 3.7 Ghz-en hajtva volt az a szint, ahol végig szépen 98-99%-on teker a 670 GTX.

    I5-3570 és egy 660 Ti folyamatosabb játékmenetet produkált mint a 2500 K + 670 GTX páros azonos beállítások mellett. A 2500 K és 670 GTX-en magasabb volt a max FPS, de alacsonyabb a minimum FPS emiatt, nem is volt folyamatos a játék. Az I5 3570 660 TI páros magasabb mininimum FPS-e miatt sokkal kiegyensúlyozottabb volt. Tuning után (3,7 Ghz) közel kiegyenlítődtek a viszonyok.
    Bár érzésre egy kicsit érzésre a 660 Ti jobb volt, talán a PCI-e 3.0 miatt.
    Tesztek nem hozzák ki a PCI-e 3.0 előnyét, de a textúra betöltés RAM-ból, VRAM-ba sokkal gyorsabb PCI-e 3.0 melett. Igaz ezt nem teszteli senki sajnos.

    Ti hogy látjátok ezt a kérdést?

Új hozzászólás Aktív témák