Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Macei

    tag

    válasz krx21 #8872 üzenetére

    A kocsi motorja üzemi hő alatt alacsonyabb hatásfokkal üzemel mint az üzemihőmérséklet tartományában. És nem is tesz jót neki. Ilyenkor van az hogy hidegen megpörgeted és reped a blokk, Nem értem hogy jön ide

    Az elektronikában meg minél nagyobb a hőfok annál nagyobb az ellenállás így több terhelést kapnak az egységek. És persze a hatásfok is csökken valamennyit. A sima mezei kábelnek is kissebb az ellenállása alacsonyabb hőmérsékleten.

    A szobám köszöni szépen nappal konvektor éjjel cserépkályha, fűtött és nem fagyok meg, nyáron valszeg nem fogok ilyen értékeket kapni hőségriadó idején, de ha már megegyezik a szobahővel már örülök.

    A szenzorokról meg annyit, hogy ha az nem pontos akkor miről beszélünk itt höfokokról? Honnan tudod hogy nem csal olyan 10-20 fokot?

    A külső hőmérő meg pár fokkal magasabbat mutat, ez rendben is van mivel ott van a hőcserélődés, az ő szenzora a lamellák közé van szúrva.

    És igen azért költöttem rá a pénzt hogy még jó pár évig működjön, kit érdekel a 4Ghz meg a fölé húzás hogyha csúnyán csökken az élettartam, és értékéből is veszít a használtcikk piacon. Akkor olyan cuccot kell venni ami húzás nélkül tudja. ennyi

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák