Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Somatom #6793 üzenetére
Az első nagyobb autó, - amivel kezdtem - a nyerges IFA után egy LIAZ volt. Sorkapcsolós és felezős váltóval jöttek forgalomba, de vagy az egyik, vagy a másik volt benne. A kettő együtt nem. Nem volt könnyű megtanulni váltani, ugyanis nem volt szinkron váltós. Minden váltásnál fel és le dupla kuplung + gázfröccs. Aki esetleg nem tudná.- Szóval kihúzatod - kuplung be - üres -kuplung fel - megfelelő gázfröccs - kuplung be - váltás. Ez mozgatta az ember lábát rendesen városban. Ha nem volt jó az összhang a kuplung + gázfröccs párossal, akkor bizony nem lehetett sebességbe tenni. Viszont ha jól összeszokott vele az ember, akkor kuplung nélkül is szépen lehetett váltani oda-vissza.
Üdv: Mcrazy
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen