Aktív témák

  • válasz #56474624 #31982 üzenetére

    Koppenhágában minden futár/amatőr vagy akár profi csapatban edzők illetve az utcai kerékpárosok fele legalább defekt elleni szalagot használ. Itthon mindenütt tűzzel vassal irtják ezeket a megoldásokat. Ha tudtam is szerezni akkor olyan szart kaptam, hogy csak néztem (persze tudtam végül hozatni normálisat, de akaratosnak kell lenni)! A bringa boltokban a szerelők azt mondják, hogy felvágja a belsőt :U . Érdekes haver mikor 11bart tolt a gumiba akkor sem volt vele baja. Amúgy itthon is lehet kapni rendeset. Csak szeretik a boltosok a szarabbnál szarabb megoldásokat. Illetve azt a fos folyadékot reklámozzák mindenütt, ami szerintem egy hulladék.
    Egy ilyen szalagot beteszel és akár tíz évig használsz.
    Megtörtént eset: Maxxis Xenith 1,5 kapott egy 2x00 km-es (nagy részben alpok) túrát. A gumi nem erre lett kitalálva mégis erre használtam(60kilós bicó a túra csomaggal, plusz a 90kg-om). Aztán mikor Koppenhágában megsokszorozódtak a defektjeim(a túlméretezett súlyok miatt bazi hamar lekopott a futófelület). Konkrétan 25 folt volt már a belsőmön. Akkor döntöttem úgy, hogy veszek egy szalagot. Akkor még vagy plusz egy 500-800 km-t tettem bele, mire a külső nem bírta tovább és hosszában a futófelületen felhasadt kb egy öt cm-es szakaszon. Szalag bent volt, azt láttam kívülről. Felmértem a kárt és az 5.5bar-t leengedtem kb 3-4bar-ra aztán mentem még vele egy bő15-20 km-t és csak utána álltam neki a külső cserének.

    [ Szerkesztve ]

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

Aktív témák