Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz ludsimon #33028 üzenetére

    Azért ne essünk túlzásokba :)

    "például kezdve a súllyal"
    Versenyen kívül a súly kb. semmit se számít. Ráadásul az áltam 20ezer Ft-ért vett acél ezeréves outi ugyanúgy 15kg, mint a tavaly 100k-ért (igaz újonnan) vett 2010-es alu vázas Magellan.

    "használhatatlan csörgő zörgő bisz-b*sz hangoktól"
    Ami zörögni szokott a régi bicikliken az a csomagtartó, sárhányó, dinamó, dinamós lámpák. Ha ezeket lekapod róluk, ugyanúgy hangtalanok, mint egy 1millás karbon bicikli (mivel a kerékpárok hangja alapvetően a lánc és a gumi külső súrlódásból adódik, és mindkettő totál független a bicikli korától, ha rendesen karban van tartva). Ha meg raksz ilyet a karbonra, az ugyanúgy csörögni fog.

    "másik meg ne legyenek nekem illesztési dudorok, mint a muffolt váznál, mert attól nekem feláll a hátamon a szőr és egy olyan korszakot idéz elő amire jobb, ha nem nézünk vissza"
    Szerintem itt te se tudod mire gondoltál :) Mert a kerékpárok mechanikája és alapmegoldásai (igen, a váltóké is) cirka 20-30 éve változatlanok.

    A "rossz emlékű" biciklik amikre gondolsz azért olyanok amilyenek, mert nincsenek karbantartva. Ellenben igaz, hogy csörög-zörög, kattog kerreg, de működik. Próbáld meg egy 10-es, agyonkönnyített biciklit karbantartás nélkül használni... pillanatok alatt szétesik :) Ellenben ha ezeket a "régi vackokat" rendesen karbantartják, akkor semmivel se lesznek rosszabbak, mint a mai csodák... (egyedül amiben rosszabbak, az a fékváltókar hiánya. De alsófogásból az se olyan nagyon zavaró)

Aktív témák