Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz venember83 #46984 üzenetére

    Erről mondjuk egy Magellan-ost kéne mondjuk megkérdezni. Mivel lemezmegmunkáló cégnél dolgozom így azért látom, hogy egy tábla 1mm-es vaslemezből hogyan lesz félkész váztermékként 40ezer forintos beépülő elem az ATM-be. Ja egy táblából két ilyen alkatrész jön ki és kivágás - sorjázás - pen - menetelés-hajlítás - hegesztés - csiszolás - festés mind cégen belül készül. A munkafolyamatokat leírva ez nem is tűnik soknak. Na, de egy kerékpárváz? Baszki rúd anyag kijön a hengerműből. Ami nem rúd, hanem formázni kell, annak egy hydrapress prés odavág 60Tonnával és kész. Hegesztő meg összehegeszti. Kész, megy festésre automata kályhában. Csókolom készen van jön a hajóval. Hengermű - szállítás - présgép - menetelés és lyukak kifúrása - hegesztő - festő - csomagolás -jön a hajóval. Kész a 6061-es 30.000Ft-os váz, ha éppen Merida, ha KTM, akkor 58.000Ft, mert drága a narancs festék... Vicc, hogy összerakva és 10 viszonteladón átmenve ennyibe kerül a gép?

    Ja igen, és kijön 200K alatt a Shimano Deore: Magellan Polaris 190K. :U Saját gyártású váz egyenesen kistigris országból, melléje csomagolva a szintén ott készült csapágyak, agyak, kormány, nyeregcső. Minőség megfelelő, gond egy száll se. :U

    Lasali pedig fogja a fejét, hogy aztamindenit miket hordok itt össze elnagyolva a témában, de valahol igazam van, ugye?

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák