- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- ASUS routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #18114 üzenetére
láthatóan Giant cr-mo váz, lakatba bele volt vágva, de valsz nem bírtak vele, így inkább levágták a bringa elejét, első kerekestül, villástul. elvagdosták a küllőket, elflexelték a monoblokkot.
Gondolom nem egy olcsó alkatrészekkel szerelt bringa volt.
Az allee előtt, kamera alatt, a 4-es villamos végállomása mellett.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #18119 üzenetére
Én lőttem, elvileg benne van a képben, exifben a gps koordináta is, amiben látható, hogy mikor, hol készült.
Barátnőmet kísértem be az Allee-ba, de eléggé félve csináltam a képet, jópár rosszarcú emberke volt arra, akik elötte jöttek cigarettát kérni, és pontos időt kérdezni. Mikor nemmel válaszoltunk, egyből belénk is kötöttek.
Biztos vagyok benne, hogy nappal flexelték el, és nem mertek a járókelők senkinek se szólni, mert azonnal vágták volna el a nyakát az első félreeső utcában.
Fejlődő ÚjBuda, de továbbra gáz az egész.
Szerk, a paint kitörölte az exifet. [link] (az eredeti kép)
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
jaja, izomváltó.
Elképzeltem ezt a bringát egy SR-Suntour Swing Shock-kal, meg KickShift agyváltóval.
Semmi váltókar, semmi felesleges bowdenezés, csak letisztult, kényelmes városi cirkálás.
nyamm
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #19428 üzenetére
ugye?
Első látásra beleszerettem.
Nagyon filózok, hogy lecserélem a mostani csepel váz-villa kombóm, és veszek egy treking, vagy nagyon meredek homlokcsőszögű outi vázat, plusz ilyen villát helyette.Bitang jól mozgott az az alu merida merev villa is, ami Schulcz bringájában van, de ez nagyon szimpi, a hasonló nulla karbantartás igényével.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
majd a jövőben teszel be pár tracket-Budapest- Érd útvonalakról, szintképekkel?
Nézegetem, de a legutóbbi utamon sikeresen kidobtam a tüdőm, a 7-esen, hegynek felfele, autók közt tartva a 2t-32-es tempót a 29-errel.
Kellene valami síkabb, kisebb forgalmú útvonal Érdligethez."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bajtokarpi #19438 üzenetére
erről inkább kép kéne, mert ezt a "váltórugós" váltót szerintem senki se érti.
Fotózgasd le, vagy írj pontos cikkszámokat.
(talán arra gondolt, hogy fordított rugóirányú váltó van benne, de az se probléma, csak másik irányba vált a váltó, ennyi)
A bowden, a házban normálisan mozog, mindenféle ellenállás nélkül?
Egyszerre lett cserélve a görgő, a lánc, és a sor? Mindegyik 9-es rendszerű? Párhuzamosan áll a váltó kanala a fogas sorral, ergo nincs elhajolva a váltó tartó fül, vagy a kanál, és a csavar normálisan van a menetben?
Esetleg nem szorul a lánc valamelyik szemnél, vagy nincs elhajolva, csavarodva, nem lóg ki a csapszeg?
A lánchosszt hogyan állítottad be? Ugyan annyi szemre szedted vissza, vagy hosszabbra? A láncfeszesség jó?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bajtokarpi #19442 üzenetére
a bikemag.hu-n van egy cikk a váltó beállításáról, az alapján állítsd be a lánchosszt, és a láncfeszességet. Szerintem ott lesz a hiba.
Ha nem azonos a lánchossz, akkor a váltó láncfeszítésén állítani kell, mert olyankor a lánckerékhez közel levő görgő nem lesz megfelelő távolságban, nem fogja tudni átdobni a köv sebességre, mert tud annyit "kotyogni" a váltó.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #19460 üzenetére
Túl jó áron tetted fel, simán kérhettél volna érte egy 10-est. Ha teheted, ne menj be a napokban a hajtás-pajtás üzletébe, a király utcába, mert elsírod magad
Fura kérdés, de miért nem esztergáltatsz egy szűkítő, hogy bele tudj tenni a vázba 1"-os fejcsapágyat? Átugrasz a Bánkiba, 5 perc alatt megcsinálják neked a CNC laborban.
tessék minta: [link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #19467 üzenetére
Hagyhatod kint, a P csöveknél ott a kamera, ha odatéved egy barna, elkergetik, de nem is mernek odamenni.
De a legbiztonságosabb a G épület aulája, (a Keleti kar épülete, a korlát, a lépcső mellett, ami a zsibongóhoz visz le), de újabban, az ezt folytató alaksori lépcső korlátjára is lakatolnak
Anno még hisztizett a portás, de már abbahagyta, pláne miután Sch. is a 3. emeleten tárolja a sajátját.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #19475 üzenetére
Most még az.
Régen a BME kerítése is az volt, csak azóta odaszoktak a tolvajok, és a tumultusban már fel se tűnik, ha lelopják a bringát, és nem a tulaj viszi el. A biztos, a G belső aulája, utána a P tárolók, majd az A-C épület belső udvara közötti beugró, a tornaterem mellett, de az nincs szemelött, onnan többször fújtak már meg bringát úgy, hogy az ovi kerítésén keresztül másztak be, vágták le, és ugyan ott vitték ki a bringát."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bajtokarpi #19485 üzenetére
Kis dolgokért betolhatod akárhova, azt rapid megcsinálják.
Nagy tavaszi karbantartás miatt meg... Ami jó szerviz, az most tele van, és 4-5 munkanapot tuti kell várnod.Merre, hol, melyik ország, melyik város, melyik kerület?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
megfogod a láncot, a hajtómű tányérjánál, a felfekvő rész közepéné, és a tengellyel ellentétes irányba elhúzod.
Ha a annyit ki tudod húzni, hogy a lánc alatt kilátszik a fogaskerék egy foga, akkor kuka.Ezt eljátszhatod az összes fogaskeréken, elöl, hátul. Ez nagyjából képet ad a kopásáról, és hogy mennyire passzol össze a kettő.
Nem feltétlenül csak a kopás miatt ugorhat a lánc, hanem a csavarodása miatt is, mert a feszítés miatt a váltó felső görgőjét arrébb húzza, és váltásra kényszeríti.
Forgítsd meg a bringát, hogy a kormányra, és a nyeregre feküdjön fel (tegyél alá valami rongyot, hogy ne karcold össze)
Tedd be egy adott fokozatba, és kézzel forgasd meg a hajtóművet, kőzben pedig kézzel ellenőrizd, hogy nem érzel csavarodást a láncban. Ha van, szedd ki azt a láncszempárost."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz amargo #19495 üzenetére
felfordítva a dart nekem is pisil a csillapításnál, elszakadt a szimmering (ebben meg ugye nem cserélhető) de izopropil alkoholos mosás, plusz f.s.b ragasztó egyelőre tartja.
Nézesd meg memével, de gondolom, egy éves takarítás arra is ráférne már.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #19502 üzenetére
A tulajnak biztos benne van az már egy millában is, nem hiszem, hogy mindent használtan szerzett be.
(#19504) A_ScHuLcZ Ezért kérdeztem, hogy utána húzzak-e a kerekeknek, lévén hogy újonnan lett fűzve, a küllőfejeknek kell pár km hogy benyúljanak a helyükre, és maga a pálca rész is kinyúlja magát. 50-60 km után mindig lesz benne egy kis nyolcas, nem tudnak ennyire pontos küllőket csinálni, hogy mindegyik azonos mértékben nyúljon, csak nagyon drágán.
Most újítottam fel barátnőm bringáját is, lényegében minimális pénz beleölésével, csak nyerget, fékpofákat, bowdeneket, bowdenházakat, v-fék pipákat meg zsírt kellett venni, minden más volt maradékba, vagy fel lehetett újítani.
Még várat egy kormányra, és ha lesz fölös időm, akkor újra is lesz festve.
(nem értem a nőket, mindegy milyen alkatrészek vannak rajta, milyen használni, csak a színe legyen olyan, amilyet akar, minden egyéb másodlagos )"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Misály #19575 üzenetére
hőlégfúvóval felmelegíted az agyat, utána a csavarra óvatosan, felfele fordított sűrített levegős flakonból ráfolyatsz egy kis folyékony propán butánt, majd egyből kitekered a csavart lehetőleg jó nagy erőkarral.
Ha ez nem megy, akkor marad az alu oxid oldós csavarlazító, vagy csavar tengelyének megfúrása, és bal menetes csavarkihajtóval kiszedni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Misály #19575 üzenetére
beszakadt a csavar, mármint a csavar feje szakadt le, és maradt az agyban a maradék, vagy az agyból tépte ki a menetet?
Ha utóbbi, és maradt benne némi menet, ami picit is fogja a csavart, akkor menetragasztó megfogja. Ha nem maradt benne, akkor felfúrod, vágatsz bele 8-as menetet, és mehet bele az m8-m6 betét."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
pocsék geojú kerékpárral mit lehet csinálni?
A helyzet a következő:
túl nagy az előfutás, mert nagyon lapos a fejcsőszög. Kanyarodáskor vagy oldalra dőléskor szó szerint kicsavarja az ember kezéből a kormányt.Van erre a villa cseréjén kívül bármi más lehetőség, hogy javítsak rajta, vagy mehet a MÉH telepre?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #19921 üzenetére
Eredetileg arra találták ki, hogy amikor a futárok felfutnak lépcsőn a bringával, akkor ne nyomja a vállukat a fékbowdenház csavaros bilincse.
Ma már csak dísz, és rákaptak a trükköző fixisek, mert mikor egymás után negyedjére kapod el a mogyikkal a felsőcsövet, rájössz, hogy a szuszpenzor bár jó dolog, de elég hülyén néz ki egy feszülős répafarmer alatt.
Persze vannak a normálisabb városi bringások, akik a festés védelme miatt teszik fel, de szerintem akkor is ronda, inkább kopásálló, lepattogzás ellen jobban védő festés."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Bagira01 #20741 üzenetére
minimális költséggel felújíthatod, de készülj rá, hogy nagyon óvni kell, mert colos acél vízcsövekből gyártották, és horpadás esetén hajlamos összecsuklani, és ha reped, akkor törik is.
Viszont az előnye, hogy 622-es kerékhez van méretezve, így a modern alkatrészek is rámennek, csak picit reszelni kell a fékeken, hogy a benyúlásuk ok legyen.
Ha pálya váz, akkor ez nem áll, mert azokat viszont colombus cr-mo csövekből csinálták, és örök életűek. Onnan lehet felismerni, hogy "gyárilag" nincs rajtuk fék, se annak a helye.
Mod: a kormáncspágy az nem ISO, és nem olasz menetes, hanem francia szóval, ha a kormánycsapágy szét van ütve, kopva, akkor számíthatsz villa cserére is, mert nem kapsz hozzá újat emberi áron. Ráadásul a villa belső átmérője 21.1mm, nem 22.2, szóval másik outi kormányszár is kilőve. A középcsapágyra ugyan ez vonatkozik. A tengely cserélhető benne négyszögesre, de monoblokk nem tehető bele. Ugyan ezek vonatkoznak a régi peugeot országútikra is.
Egy szó mint száz, ha nem tudod újrazsírozással, lánccserével mozgásképes állapotba hozni, akkor csak nagy pénzeket beleőlve lesz egy használható bringád.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #20728 üzenetére
minap futottam bele, barátnőm bringája által egy olyan menetes agyba, amilyen belső fogazást eddig még nem láttam. Sokkal vékonyabb borgák vannak benne, ráadásul sűrűbbek is, mint a shimano, vagy azokkal kompatibilis. Van egy kínai racsnikhoz való szerszámom is, de az is rossz volt hozzá.
A környék boltjaiban is azt mondták, hogy veszett ügy. Csak úgy tudnák leszedni, hogy a záró fogast lekapják két láncostorral, utána az összed fogaskereket a kalapácsházzal együtt, majd csőfogóval azt a részét, ami az agyra van menettel felfogatva. Ha nincs szétkopva, inkább használja el, majd csak akkor szenvedjünk vele."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Doki-HUN1978 #20706 üzenetére
meg ne próbáld!!!
Erősen nedvszívó,(ezt kb minden citros tudja) egy saras tekerés után, a szimeringnél felvenne egy csomó nedvessédet, valamint pár nap alatt szépen megenné a teló műanyag alkatrészeit.Telóba ráadásul nem rakunk ásványi, csak szintetikus olajat.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #20802 üzenetére
54-es, régi schwinn-csepel outi vázam van. Nekem 120-as kormányszárral, koskormánnyal, teljesen hátratolt nyereggel pont jó, pedig 186 cm vagyok, de a lábaim hosszúak.
mindegy, hogy 56 vagy 58 cm annyit tudsz még a nyergen is állítani előre hátra, legfeljebb kormányszárat cserélsz.
Kisebb tétel mint egy új váz.Mellesleg ennek a metál rozsdabarnának iszonyatosan szép színe van. Nekem ez a kedvencem.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
pont a napokban jutott eszembe, hogy kellene egy ilyesmi cuccot tervezni, mert az automatizált gyártórendszerek projektünk hozadéka, egy hasonló, 4 AA-s aksiról működtethető, kapcsolóüzemű áramgenerátoros kimenetű, tölthető táp.
Viszont, ha 1000 Ft-ért lehet ilyet venni, akkor nem éri meg, mert kb 800 ft az anyagköltsége az usb csatlakozóval, és az elektronikával együtt.De kiváncs vagyok, hogy ebben a dobozkában mi van, de valamiért úgy sejtem, hogy szimplán csak sorba van kötve a 4 aksi és az van az usb csati + GND lábaira kötve.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Igazából annyi is elég, hogy sorba van kötve, csak nem stabil áramot fog leadni, hanem az aksik merülésének függvényében egyre kisebbet.
Amit mi csináltunk, annak az az előnye, hogy AA elemmel, aksival, és elvileg 2 sorba, és azokkal 2 sorba kötött li cellával is. A bemeneti fesz lényegtelen (minimum 4,6V, ami 4 lemerült NiMh cella üresjárati fesze). Jelen állapotban ebből csinál 6V, 1.8A kimenetet.
Ez az IC beállító lábain előtét ellenállásokkal állítható, így csak másik ellenállás használatával ettől eltérő értékek is lehetnek.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #21049 üzenetére
Anyagköltségben 8-900 ft-ra jön ki, de energiakihasználásban, mivel van benne egy elektronika, ami ha minimálisan is, de eszi az aksit, ha működik, kisebb hatásfokkal működik, mint ha csak natúrba hajtaná az USB kimenetet.
Az elektronikára azért van szükség, mert egy robotnak a tápja, és kell neki a stabil feszültség, és áram, mert nagy áramfelvételű DC motorokat hajtunk meg vele, és az elektronikának, mikrovezérlőnek is kell a stabil táp, hogy ne resetelje le magát alkalomadtán, egy-egy fesz/áramlökésnél.
Ennek előzménye, hogy maga az IC-t amit használunk, azt ahelyett keresgéltük, mert a 7805 fesz stab ic baromi sokat eszik, és ugye egy aksis/elemes meghajtásnál ki kell rendesen élezni az üzemidőre, nem mindegy, hogy 50 percet, vagy 70 percet képes üzemelni egy feltöltéssel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
egyre inkább kezdek afele orientálódni, hogy elmentünk egy nagyon rossz irányba.
Az alsóbb kategoriás bringák, alkatrészek se olyan rosszak, csak körülményesebb a beállításuk.
Minap kaptam vissza a régi bringámat, és meglepődtem, hogy az alivio váltókarok, tourney hátsó, alivio első váltóval, tz menetes sorral, lehellentnyivel szuperál gyengébben mint a mostani slx-lx-xt rendszerem. Annyi a difi, hogy merevebb, és terhelés alatt is vált. Apum beletett több mint 12
e km-t az évek során 3-4-t én is, és ugyanúgy működik, csak a bowdenezés, lánc-sor "új".Biztos hogy érdemes megmaradnunk az ortodox jobb a magasabb szint drágábbért, mint évente az ügyes szerelő?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #21137 üzenetére
20km/h alatt nem számít, aszfalton, hegyről lefele érzem, hogy minimálisan is "üti" a kereket, de ha szembe rakod a szeleppel, máris meg van oldva. A gumiban úgyis van annyi egyenetlenség, hogy totál mindegy legyen az, hogy hova teszed, pláne ha még a belsőben van defekt gátló folyadék is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #21146 üzenetére
úgy csináld, ahogy esztétikusnak érzed, ahogy jobban tetszik.
Fordítsd fejjel lefele a bringát, és úgy próbálgasd, hogy a lehető leggyorsabban pörgeted a kereket. Ahogy a legkevésbé billegteti a bringát, úgy a legjobb."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Van valami hír Geri pimpelt bringájával kapcsolatban? Kész van, vagy le van tiltva, hogy egy ideig bármit megosszon róla?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #21298 üzenetére
azért a homokolás is néha lutri.
Ha a váz már rozsdásodik, és helyenként a rozsda miatt ledobta a festéket, akkor a homokszórás után gyönyörűen kátyús lesz, és azokat a részeket fokozott figyelemmel kell alapozni, csiszolni, hogy egyenletes felületet kapjon.A kromofág legalább lerohaszt róla mindent, csak óvatosan, gumikesztyűben kell leszedni egy spaknival a festéket, utána jó alapos mosószeres mosás, majd alapozás, csiszolással.
Ha jó minőségű a festés, akkor elég a rozsdás részeket csiszolni, a festésről, ha van lakk, azt egy 100-as csiszoloval leszedni, és azt festeni.
Persze az igazán szép az az, mikor fémig le van pucolva, és úgy van foszfátozva, alapozva, előkészítve, majd festve, lakkozva.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz raczger #24227 üzenetére
Azért a láncszakadás tekintetében nagyon sok függ attól is, hogy mennyire van mosva.
Az eddigi tapasztalataim alapján, nagyon úgy tűnik, hogy a brigéciol nem tesz jót a láncok anyagának, mert tele lesznek repedéssel.Folyamatosan írkálom, hogy mennyit megyek, kb mekkora erővel, de eddig, a nem mosott láncom, amit csak ultra dermes vízzel, meg körömkefével mosok, és utána jó alaposan olajozom, eddig 1.5x annyit bír, mint amit kb 200km-ként mostam brigeciol 2000-ben.
Az egysebin levő lánc ugyan ez, később múlt el a hibás láncvonal miatti kerregés is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #24365 üzenetére
ne próbálgass. Pláne versenyen. Hajlamos az ember olyankor széthajtani magát, eleve adott egy gyomoridegesség, mellé egy új anyag, amit a szervezet nem szokott meg.
Anno az egyetemisták bajnokságán nekem is az utolsó körömben nagyon rosszul jött, hogy minden bajom volt, félre kellett álnom, olyan rosszul lettem, és kijött belőlem minden, majd szépen mindenki leelőzött.Ilyenekkel ne kisérletezgess, el fogja venni egy időre a kedved, meg a lelkesedésed.
Banán, nutellás, vagy szalámis zsömle, citromos(narancsos)-cukros-sós víz, vagy szensav mentesitett kóla.
Bőven ráérsz kísérletezgetni, ha megvan a kellő versenyrutinod."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Tegnap megvolt az első komolyabb klipszes balesetem.
A pedálom úgy gondolta, hogy elpattan benne egy golyó, és megszorul, de úgy, hogy teljesen beáll. A hátsó kerék fix oldalra fordítva, kiváncsi voltam, milyen outival, földúton, sárban fixizni.
Lábam a klipszben, jól meghúzva a szíj, hogy rendesen fogja.A kép a következő. A pedál, a hajtókar felső állásában állt meg, és úgy maradt. Ahogy forgott tovább a hajtómű, és vitte a lánc, a pedál folyamatosan fordult lefele, míg az alsó ponton, a pedál lefele nézett, a bekötött lábam mellett. Gyönyörű szépen letérdeltem a bringa mellé, olyan hirtelen volt minden, hogy fékezni se volt időm nagyot. Ha nem lett volna csúszós sár, és nem enged el a pedál menete a hajtókarban, akkor valsz helyben szétkapja a térdem, elég para volt.
Hazafele onnan már úgy mentem, hogy levettem a bal pedált, és fél lábbal, körkörösen tekertem.A pedált szétkaptam, a törött golyó helyére ment egy ugyan olyan méretű, egy régi 7-es, kopott shimano sorból.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #25805 üzenetére
Nagyobb volt a füstje mint a lángja. Fájni fáj, de ezen kívül semmi baja. Nincs feldagadva, bevérezve. Olyan, mint amikor egy rossz lépés után fordul a bokám. Holnap el is múlik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #25810 üzenetére
Azért ez a tiszta haszon nem olyan egyértelmű. Ha a srác szét is kapja a bringát apró darabjaira, nagygenerált hajt rajta végre, beleszámolja a rezsi, és a benzin költséget, akkor már más a leányzó fekvése. Azért a lomizáshoz is kell tapasztalat, hogy mit honnan tud szerezni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Nyugdíjas #25816 üzenetére
Nem hiszem hogy spd rendszerrel ilyen lett volna. Ami előidézhette, az valsz az volt, hogy meglazulhatott a konusz, vagy az ellenanya, és megszorult a csapágy, csak a sárban kiállva ezt nem éreztem. Ha nem szorítom úgy meg a szíjat, akor nem is lett volna semmi baj.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mint sajtreszelővel maszturbálni. Kezdetben szórakoztató, de leginkább fájdalmas.
Viccen kívül, nem rossz. Kéne egy pár 32-es cx gumi, és lehetne próbálkozni. Csak az első villám az ami nem fogad 28asnál szélesebb gumit, mert beleér a fékbe.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Vasinger! #26349 üzenetére
Ehh, nem izületből kell kimozogni a terepakadályokat. Az ember nem egy merev, ipari SCARA robot, hanem egy baromi hatékony, jó csillapítású gép.
Próbálj meg együtt mozogni a bringával, nézegesd a triálosok lábainak, törzsének, karjainak mozgását. Baromi hatékonyan lehet csillapítani azokat az erőket, amik fellépnek, csak ösztönössé kell tenni, sok gyakorlással.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
A reggel folyamán belefutottam egy ismerősön keresztül, egy kétes eredetű, gyerekkori álmomba. Konkrétan egy Kirk revolutionba.
Ugyan az a cián szín, mint ami Foglalt Név-nek van/volt. Érdeklődtem nála, de nem válaszolt.
Tudtok róla valamit?Túl jó áron van, szívesen megvenném.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Milyen videókártyát?
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Doom Eternal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Toyota topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen