- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #12406 üzenetére
vagy a kónuszok anyagában, felületkezelésében, maga a csapágy iparis, vagy hagyományos (golyóskosaras)....
nem pont ugyanez, de pl. acera agyak kónusza <--> xtr agyak kónusza
(#12400) Manitou: sztem a kormányom+stucnim együtt könnyebb lehet
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #12397 üzenetére
Frankó, köszi az infót.
Nem gondolom, h rövid kezeim lennének, csak szimplán úgy érzem, h kényelmesebb lenne egyenesebb derékkal tekerni ezt a cangát... Így jött gondolatba a rövidebb stucni.
dqdb
Az a gáz, h ez az FSA kormány alig hajlított, szóval ezen már forgatni nem tudok.
Lehet az lesz a legjobb megoldás, ha veszek rövidebb stucnit és jobban hajlított kormányt.
Ez még bele is férne, a héten elintézem.Köszi nektek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz venember83 #12422 üzenetére
Nekem csak masodlagos bringa kell, mert sokat kellene tekernem a szar terdem miatt, ezert 50k max a raszant osszeg.
Nem tudom kit vigyek magammal, bp-en nem ismerek senkit
-
fungeld
aktív tag
válasz venember83 #12422 üzenetére
Tekerésenként kattan egyet valami. Lehetséges, hogy a monoblokk? Minél jobban odalépek neki annál hangosabb.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12431 üzenetére
runner hol 110? Télen úgy se bicajozik. Nyárra majd befogyaszt 60 kg-ra
Nem is egy extrakönnyűt gondoltam, de egy 280-290g-ost nyugodtan bevállalhat szerintem. -
gerus1981
csendes tag
válasz venember83 #12451 üzenetére
Köszi, meggyőztél.
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #12299 üzenetére
2303 euróért kelt el.
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #12458 üzenetére
Az elég merészen hangzik, de gratulálok a volt és a mostani tulajnak is!
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz venember83 #12484 üzenetére
Ez a gondom nekem is, mert most hiaba nezem kepen, nemtudom, h jo v sem... de eloben se tudn, mert nem ertek hozza... mar neten megneztem legalabb 500 gepet, de 50ert nemhoszem h lehet jot venni... esetleg 80ert, uj esetleg2?
Vki segitsen, tekerhetnekem van nagyon, meg egy het tekeres nelkul es meghalok XD
-
BF_ÚrIsten
csendes tag
válasz venember83 #12501 üzenetére
Hát én 120, max 130 felett nem vennék bringát lopás miatt. Ennyiért azért vannak jó cross countryk már nem?
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12476 üzenetére
Hát, én elégedett vagyok: egy strapabíró cross (főleg most, hogy alig megyek vele és nem terepen nyúzom ) és egy király kis fully minden igényemet kielégíti. Országútira nem vágyom, olyan rosszak az utak, nincs kedvem kerülgetni minden kis kátyút. Öröm, boldogság.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #12553 üzenetére
ááá, nem kapnál hozzá menetes karbon villát
a stucnival is trükközni kéne.
szerk: erre föl mit találtam? menetes villás karbon vázszett.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz venember83 #12563 üzenetére
Akkor minek kér tanácsot?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #12578 üzenetére
Értem, köszi.
A 2. kérdésből kihagytam egy baromi fontosat. A hátsó villa oldalra mozdul el, nem pedig függőlegesen. Így is természetes?
-
válasz venember83 #12585 üzenetére
184 vagyok, 77kg, karom meg csuklótól vállig van vagy 50 centi. Jelenlegi vázam nyeregcsöves része 21", a felső vázcső meg közép-közép 57 centi. Mondjuk lehet nem bánnám, ha az 57 az 52 lenne, kevésbé feküdnék a cangán, meg talán a derekamat is kevésbé b.sztatná
(#12586) runner 125
állítólag törik, és a marketing adja el. ajánlották helyette a giant-et, meg a specializedet. Tököm tudja[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz venember83 #12595 üzenetére
Na jó, mondjuk azt tegyük hozzá, hogy kimész egy bicajút mellé, és minden második-harmadik váz merida. Így nézve meg a Jóisten nem mondja meg, hogy mi a harcif.sz van. Arányaiban lehet, hogy kevesebb törik mint másból
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz venember83 #12597 üzenetére
Őskövület gyerek vagyok, az ilyen telós vázak nekem nem jönnek be.
Egy szép formás, szép varratos, arányos hardtail való nekem.ez a vágyam én hülyebarom nem vettem meg, amikor amcsi srác árulta $390ért. meg volt valami 80 dodó a posta. Azóta verem a fejem a falba.
na, szóval nekem ezek tetszenekどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #12599 üzenetére
Persze bármilyen váztípushoz és -gyártóhoz lehet találni 2-3 perc alatt ilyen képeket.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12617 üzenetére
Felfele nekem elég jól mászik a gép, ahol ezzel nem megyek fel, ott merevvel sem nagyon, ráadásul a technikásabb köves felfeléken jobban mászik mint egy merev.
Lefele egyértelműen jobban lehet jönni vele, meg valljuk be, élvezetesebb isAmitóta kiderült az én specim nem is 120-at mozog hátul, hanem olyan ~135-öt - nem gyári tag van benne - azóta értem, miért nem találtam kevésnek a 120-at.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #12673 üzenetére
Valóban nem egy kategória a kettő, nem is azért írtam. Csak hogy azért a pénz súlyát tudjam valamivel szemléltetni.
Egy kocsi mindig is drága dolog volt, még a legolcsóbbik Suzuki is az, egy biciklihez képest, ahol a legolcsóbb 20k környékén van, ha érted mire gondolok.
Engem itt most inkább maga az ár/érték arány érdekelne. Hogy valóban megérne nekem az 130k-s fullymat lecserélni egy 1800k-s fullyra. Lenne e mondjuk a kettő között 14x különbség.
És ha igen, ki az aki megengedheti egy család mellett Mo.-n.
Cathfaern:
Azok a gumik....ááá
Egyébként a víz biztosan jót tett a kamerának, hacsaknem vízálló, nameg a csapágyaknak..
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #12683 üzenetére
már nem használom az endomondo*-t (csak a oldalt, oda töltöm fel a mytracks .gpx-eit) de amíg használtam, akkor se volt egyforma, mennyi idő alatt talál. most a sportypal-nál is eltérő, nem tudom, mitől függhet.
azt szoktam csinálni, hogy elindítom a sportypal, keresse a műholdat, és csak utána kezdek készülődni (kulacs, bicajosöltözék, etc.) amíg elkészülök, általában műhold is van.* 4-5-ször is eljátszotta, hogy a bicajozásnak csak az 50-75%-át rögzítette, egyszerűen leállt, pedig hozzá sem nyúltam a telefonhoz.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #12660 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
BF_ÚrIsten
csendes tag
válasz venember83 #12698 üzenetére
Pedig találtam egy fullyt ami nagyon bejön. Ilyenkor szívás, ha az ember ilyen batárnagy
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12703 üzenetére
Ebbe dobsz egy jobb telót és egy egész korrekt kis gép lehet belőle.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #12703 üzenetére
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12707 üzenetére
Jó az, túlparázod te kicsit ezeket a dolgokat Azért nem egy acera kategória az a hajtómű, simán használható/vállalható szint, el van itt már mindenki "kényelmesedve"
Én széthajtanám, aztán cserénél kapna egy jobbat.[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #12703 üzenetére
Nekem így kép alapján elég "törékenynek" tűnik ez a váz egyébként.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12721 üzenetére
Már súgott valaki, hogy miért nem szívleled ezt a hajtóművet
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #12731 üzenetére
A kijelentésedből az angol szót szerintem nyugodtan kihúzhatod, abban a formában is igaz lesz
[link]
Duplavállas telója volt, szóval az nem gyári, de a többi alkatrészt szemmel láthatólag nem pár méteres repülésre méretezték ... Biztosan jót tett geometriának és a vázterhelésnek a gyári 120 mm helyett a 180-200 mm környéki villa.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12660 üzenetére
Volt szerencsém a hétvégén látni (gyalogosan) a Pilis Kupa XCO verseny pályájának egy részét Pilisszántó környékén, hát mit mondjak, gyalog nem tudtam volna lemenni azokon a részeken, legközelebb lefényképezek pár helyet. Megdöbbentően meredek, gyakorlatilag függőleges ösvények voltak, a mászások meg áhhh... Meg is állapítottam, hogy pont jó sportág nekem a maraton meg a túrázás, cross countryra (XCO) nem vágyom...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
viko81
csendes tag
válasz venember83 #12757 üzenetére
köszi választ!
Sirius biztos jó, csak alapmodel és közte legkevesebb 10e ft van, abból meg kijönne 1 komplett hátsókerék + "görgő külső".
ha hang nem számít, (7 fokozat elég, nem kell, hogy kormányról lehessen szabályozni)elég lehet az alapmodell ? (Cycletrack Magnetic/ speedmatic)
vagy inkább nézzek komolyabbat használtan? (30-35 körül)
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz venember83 #12814 üzenetére
Én elmentem egy erre szakosodott boltba és vettem pár méretből 1m-t - kicsit viccesen néztek rám. Kb 200ft az a 3-4x1m szilikon cső.
Fecskendőt meg gyógyszertárba vettem 150ft. Ehhez képest bármelyik légtelenítő szett drága.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz venember83 #12816 üzenetére
Jól csináltad az a lényeg!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Sherman
tag
válasz venember83 #12816 üzenetére
Milyen technikával fogod végezni?
Én úgy csináltam, hogy a fékkarnál lévő tartályba töltöttem az olajat, alul a féktestnél lévő csonkon pedig engedtem ki belőle a régi olajat. A csonkra húztam egy csövet, hogy ne menjen mindenhova az olaj, meglazítottam a csonkot, behúztam a fékkart, elzártam a csonkot, utána feszesre pumpáltam a fékkarral. Ezt kb 10-15x megismételve kész is volt az olajcsere. Az első lazításkor hallottam, hogy az olajjal némi levegőt is köpött a csonk. Shimano Deore fék.
Van másfajta módszer is amihez a fecskendő kell? -
venember83
nagyúr
válasz venember83 #12822 üzenetére
Annyi a különbség, hogy nálam nincs ilyen nyitható tartály, csak egy nyílás van, így fecskendővel folyamatosan fel kell töltenem a tartályt színültig, nehogy fékfolyadék kerüljön a rendszerbe.
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #12823 üzenetére
Az első próbálkozás előtt jól celuxold össze a fékkart, és a féktestet. Meg fogja hálálni, hogy a kiömlő olaj nem marja szét a fékkaron levő védőréteget.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #12826 üzenetére
A nagyobb gyártók közül Shimano és a Magura használ ásványi olajat, az Avid és a Hayes DOT fékfolyadékot.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Mewryck
tag
válasz venember83 #12826 üzenetére
az ásványi olaj lényegében hidraulika olaj,az pedig kiszárítja a bőrt...(ilyen szempontból egyik sem jobb a másiknál)
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Fáraó
őstag
válasz venember83 #12834 üzenetére
Úúú, ez nagyon jól eltalált mondat! Benne van a lényeg pár szóban! Reklámszlogen lehetne, de sztem a Lupin nem használná.
inkubator: a Juicy 5 féknyereg nem kompatibilis a Shimano DC karjával.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
válasz venember83 #12832 üzenetére
dot-os megköti a levegőből a párát igen. ezért nem szabad fékolajat cserélni sem autóban sem motorban nyitott dobozból, mert a megkötött víz miatt hamarabb forr fel az olaj. Amikor meg felgázosodik a fékfolyadék, az elég gáz egy lejtő közepén, hogy stílszerű maradjak
Amúgy az ásványi olaj is megeszi a dot-os rendszer tömítéseit, cimbim ezért nem tudja használni a grimeca rendszerét jelenlegどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz venember83 #12834 üzenetére
Niterider Minewt 600
600 Claimed Lumens
$150.00Ez azért nem rossz. Világításra sem, meg árra sem.
használtan szerintem max 100 dodóért megkapod. Egy sima kis pilács itthon 5ezer...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Muton
addikt
válasz venember83 #12858 üzenetére
így a reggeli eazy kv-m mellé nem hiányzott az az infó, hogy neked kicsi. ez csak a barátnődre és rád tartozik
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #12868 üzenetére
Fizikai lehetetlenség.
Hogy lehet előidézni hátsó keréken felhajtó erőt, ha:
1. a lábam nincs rögzítve a pedálon,
2. nem trükközök a súly előrebillentésével első fék használatával?
Ez nekem magas.
Arra gondolnék, hogy amikor a hátsó kereket felrántják és áthelyezik, az tulajdonképpen egy front wheelie.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #12877 üzenetére
Ezt kipróbálom, de ez már elég meredeknek hangzik.
Kormány elé nem szívesen hajolok.Ma gyakorolgattam kicsit, fully-val elég könnyen lehet tanulni azt hiszem.
Ha ki nem is tudom még emelni, de a súlyomat azt hiszem már le tudom venni hátulról, amíg felugratok a padkán. Legalábbis ilyenkor mindig magasabbra pattan, mint ha csak simán felhajtanék. -
Manitou
addikt
válasz venember83 #12904 üzenetére
Neked nem avid féked van?
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12906 üzenetére
Akkor le vagyok maradva.....Milyen símanót vettél ?
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #12904 üzenetére
Amúgy milyen időközönként kell cserélni bringánál a fékolajat? Motornál én kb. 12.000km-enként szoktam, itt miként van?
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen