- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz fungeld #22665 üzenetére
Szerintem a SRAM maga sem tudja, hogyan szeretné elnevezni a hajtóműveit. 2 évvel ezelőtt az összes integrált hajtómű Xx elnevezéssel SRAM (a Noir nem tudom, hogy létezett-e már akkor), míg a többi Truvativ néven futott, de azóta sikerült összekeverniük az egészet, mert az X5 és X7 hajtómű SRAM néven fut, míg az X9, X0 és XX Truvativon
A merevség egy könnyebb embernél sprintnél jön ki főleg, egy nehezebbnél/nagy nyomatékkal/kiállva tekerőnél bármikor, a nem integrált hajtóműveket szépen az első váltó keretébe lehet hajtogatni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen