-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ennyi szokott lenni általában, shimano cuccok bringabutikban a legolcsóbbak újonnan, ahogy nézem, ez ott még ennél is kevesebb valamivel. De új, ezért drága...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
Tudom nem mai hsz, csak keresgéltem a korábbi tekeréseimet és megtaláltam a te bejegyzésedet is
Most voltam tekerni egyet, ez sikerült:táv: 54,26km
átlagsebesség: 25,03km/h
max sebesség: 34,03km/h
szintkülönbség: 256m
átlag pulzus: 144
max pulzus: 161Próbáltam tartani egy tempót végig, ami 26-30 volt, de lerontottam egy szakaszon, ahol szembeszél volt. 1x álltam meg kb fél percre olyan 22-23km körül.
-
-
Tamoo
MODERÁTOR
Nekem nincs NN most michelin xc dry2 és wtb exiwolf van itthon.
OFF, csak hogy menő legyek
(#10933) szki: Kár belemenni ebbe, úh nem is fogok... de én tejpárti vagyok. Túrára vinni viszont halott ötlet (megromlik).
Csak még egy érdekesség kerékpározás-fehérje kapcsolatban:
"A fehérje fogyasztás másik fontos időpontja a kerékpározás alatt van. Egy tanulmányban vizsgálták, hogy milyen hatása van egy tisztán szénhidrátos italnak és egy szénhidrátos-fehérjés italnak kerékpározás során. Mindegyik ital 7,3%-os szénhidrát tartalmú volt, míg az az ital, amelyik fehérjét is tartalmazott, abban további 1,8%-os fehérjetartalom volt. Az eredmény pedig igen érdekes lett:
Az a csoport, amelyik szénhidrátos-fehérjés italt fogyasztott 29%-kal nagyobb távolságot tudott megtenni a kimerülésig, mint az a csoport, amelyik csupán szénhidrátot tartalmazó italt fogyasztott. A második edzésen 12-15 órával később a szénhidrátos-fehérjés italt fogyasztó csapat előnye már 40% lett. Ráadásul az edzés után mért kreatin kináz szint 83%-kal alacsonyabb volt a vegyes italt fogyasztóknál. A kreatin kináz az izomsérülés mértékét mutatja, amelyet az edzés okoz. Az izomsérülés mértéke pedig egyfajta mérőszám a regenerációs idő és a következő edzésen végzett munka várható intenzitását illetően."
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
DemonDani
addikt
Nekem van
És köszöni jól van, lehetne ugyan sokkal érzékenyebb de amíg olaj folyik az ereiben addig még ez talán nem akkora gond, Lockolása teljesen jó, nem RM csak lenyúlogatós szisztéma (átbasztak vásárláskor... de talán nem is baj) pont annyit enged amit én nem érzek, hogy a kezem sem törik ripityára és a teló sem kopog. Előfeszítés is elég durva, lehetne kiegyenlítettebb alul nagyon puhít középtájt meg már nem keményedik sokat, de szerintem pont ezért 120kilós ember alatt is be lehetne állítani. viszont 60kilós vitéznek lehet nem ajánlanám, mert lehet be tudja állítani, viszont finoman hangolni valszeg nem fog menni
Viszont nem tűnik masszívnak, egy Tora sokkal masszívabbnak hat ránézésre, és azért az sem mind1 végül is, csak bátrabb vagy egy tankon
Festett becsúszós van (ez volt akciós ) a festés minősége, hát amennyire az ilyen jó lehet, annyira jó. Biztosan kopik majd, de 2000km után egyenlőre nincs ilyesminek nyoma.
Olajat nem köpi meg ilyesmi nagyobb gondok nincsenek, szimeringek is hasznavehetőek, nem volt benne retek. Van V-fék tüske is(#10971) Tamoo
gondolom (remélhetőleg) árazásban is simán kicserélik a mostani Tora Dart párost, meg közéjük jön egy új a 30as... Ami nem is baj, mert minőségben és árban is nagy a szakadék azon a területen[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Ariadne
őstag
Nem, Szilváson nem tervezek indulni (most legalábbis így gondolom ), mert nehéz pálya is meg esni is szokott szinte mindig akkor, meg még messze is van. Budán sem akarok indulni, azért nem fogok fizetni, hogy itthon bringázzak...
tzimash: Ha egyszer fel van rakva az spd pedál, nem megy már másképp. Ha nagyon para, legfeljebb nem lépek bele, de mostanság már ilyen is ritkán van. Beletelt egy időbe, de most már szinte mindig biztonságosabbnak érzem, ha belelépek, mint ha nem, terepen is. Ahol nem tudok le/felmenni belelépve az spd-be, ott egyébként sem megyek fel/le, csak tolva. Aszfalton már régóta nincs gondom vele. Csak menni kell vele, ennyi az egész.
venember83: , legfeljebb ha nagyon erős leszek tavaszra... A hideget utálom, a sár meg tönkretesz alkatrészeket, szóval ez nagyon kétséges.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
Így van, mindennek megvan az ára. Az élménynek is. Én pl. az idei 24 óráson az utolsó két körömet élveztem a legjobban, amikor már esett az eső, csúszott a pálya. Ne kérdezd, miért, nem tudom, de jó volt egy szál rövidujjú mezben és hosszúnadrágban körözni, élveztem, bár sikerült elcsúszni is ráérve egy visszafordítóban az aszfaltra, és kimondottan gyors se voltam. De nagyon élveztem!
-
KaraDani
addikt
[link]
"Mark Cavendish-nek (Team HTC – Columbia) nem sok minden maradhatott a ménesében, ugyanis az idei Eurobike-on több helyen legalább öt gépe volt megtekinthető. Ez itt éppen a Pro standon található egyik példány, igencsak masszív kormányművel. Kell is az extra anyag, hiszen a pályabringás múlttal rendelkező brit nem vacakol a hajrákban."
Forrás bikemag -
Kashim
őstag
Használtan vettem a bicajt és olyan böszme vékony csavar fogta, hogy szerelésnél sajna beletört a kormányfejbe, elég durván. Nincs kedvem flexelni meg fúrogatni és mivel egyébként is full felemás kinézete van, össze-vissza van csavarozva +kopott, karcos a kormány is, gondoltam veszek egy új kormány+fej kombót, olyat ami jól is néz ki, nem ilyen sufni tuning style.
Ez a mostani kormány alapjába véve nem lenne rossz, csak mint említettem full kopott, igénytelen és 31.8-as, amihez baromi otromba bilincseket láttam csak. Ráadásul elég valószínűnek tartom, hogy a most rajt lévő fej sem épp ehhez a mérethez való, mert nem fekszik be rendesen a furat ívébe.
Egyébként nem akarok sok mindent a kormányra aggatni. Fék-váltó egyben van + lámpa és kész. -
Muton
addikt
+ Ariadne:
egyszer tényleg rá kell szánnom magam... hogy kikalkuláljam, hogy a rövidtáv menne-eAmúgy heti lozerség: már majdnem telesírtam a kispárnámat, hogy Kompi altimetere 12m-t téved, aztán rájöttem, hogy az albi az 5-en van
Asszem a múlt heti (vagy korábbi) meg az volt, hogy azt hittem, hogy rossz a telóm, közben meg csak le volt zárva ^^
látszik, hogy nem iszok elegetMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
dqdb
nagyúr
Elszúrtam a második projekt nevét és egyben linkjét
A japán kormány és a NASA közös gyereke az ASTER projekt, ami az északi szélesség 83. fokáig fedi le az északi félgömböt 30 méteres felbontással (itt nem mentem végig a regisztrációs procedúrán).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
"Amúgy rendes mezeket használva nem lesz szerintem szagproblémád, a por vagy a sár tud problémát okozni, szóval inkább koszos leszel, mint büdös."
Mi számít rendes meznek? Mert én úgy izzadok, hogy utána a meznek olyan szaga van, mint valami döglött halnak.
A 400k - 800D - gépen hol láttál alivio-t?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Muton
addikt
tekerés előtti zuhany, tiszta mez és nincs szag, csak a (hivatalosan nem büdös) izzadtság, amit a parfüm simán elnyom. szerencsére én nem harcolom le magam szagilag
nekem az a bajom, hogy nem szeretek megizzadva, porosan, naptejesen a levemben ülni még órákig. meg hát az én koromban már nem is ildomos
na de ez majd alakul...amúgy a max HR= 220-kor, az téved rendesen, én HR=230-kor-nál járok, de fog még feljebb is menni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
dqdb
nagyúr
Kifutottam a szerkesztési időből ... szóval ez, ez és ez is női vázas. Nem azt mondom, hogy szép a festésük, mert nem az (kivéve a Ghostot, mert az gyönyörű), de nem asszociálok helyből arra, hogy női modellek.
rétisün: valamikor csak megálltál, nem? Amúgy helyesen teszed, még akkor is, ha egy üveg sokat nem számítana
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
Köszi, de volt benne azért aszfalt rendesen... Dobogókőre felfelé egy jó darabon a sokszor megjárt forgalom elől elzárt erdészetin ment a kapaszkodás felfelé (Fagyoskatona felé), onnan terep (nehéz...), aztán a Dobogókőről lezúzás is értelemszerűen aszfalt volt, utána Kétbükkfa-nyeregnél is egy rossz aszfaltoson mentünk fel Pilistetőre, onnan megint terep, és milyen jó... Úgy a fele volt aszfalt, de ez is szükségszerűség volt, a teljesen terepes útvonal sajnos sok lett volna nekem szintben. Azt hiszem, pont ennyi az erőm most, ez a 40 km/1000 m szint éppen elég volt a jól elfáradáshoz.
Egyúttal tudom azt is, hogy a 25-ei teljesítménytúrán nem szabad bevállalnom a 66 km-es változatot, 1300-1400 szinttől egészen valószínű, hogy elpusztulnék.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nincs téli spd cipőm, mindig akartam venni egy Northwave Celsiust, de vagy nagyon drága volt, vagy amikor kevésbé, akkor nem volt belőle méret...
szerk.: Ja látom nem is nekem szólt a kérdés, akkor minden oké.
KaraDani:
tzimash: Á, ez igazából csak nekem húzós, valójában nem egy nagy teljesítmény, pláne hogy aszfaltos is volt benne jócskán, szokásosan terepen ennél jóval húzósabb útvonalon szoktak feljárni az emberek.
Egy technikásabb lefelénél nekem el tud fogyni a rendelkezésre álló bátorságadagom, mert amikor x alkalommal huhh megúsztam és átjutottam az adott nehezebb szakaszon, akkor x+1. alkalomra már csökken a koncentrációm és elkezdek tartani attól, hogy a következő már nem jön össze. Tudom, ez nem normális, küzdök is ellene.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
jogos, bár -5-ben (még) nem bringáztam....melóbajárás nem számít, az ugye csak 10-05 perc. meg bicajozáskor térdmelegítővel nyugtatom magam.
egy óránál tovább már a northwave-ben is fázott a lábam (amúgy is meglehetősen fázós vagyok, illetve nem igazán szeretem a hideget ), de egy kamáslival kiegészítve ez a gond is megszűnt.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
zoltanz
nagyúr
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs