Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Kaabo Wolf King GT: rácsavarozott LCD-vel. Lehet, hogy napfényben
semmi nem látszik rajta, de igazából menet közben tökmindegy. Okés,
van egy csomó infó, amire a mérnök kíváncsi, de arra adatrögzítés kell:
nem igazán opció, hogy nyélgázon olvasod le a pici számértékeket...
(Azért megpróbáltam: 50A körül szabályoz le, az két motorral 100A, és
az elméleti max. feszültség mellett ebből jön ki 8400W. Amúgy 2000W.
Mármint egy motor névleges teljesítménye... de az nem sokat számít...)
Élménybeszámoló: no comment. Bővebben: no comment! (Ha nagyon
bele akarok kötni, akkor 90 km/h-nál lehetne stabilabb. Nyehehe.)De most komolyan. Hihetetlen jó vas, bár nem roller, tök más élmény!
Motoros. Nem véletlen "full" motoros szerkóban próbáltam csak ki.
Nem kezdő roller. De sok motoros, tank-rolleres tapasztalattal élhető,
szerethető. Abszolút közútra van, járda/bicikliút csak kis fokozatban:
olyankor kezesbárány. Sőt, egy mororral még maxon is tök kulturált...
A tűzijáték két motornál van, durva csíkokat lehet húzni az elsővel.
Utóbbival az a baj, hogy csak technikás egyenesben jó, kanyarban ha
rácsapsz a hüvelykujj gázkarra... Veszélyes: félmarkolatost raknék rá.Nagyjából ennyi. Volt ott egy Mantis 10, az is kellemesen gurult, csak
a Wolf King GT után közvetlenül volt nagyon fura: könnyű, gyenge, lol.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Ha valakit érdekel:
Segway Ninebot MAX G30P elektromos roller most 221.700 Ft a ABF5C2D8C16C kuponnal EU raktárról gyors szállítással. -
ZS3NI
őstag
Xiaomi MI scooter 3 , M365-nek, vagy M365 PRO-nak felel meg? Rendelnék pár pót fékbetétet, és csak ehhez a kettőhöz találok, kicsit más a geometriája.
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
ZS3NI
őstag
Köszönöm szépen az infókat, akkor várok. Tapasztalat szerint kb. mennyi idő alatt kopik el a garnitúra?
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
Reggie0
félisten
Megjott a kugoo s1 plus harmadik revizioja. Visszatertek az 1. orosz verzios alapokhoz es onnan fejlesztettek tovabb.
Elso tapasztalatok:
1.ismet gumibol van a markolat, rahuzva a rudra, nem csavarrol rogzitett muanyag. Ismet lehet magasabbra allitani a kormanyt, de a kormanyrud mar nem nyocszog profilu, hanem kor profilu egy sin bemetszesse.
2. A kormanymagassag allitonal levo szoritobilincs kapott egy fem szatyortarto kampot.3. A fek es gazkar ismet modositasra kerult, valamivel feljebb kerult a lebillenthetu ful, igy teljesen lenyomva sem kell olyan nagy szogben lenyomni a huvelykujjal.
4. A nyomogombok ezen a tipuson a legjobbak egyutt, sokkal konnyebb megnyomni, kesztyun keresztul is jol erzekelheto es jol lathato piktogrammokat kapot.
5. A fulek kihuzhatosagat es rogziteset szolgalo gyurut muanyagra csereltek. A fulekben levo rugo erzesre valami olcsobb/egyszerubb rendszeru kerult.
6. Az elso tengelyen levo motor elvesztette a csatlakozojat, fixen be van kotve, mindenbizonnyal csak a vezerlo toveben levo csatija bonthato. Ez elony, mert csokkenti az erintkezesi hibak eselyet, viszont a szerelest megneheziti, mert le kell szedni ahhoz, hogy az elso villa szetszerelheto legyen.
7. A kijelzos egyseg rogzitese is modosult, masfajta csavarokat kapot es mar nem 2-2 darab rogziti ket oldalrol, hanem 2 darab csak szembol Remelhetoleg ettol csokken a menet kozbeni kicsavarodas eselye.
8. a kormanyrud szerkezete/elemei sokkal stabilabbnak tunik mind a ket elozo verziohoz kepest.
-
Reggie0
félisten
Ekezet nelkul is magyar nyelvu. En az ekezetnelkuliseget tamogatom, es mint nyelvujito az ekezetnelkuli szabalyok szerint irok. Igy a lehetseges megoldasok a problemara:
1. odakepzeled
2. nem olvasod el
3. fizetsz erte (mivel nyug, nem kedves nekem, de van az a penz)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Nem is értettem miért akarsz "pót" fékbetétet rendelni.
Könnyen előfordulhat hogy soha az életben nem lesz szükséged pót fékbetétre. Vagy ha igen, akkor talán helyből tudnak adni valamely közeli márkaszervizben. Egyre több helyen nyílnak Xiaomi rollerek szervizelésével foglalkozó műhelyek. -
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Xiaomi pro2 tunning, átlakaítás tapasztalattal rendelkezőktől kérnék segítséget. A fórum utolsó hónapjainak a nagy részét átolvastam, de vannak ellentmondó bejegyzések, ezért kérem ki célzott kérdésekkel a véleményeteket.Tavaly vettem egy ilyen rollert munkába járásra, melyet kb 500 km megtétele után szeretnék egy kicsit komfortosabbá, biztonságosabbá, és ha lehet gyorsabbá tenni.
Roller felhasználása:
1) Vidék ~3km (kis földutas résszel)
2) aztán HÉV az Őrsig (emiatt jó lenne, ha nem nagyon nőne a súlya, és továbbra is könnyen összehajható lenne)
3) Őrstől kerékpárúton az Árpád hídig, ~ 9 km (ebben vannak hosszabb egyenes szakaszok, ahol talán 25 felett is biztonságos)
és ez este vissza, ez ~ 24 km egy nap. A roller által cipelt súly ~60 kiló teljes felszereléssel+vasággyalAmit szeretnék:
1) jobb rúgozási komfort. Kinézett verziók
1/a) 10-es kerekek előre-hátra. Nem tudom, hogy ezzel kapcsolatban van-e valakinek negatív tapasztalata, pl beleér a kerék valamibe, a hátsó lámpát belehet-e rendesen kötni, a hátsó sárvédő merevítő eléri-e a végét, ha aláteszem a magasítót, stb
1/b) Monorim első, levegős lengéscsillapító, mennyire éri meg a plusz pénzt a 10-es kerékhez képest?
1/c) = 1/a + 1/b2) nagyobb végsebesség
2/a) 10-es kerekek, amik miatt elvileg nagyobb lesz a végsbessége
2/b) CFW. Itt fő kérdésem, hogy "tönkre tudom-e tenni" vele a rollert. Pl, ha magam teszem fel és elrontom, téglát csinálok-e a rollerből? Vagy, ha nem jól állítom be, mennyire károsítja a motort, vezérlést, akkumlátort? Jól láttam, hogy van olyan CFW, aminél bekapcsoláskor ki lehet választani (féket behúzva bekapcsoláskor), hogy "erősebb", vagy a normál verzióval menjen a roller? Vagy bizzam szakemberre (valszeg ezt választom)?
2/c) = 2/a + 2/b3) jobb fék (zavar, hogy csak egy oldalról fog és 8-ast rak a tárcsába)
3/a) valahonnal xiaomi scooter 3 féket szerezni, de egyelőre sehol nem láttam ilyet, illetve, azt sem tudom kompatibilis-e a pro 2-vel
3/b) X-tech Zoom HB-100 fék. Erről olvastam jókat és rosszakat is, pl. valakinek kifolyt belőle az olaj.4) Vízállóság
Nem szándékozom nagy esőben menni, de ha elkap, akkor jó tudni, hogy mire kell figyelni.
A kijelzőnél, csak a bekapcsológómbnál tud beázni, vagy az illesztésnél is (két részből van a kijelző)? Most a bekapcsolóra felraktam egy telefonkijelzővédő fóliából kivágott darabot, ez elgendő védelmet ad beázás ellen?5) Index
Tud valaki kormány végébe szerelhető indexet?Előre is köszönöm a pro-kontra érveket.
Üdv.
Miklós[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Miikee #12864 üzenetére
Na, ezek engem is érdekelnének.
Érdemes a kerekeket 10"-osra cserélni, vagy inkább másik rollert vegyen az ember, ami eleve ekkora kerekű?Pénz nálam nem akadály, a lengéscsillapítók is 20-20 ezer az első + hátsó, szóval ezekkel tisztában vagyok.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Casseius
tag
válasz Miikee #12864 üzenetére
1a hátsó monorimnél max az gond hogy a sárvédő külön lévő része közötti lyukon simán felverődik a víz, erre vehetsz pár ezer forintért külön toldót ami betakarja a hiányzó részt.
Első monorimnél pedig a sárvédő fog beleérni elmozogni folyamatosan, szervizes ezt is meg tudja oldani többféleképpen.
1b nagyvonalakban +20% menetkomfort, egyébként én az olajos rugókat raknám be, bár az drágább és csak alin lehet rendelni.2 nem csak elvileg, +2-3 km/ó de lassabban gyorsul a gép, komfort itt is kb +20-25%
2b rosszul felrakott fw-t legrosszabb esetben is megoldja egy szervíz st-linkes felélesztéssel 5 perc alatt.
Ha viszont túlhuzod a motort akkor leéghet a motor és a vezérlő is, pláne nyáron.
Akkut nem károsít max sűrűbben kell tölteni.3 jelenleg sehol se lehet kapni 3-as féket, xtech nálam kuka lett másfél hónap után, ha minőségit akarsz akkor Nutts vagy shimano/magura de az zsebbe nyúlós és profi kell h fel tudjad rakni.
4 Ha bármivel letakarod a kijelzőt főképp a gombnál akkor vezérlő nem tud beázni, motor tud még beázni szóval kerüld a nagy pocsojákat, illetve a töltő dugóját érdemes lecserélni vízállóbbra (ezer ft kb)
5 Winglights v3 vagy 360
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Miikee
csendes tag
válasz Casseius #12866 üzenetére
Köszönöm. Ezek alapján a 10-es gumi jön, az első monorimen még gondolkozok, fékkel megvárom a 3-ast, addig meg ezt hetente állítgatom. A fw és a szerelés miatt pedig szakemberhez megyek. Újpesten a Rollexesek jók?
Még egy kérdés eszembe jutott. Ha a 10-es gumi mellé, mégis felrakatom a monorim első telót, de hátsót nem. Mennyire lesz ferde a gép?
Üdv.
Miklós -
DigitXT
félisten
válasz Somatom #12869 üzenetére
Sajnos, ezek az alap biciklis fékek mind ilyenek. Nem, ez nem úszónyereg:
a nyereg teljesen fix, a külső pofával a tárcsa görbítése árán lesz fékhatás.Nyilván annál kisebb lesz a görbület, minél közelebb van az a mozdulatlan
belső fékbetét a tarcsához: ha be van lőve fasza, de ahogy kopik elmászik.
Nem állítja utána magát, kézzel kell vele szarakodni. Ehhez képest egy fél-
hidraulikus nyereg maga a csoda, két oldalról fog, ahogy kell. Létezik csak
bowdenesből ilyen, csak két kar kell hozzá, nagyon nagy = nem az igazi.... -
Somatom
veterán
válasz DigitXT #12870 üzenetére
Jézusom! Ez milyen paraszt megoldás. Áldom az eszem, hogy dobfékeset vettem. A bringámon 2 dugattyús, radiális felfogatású, hidraulikus van. Az olyat fog, hogy a motoromon nincs olyan fékhatás. Az újabb pedig már 4 dugattyús. Jó, nyilván más árkategória, de azt nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen gány megoldás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #12871 üzenetére
Én is megdöbbentem rajta, mert motorból kiindulva ilyennek még csak léteznie
sem szabadna, de létezik, sőt, elterjedt, még drágább rollereken is előfordul.
Igen, a dobfék ebben az esetben abszolút racionális, karbantartásmentes.Casseius: még nem tudom, hogy megéri-e, de hát az egyetlen radiális abroncs
a piacon, ami rollerre kapható. Amit korábban tublessként használtam, az nem
igazán volt erre alkalmas, szép lassan leeresztett, de ami a nagyobb probléma,
hogy az első utamon defektet kaptam vele, aztán kb. a másodikon is...
Tudom, hogy ez csak pech, de ha erősebb az abroncs esetleg jobban bírja...[ Szerkesztve ]
-
Miikee
csendes tag
és köszönöm mindenkinek a hozzázolásokat
-
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Erről hallottatok már? Vélemény? [link]
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
FőDudu
addikt
Sziasztok!
Mi Pro 2 roller elso kereken probaltam az infok alapjan gumit cserelni.
A kulso volt szalig kopva - de a belsot nem birtam szakadas nelkul kihuzni a szelepnel.
Valami iszonyatos modon el van az tervezve.Termeszetesen az uj belsot is tobb helyen kilukasztottam, pedig meg kerekparos gumi leszedoim is vannak. Szoval errol a lehetosegrol letettem.
A kinainak most csuklik minden felmenoje.
Milyen tomor gumit erdemes erre venni? (valaki emlitette, hogy neki is ilyen rollerje van es az elso defekt utan tomorre cserelte az elso kereket, de azt kb kifozni kell, hogy ra is menjen a felnire....)
Jol gondolom, hogy annak a felrakasa meg ennel is nagyobb szivas?
FőDudu
-
Skynet258
veterán
válasz Miikee #12864 üzenetére
Nem számozok/alpontozok mert tiszta matek doga feelingem lesz tőle és azt már akkor sem szerettem.
Nekem is Pro 2 van és anno eléggé körülnéztem mivel lehetne tuningolni - és egyáltalán mivel érdemes.
Nálam elöl Monorim van, első körben sima rugós változat volt, jó jó de nem volt az igazi, így vettem bele légrugót (megveheted utólag te is, lehet neked bejön a rugós változat is, nekem surrogott kicsit és fura volt, na meg a légrugót saját súlyhoz tudod állítani, nem csak 2 rugót kapsz azt kész).
Szerintem ez a befektetés megéri, sokkal kényelmesebbé válik elöl az eszköz.
Szeretnék hátra is, csak az a bajom, hogy a Monorim megoldása elég batár, és ha elöl hátul van lengéscsillapító, akkor már hurcibálni nem olyan jó. Az első lengővel is jön némi plusz súly, ez még oké, de ha hátul is lenne akkor nem cipelném hosszú távon...
CFW nekem must have, legjobb dolog volt amit megcsinálhattam. A vége nem lesz sokkal több (32km/h környéke, ha merül akkor lemegy olyan 28-ra) de pont annyi ami most neked is hiányzik. Ezen kívül dinamikusabban gyorsul, be tudod állítani, hogy csipogjon-e tempomatnál (biztonsági okokból szerintem igen, de valaki kilövi) ami még valós plusz, hogy kevésbé kell meglökni indulásnál, hogy beinduljon (nálam asszem 3km/h-ra van téve, rég csináltam már).
10 colos gumiszettem megvan hozzá (külső belsők, magasítók minden), de a hátsót leszedve láttam, hogy a lámpa kábele egy kis kiálló baszra van csavarozva. Ez meg beleérne a gumiba... így meg vagyok lőve, mert itt a szett, de nem tudom használni. Le lehetne kapni onnan, de valahogy nincs szívem roncsolni.
X-tech Zoom HB-100 van nekem rajta, igazából csak vettem mert a gyárival sem volt bajom - és gyakorlatilag ugyanaz, nem fog jobban - hozzáteszem a gyárival sem volt bajom, de szerintem ez pénzkidobás.
Én karbonmatricát tettem a kijelzőhöz, a kijelző részt magát kivágtam, a gombnál nem, de simán megnyomható. Jól néz ki, nem ázik be fent.Szóval ami nálam van, Monorim elöl légrugóval, CFW, HB-100 fék. Na meg 10 colos kerék a fiókban. Ha ez utóbbi is felmenne, akkor nagyon nagyon elégedett lennék. Így csak nagyon vagyok elégedett.
Kieg: a Monorimes sráccal találkoztam személyesen, jó arc, vettem nála az olcsóbb lengőből hátra (ezt), na ilyet ne vegyél. A leírásban lévő képet én küldtem neki, hogy miért nem lehet felszerelni Pro 2-re (ő sem vágta). Igazából ebbe is az a kis kiálló basz szól bele, ami miatt a 10 colos gumit sem tudom felrakni (a lengőt meg nem tudod felfektetni a csavarokhoz, mert ez kiáll). Nagy Monorim hátsó jó, de ahhoz fúrni kell szóval az is roncsolással megy csak fel, és hosszabb is lesz a roller (ha ez számít, de héven/vonaton szerintem néha igen).
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
Miikee
csendes tag
válasz Skynet258 #12886 üzenetére
Köszönöm a szuper leírást. Ez alapján erősödött bennem az érzés, hogy csak jó lenne előre az a levegős monorim.
Közben beszéltem a Rollex-es fiúkkal, azt mondták, hogy meg tudják oldani a 10-es gumi felrakását. Így a kettő együtt már tényleg ultra kényelmes lenne, ami ezen a 2x12 km-en már számítana (főleg az 5x-es ízületeimnek )
+CFW, amiket írsz pont annyi kell nekem. Egy kicsit könnyebb elindulás, 3 km/h nál, és elég a 32-es vég.
Az x tech-es féket meg hagyom.
Kösz még1x
-
R a y
senior tag
válasz Miikee #12887 üzenetére
készülj fel hatótávcsökkenésre a 10 gumikkal, mert a motornak több erő kell, ahhoz hogy megtekerje a nagyobb átmérőjű kereket.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Miikee
csendes tag
Köszi, igen gondoltam rá. Most a napi 24km-en 50%-ra merül le. Abban bízok, hogy a 10-es kerekekkel és a kicsit nagyobb végsebességgel max. 10-20%-ot nőne a fogyasztás, így még beleférne.
Tényleg, azt meg tudjátok erősíteni, hogy CFW-ben be lehet állítani, hogy ne 50%-os akkunál vegye vissza a teljesítményt, hanem pl. csak 30-nál?
-
eFeMeR74
senior tag
Egyre több és több e roller lesz a piacon.
Most úgy néz ki a bicikli stilust hozzák be 😁
12 col kerék, sárvédő fém merevítés stb.
Valaki ismeri a Freego márkát?
Vélemény? [link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
derrik
őstag
Sziasztok!
Kugoo S1 akkumulátor lassan kuka. Milyen költséghatékony megoldás letezik?
-Átlehet e/ érdemes cellázni (ha igen ki tudja megcsinálni)
-Vasárolni másikat? Ha igen melyik típus és hol szerezhető be?
...ha van valakinek tapasztalata kérem ossza meg velem.
Köszönöm.... -
Horn Ákos
kezdő
válasz FőDudu #12885 üzenetére
Szerintem a felrakásánál sokkal nagyobb szívás a tömör gumi -- fújt gumi közötti viselkedésbeli különbség.
Vannak rollerok, ahol felemás gumi van, pl. Akai rollerei, de azoknál a hátsó a tömör, a hajtott első keret meghagyták tömlősnek.
Hatótáv, rázkódás területén sokkal rosszabb a tömör gumit, legyen bármilyen is annak a sejt szerkezete, de vannak akik a viselkedését is szidták (nem úgy gyorsul, nem úgy kanyarodik).Ha nem megy önállóan a tömlő kicserélése, akkor inkább vidd el szervizbe, minthogy a Pro2-ből egy ócskább rollert csinálj.
Tömör gumi mellé teleszkóp is kellene, nem csak a lelkedet rázná ki, hanem az elektronikának se tesz jót a folyamatos rázkódás. -
DigitXT
félisten
válasz derrik #12891 üzenetére
Mennyi kilométer van benne? Ha nem extrém sok, nagyon valószínű, hogy
még semmi baja a celláknak, hanem az a (típus)hiba ért utol, miszerint az
akku simán eltörik: a ponthegesztett nikkelszalag papírvékony, és elfárad...
(És/vagy a hegesztés adja meg magát. Attól függően, hogy melyik műszak
csinálta a gyárban. Láttam olyat, ami gyárilag már javítva volt, gyűrött, stb.)Győrben dolgozik egy srác ilyeneken, 15K-ért felújítja neked... Nem olcsó,
de utána tartósabb lesz, mert vastagabb nikkelszalagot használ... elvileg...
(A cellák ettől ugyanolyan szarok maradnak: 1800 mAh körül, jellemzően.)Másik opció egy sima megerősítés, amikor az ember felülhegeszti a gyárit
úgy, hogy nem szedi szét az egész pakkot atomjaira: én egyszer egy ilyet
5K-ért csináltam, de a megrendelő inkább lelépett a csere akksival. Vicc...
(Aztán eladtam a javított+tesztelt akkut, aki megvette boldogan használja.)Harmadik opció egy komplett akku vásárlása. Ugyanaz a győri srác csinált
50K körül nagyobb kapacitású cellákból, okos BMS-sel. Megéri? Passz.
Maga az akku biztos jó, de hogy a roller értékének több mint fele az baj.Végül, de nem utolsó sorban, lehet venni gyári akkut, aztán egy darabig jó!
(Ha szerencséd van, sokezer km belemegy, mielőtt megint eltörik, ill. ugye
az garanciális, ha előbb történne a baj: én anno így kaptam gariban akkut.)Még egy opció, hogy eleve Pro akkut veszel helyette, ugyanaz a méret, de
persze ugyanúgy eltörhet: a technológia ugyanaz, a cellái vmivel jobbak.Ui: használt akku is kifogható 15-20K körül, de a tartóssága kérdéses: azt
tudja az eladó garantálni, hogy most mennyit tud, pl. 5.9Ah, akkor az még
cellaszinten biztos jó, és lehet reménykedni, hogy nem fog eltörni.
Volt nálam pár ilyen akku. De múlt héten elvitték az összeset. C'est la vie. -
DigitXT
félisten
válasz FőDudu #12885 üzenetére
Meglehetősen nagy szívás, de ha van (nem biciklis) gumiszerelő vasad,
meg hőlégfúvód, és egy satu, akkor azért megugorható a dolog.
Illusztrációként egy kép, ezen még nincs bent a másik perem a helyén:Sajnos abban van valami, hogy a komfort rosszabb lesz, meg akár még
az akku meghibásodásához is vezethet a dolog (lásd ponthegesztések,
amik azért a Xiaomiban sem örökéletűek). Viszont szerintem "ócskább"
az a roller, amit tolni kell, mert defektes, mint ami kicsit zörög, de gurul:
egyéni preferencia kérdése. (Ahogy az is, hogy azokra hallgatsz-e, akik
valami nagyon más mozit néznek, vagy arra, aki látott már ilyet közelről.
Esetleg volt dolga vele, vagy van már némi tapasztalata a témában, LOL.
Semmi baj nincs azzal, ha valaki kezdő - csak ha szakértőként adja elő
a szemmel láthatóan hiányos tudását, az azért megmosolyogtató.) -
DigitXT
félisten
válasz derrik #12899 üzenetére
Ugyanazért csinálja ezt feltöltés esetén, mert törött.
Amelyik cellacsoport szétesett, az hamarabb feltöltődik,
ezért a BMS megállítja a töltést. Zöldre vált a töltő, mert
nem folyik áram: ha bekapcsolod a rollert, írja, hogy 42V.
Igen ám, de ez nem akkufeszültség, hanem csak a töltő!
Kihúzva a töltőt, hopp lepereg 39.9-re = klasszikus törés.
Titanic ugyanezért: 1 vagy 2 cella kapja a 11A-t 3 helyett.
Az nem bírja: ha sokat megy így, az el is fog gyengülni.Ui: meg tudnám csinálni, csak kicsit sok meló van most,
(jó ideje) a nagy döggel. Ha gurulna újra, akkor talán...
A fenti képet pont ma kaptam hasonló gondokkal küzdő
kollégától. Elvileg meg fogja tudni csinálni magának...
Elvitte az egyik ponthegesztőt. Ha vállalja, privátban írok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest