Új hozzászólás Aktív témák
-
madrac
őstag
válasz tomi99675 #5586 üzenetére
#5083 posztomban már leírtam részletesen. Néhány hónapja használom (most 156km van benne), azóta is teszi a dolgát, igaz nem használom minden nap. A gyorsulásából még jobban visszavettem szoftveresen, 5-ös skálán 2-re, mert nagyon erős. Töltési ideje kb 6,5 óra. Dobféken kellene még állítani, mert kis sebességnél nem fogja meg annyira a rollert. Továbbra is ezt venném Xiaomi helyett, igaz azóta szerintem felment az ára kissé ha jól láttam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #5600 üzenetére
32", vagy nem tudom... Az a vicc, hogy a Pro motor csak tök üresen képes
valós 30 km/h-ra, szóval terhelés mellett teljesen kizárt (lejtőn suhanni nem ér).
Valós adatokat olyan 7.4-es állásban mutat, szóval a gyári 8.0 elég optimista...Amúgy mondasz vmit, ha igaz a futás, az akkor már minimum 85 töltési ciklus,
már ha tényleg 30 km-t megy egyszerre (nem hinném), jó lesz az 15-nek is.
Szóval inkább 170 ciklus lesz... Ami az álmoskönyv szerint se jelent jót...Újszerű állapot vs. slickre kopott kerék. Apropó, ahogy kopik a kerék, úgy kéne
a kalibrációt utána húzni, mert annál nagyobb kijelzett sebességed lesz / annál
több (mért) futás. (Nehogy egyszer lemérje GPS-szel, mert pofánveri a valóság.)Ui: ha már itt tartunk: lehet egyáltalán CSAK gumit kapni ezekre?
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #5602 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy nem lehet külön gumit kapni. Amúgy a tömör gumi kb sosem fogy el kategória, ha valaki rendeltetésszerűen használja. A pneumatikus kerek sokkal vékonyabbak ugye, aztán az M365-ben nekem is már 800 km-em van benne. Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek. Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima
Pontosan erre gondoltam, hogy ott már akkumulátor csere lenne esélyes, ha valaki átveszi. Vagy baromira nem 74 000 Ft-os áron. Nekem, hogy lekopogjam annyira bevált az M365 - na meg mindent lehet lényegében cserélni rajta - ha majd eljön az ideje, akkumulátort cserélek. Me ami elkopik időközben azt. Az ODO meg folyamatosan nőni fog, mert kb az védve is van, meg nem is kopik el
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #5603 üzenetére
Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek.
Ezt hívják úgy, hogy elkopik...Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima.
Ez meg a slick definíciója... Mondjuk Kugoo esetén az esőben használat
amúgy se nyerő. A sebesség meg nem (lehet) akkora, hogy félni kelljen az
aquaplaningtól, sőt az is lehet, hogy slickre koptatva komfortosabban gurul,
mint mintásan. (Tehát nem bug, hanem feature. Ezért még többet ér...)ON: ahogy keresgéltem én se találtam rá gumit. Ami azért vicces. (Vegyen
egy új motort, akinek elkopott? Akkor már inkább egy másik rollert...) -
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #5604 üzenetére
Ja, ja
Amúgy az M2-nél mintha lett volna róla szó, hogy már jobban bírja az esőt, de tény, hogy itt a topicban nem népszerű....
Még megvannak az eredeti Kugoo-s képeim, azon látszik, hogy elérd a lyukacsos részt addig nagyon sokat kell koptatni. Időtállóbb lenne mint a normál, csak valami monorimmel kellene megoldani...
Ez érintheti a rollerek piacát is...:
-
_seth_
veterán
A ninebot segway és xiaomi m365 pro között mi a kapcsolat? Ki gyárt kinek? A kormányszár alján ninebot van beleütve az m365 pro-ba.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
chatran
őstag
válasz Ezekiel Ston #5597 üzenetére
Ha már E-Twow volna egy kérdésem. Nekem egy Ninebot Es2-m van, ami 12 kg. Az E-Twow GT szintén 12 kg.
Az ES2 azt mondja megy egy teljes töltéssel 25Km-t. Az E-Twow meg azt mondja, hogy egy teljes töltéssel 50Km-t megy.
Ez hogyan lehetséges? Ha ilyen sokat el tud menni egy töltéssel, akkor nagyobb akkupakk van benne, ami eléggé nehéz. 12kg-ba. hogyan fért bele 50km hatótáv? Vagy gyengébb minőségű anyagokból lenne, mint az ES2? Akkor viszont nem értem a közel 3x-os árat.Világosítsatok már fel. Köszi.
-
őstag
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
BerserkGuts
őstag
Ma magint esőben rollereztem a kugooval . Hát nem el kapott mikor már uton vagyok vissza nem mehettem mert elkések meg a bkv esélytelen nem jar arra semmi ha elindulok meg 45perc bkv 20 perc roller.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz DigitXT #5604 üzenetére
Nekem aztán kophatna jobban rengeteg gumi van a pro-n ami miatt nehezebben megy mint a sima és jobban is meriti az aksit. Már kifurtam és olldalról kicsit sarokcsiszoltam rajta .
Ha valakinek a barázda a probléma vágja ujra bele ennyi.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
devil-k
nagyúr
- mozi bolondéria -
-
eFeMeR74
senior tag
válasz devil-k #5612 üzenetére
És milyen jog alapon?
Ő nem mondhatja meg mi micsoda!
Szólni szólhat, hogy ne száguldozzál a járdán, de büntetni nem. (Mint tudjuk akár a piroson is átmehetnénk)
Elég sok per lesz őszre.
Ez megint csak azért van, hogy megpróbálják elejét venni a dolgoknak.
Jön a nyár alig várják az emberek, hogy kiszabaduljanak valószínű sok elektromos kütyűvel lehet, majd találkozni.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
alexandrosz
aktív tag
válasz chatran #5607 üzenetére
Még bringás élményeim jutnak eszembe, ahol több ismerősömnek is volt alu vázas kerója. Nos, ott súly szempontból nagyon nem volt mindegy, milyen ötvözetből készült a váz, akár 1+ kg különbség is lehetett - és mégis a legkönnyebb volt a legerősebb, legrigidebb. És persze messze a legdrágább :-)
Általában igaz, hogy minden alkatrészből van könnyebb, a E-TWOW-nál szerintem ezt nagyon jól tudják és alkalmazzák.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz chatran #5607 üzenetére
A TWOW-okat minőség jellemzi. Jó minőségű akkukat tesznek bele, és van benne jó minőségű visszatáplálás. A GT nem tudom mennyit bír menni, mert nekem Booster V-m van. A gyári akkujával ki lehet hozni a 35-40KM-rt vele, de ez függ nagyon az útviszonyoktól, súlyodtól, hogy hajtod, és mennyi szelet kapsz hátulról/előlről.
Nekem a booster V-m is úgy van hirdetve, hogy 35-40km megtehető, de ha úgy nézem, az én súlyommmal (85kg) + táska csepelről elmegyek a margit híd budai hídfőig és marad még benne 40-45% töltöttségem. Ergo megtehető hatótáv nincs 35Km. Jó esetben 30, de inkább 20-25km a reális megtehető hatótáv. Viszont gyorsan fel lehet tölteni. Én azt csinálom, hogy elmegyek vele edzésre, edzés közben töltőn lóg (kb 2 órát majdnem) és mire végzek és felöltözöm addigra eleget tölt hogy simán hazavigyen. Tegnap pl hátszelem volt hazáig végig és csutka gázzal jöttem. Itthon 45% töltöttségben maradt mire hazaértem. Szóval 14km után még volt 45% az akkuba.
A TWOW-okat minőség jellemzi. Jó minőségű akkukat tesznek bele, és van benne jó minőségű visszatáplálás. A GT nem tudom mennyit bír menni, mert nekem Booster V-m van. A gyári akkujával ki lehet hozni a 35-40KM-rt vele, de ez függ nagyon az útviszonyoktól, súlyodtól, hogy hajtod, és mennyi szelet kapsz hátulról/előlről. -
zoltanz
nagyúr
válasz devil-k #5612 üzenetére
Vicc.
Mondjuk ha lenne is szabályozás, azért nem büntethetnek mert, van a rolleren/akármin motor, aksi. Az ártatlanság védelme mindenkit megillet, nekik kell bizonyítani, a szabálysértést. Van ahol a "gázkar" meglétéhez kötik a szabályozást. Vannak már pl gyűrűként hordható "gázkarok", azzal nem tud mit tenni a jogalkotó, ennyi.
Megint más ha 100 km/h száguldasz vele, de normál 25-nél szóra sem érdemes. Foglalkozzanak inkább az ittas vezetéssel, vezetési morál javítással, utak/jelzőtáblák rendbetételével.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz devil-k #5617 üzenetére
KFB -re nincs kategorizálva. Jelenlegi törvényekben a roller maga a gördeszka/görkorcsolya alatt helyezkedik el. Azt is meg kell változtatni.
Nincs fizikai alvázszám az eszközökön, csak egy matrica, átgondolatlan az egész.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
krakki88
csendes tag
válasz Memmaao #5621 üzenetére
A kép baloldalán lévő két lyuk. Az a szürke a kontroller...mint kiderül gyárilag ilyen mert több fajta kontrollert használnak és más a felfogatási pontjuk. Mondjuk én abszolút nem értem a gyártót, hogy miért nem adja drágábban 50 ezerrel és akkor nem esik szét/ázik be az első 20 kilométeren mert össze is lett szerelve, nem csak hányva. Csak mert egyébként a kézikönyvében 2 centis vizet ir, amibe még bele lehet menni, illetve "heves esőzésbe" ne használd. De ha lyuk van az alján, kettő is, akkor nem tudom, hogy gondolják, hogy ez nem fog beázni egy sima esőtől, vagy egy 1 centis pocsolyától.
-
BerserkGuts
őstag
válasz zoltanz #5616 üzenetére
Kollégámat felborította egy ittas sofőr elmenekült ott hagyta a totálkár kölcsön kocsit és a felborított kollégámat és ezek után még mindig van jogsija pedig sok szemtanú látta elfutni a helyszínről. Hírekben is szerepelt ennek ellenére semmit nem tesznek.
Még neki kell mászkálni a biztosítóhoz hogy bizonyítsa meg fizessenek majd.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
félisten
Csináltam pár mérést az S1 motoron. Ezekből kiszámítható, hogy a Kv értéke 22. Ugyan most csak 666 rpm-en tudtam megpörgetni, de mivel totál lineáris történet, pont kiadja, hogy 885 rpm-en már 30V RMS feszültséget indukálna egy-egy fázis, ami ~42V csúcsot jelent, így a teljesen feltöltött akkupakk se tudja tovább forgatni.
Mit tud tenni, aki gyorsabban akar menni, sík úton? Újra kell tekercselnie a motort. Aminek persze mellékhatása, hogy a nyomaték lecsökken, de valamit valamiért.
Írtam volna ezt ide 04.26-án, de inkább nem okoskodtam tapasztalat nélkül. Azóta viszont csak összeraktam ezt az S1 kereket: újratekercseltem (maxi szaxi)...
Kapott új Hall szenzorokat is (a régiek lába elfáradt a gyári vezeték leszerelésekor): kíváncsi leszek mennyi erő lesz benne így. A végsebesség biztos több lesz. -
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5626 üzenetére
Durva. Csak egy embert érte fizika sérelem. Döbbent B+.
Amúgy az is lehet ha sokáig húzódik, úgy jár vele a törvényhozó mint a segédmotor rendszámozással. Olyan nagy számban lesznek ilyen eszközök, hogy a drasztikus szigorítás ellehetetlenül. A mai kormányok meg népszerűtlen intézkedéseket nem mernek bevállalni, nekik a hosszútávú és emelkedő zsebtömés a lényeges. Sajnos. Jobb lenne a reális, ésszerű mértékű szabályozás.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DigitXT
félisten
Abszolút. Meg utána olvastam ennek a BEMF-nek. Arra következtettem,
hogy "tempónál" nem a vezérlő veszi el az áramot, hanem ott már a BEMF
miatt csökken. Jelentem, ez pontosan így van, szóval most 42 km/h-nál
is adja a 11A-t, és még gyorsul! Más kérdés, hogy ekkora tempót kizárólag
lejtőn tud (így menne akár 50-et is, de nem mertem elereszteni féktelenül),
saját erőből már a 11A limitál meg esetleg még az, hogy benne hagytam a
Pro kereket hátul, aztán az nem gurul olyan jól üresen. Sajnos nincs másik
vezérlőm (azóta is jön Kínából), így dupla motoros tesztet nem tudok még
megpróbálni: nem szaggatja szét az aszfaltot, de kellemesen gurul, 5 perc
tesztet terveztem, de lett belőle egy fél órás akkugyilkolás folyamatos 11A
mellett (néha benézett 12-be), nem volt rossz. Mintha a fék is jobb lenne...Vagy csak szorul a motor, és azért érzem így. És ezért nem megy 28-nál
többet most sem. Kézzel nem volt egyszerű forgatni, ezért gondolom. Egy
hézagolót elvesztettem anno, egyet meg lehet rossz helyre raktam.
Este már kicsit ideges voltam, amikor összeraktam, forgott, de karistolt is
benne valami, újra szétszedtem hézagoló át: megszűnt a hang, de egyben
nehezebben forgott: kimértem, hogy nincs rövidzárlat, aztán próba kézből.B-L-A-C-K: köszi! Ha vki utánam szeretné csinálni, annak javaslom, hogy
ne 1.3-as vezetéket válasszon, alig fért el, órákat szívtam egy-egy fázissal.
Eredetileg 0.5-ös vezeték volt benne (7 db párhuzamos szál, 9 fordulattal),
gondoltam nem baj, ha kicsit vastagabb lesz, de necces volt kivitelezni.Segítségnek/referenciának ezt az ábrát itt hagyom (ne legyen rá szükség):
[ Szerkesztve ]
-
Patyesz
csendes újonc
válasz #07746304 #5605 üzenetére
Nahát nekem most egy bikeme bm-r11 rollerem van, azon pont ilyen gumi van. Óccsó volt az edigitalba 60 khuf, de helyi futkosásra nekem bőven megfelel, többet nem szántam rá, 1 év garival, míg szét nem esik..eddig szimpatikus, igaz csak pár napja van meg, nyilván nem mérhető az itt gyakran hivatkozott komolyabb gépekhez.
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz Patyesz #5632 üzenetére
baba jól néz ki és hátsó meghajtásos ha előbb lett volna ezt venném elvileg elég lenne odavissza és féláron van majdnem mint az kugoo s1 pro
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5633 üzenetére
Csak pár napja van nálam. Szimpatikus, a tömör gumi ugyan lyukacsos, de kicsit ráz, viszont komfortosabb sokkal az előző street motion tech 2 mnél, annak a kereke is kisebb volt, meg gyengébb a gép, ebben van tempomat, és kényelmes, lámpa az jelzésértékű / display, szinte csak láthatóságra jó/, hátsó nincs is, de amúgy fürge, jól megy. Aksi csere kérdéses, hogy lehetséges e benn, viszont..remélem sokáig bírja..
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz Patyesz #5634 üzenetére
sokat számít nagyon mert nekem felváltotta a bkv-t mert azzal naponta 2 órát utazgattam most 40 percet
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5635 üzenetére
Mondjuk a + 50 W érezhető erőben, az előző gép csak 250 W volt, el se merem képzelni itt az 1000+ W os motorok milyen bivalyok lehetnek, amit írtak fenn a szakkollégák.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5631 üzenetére
Ma nekieresztettem, pneumatikus hátsó kerékkel, 45-nél már csak
6A-t vesz fel, szóval nagyjából* ennyi volt a vége nem brutál lejtőn.
Síkon, saját erőből sajnos a 11A a limit (az is 400W), viszont így
lenne esély a dupla motorral nagyobb tempóra is. Inkább "mérnöki"
szemszögből érdekelt, mint közlekedés. Jobb gyorsulás+fékezés
azért sokat dobna rajta, nem is a 40 km/h fölötti tartomány a cél.*: GPS szerint is.
Szerk: kerék csavart majdnem elhagytam, LOL. Azért haza hozott...
Viszont a garázsban felemeltem, kihúzattam, ééés... motorhiba.
Valami rövidre záródott, egy fázis kihagy/fura hangja lett: mondtam
már, hogy túl vastag az 1.3 mm-es vezeték? Sajnos ez van.[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz DigitXT #5637 üzenetére
Ezen én is gondolkoztam, pl M365 is Eco-ban nem gyorsul annyira, tehát kisebb árammal gerjeszt gondolom. Úgy nem lehet módosítani firmware-t, hogy Eco áram legyen, de sebesség korlát magasabb, így a melegedés sem lépne fel nyáron a motornál?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
#07746304
törölt tag
Hmm, eddig az M365 Tools-t használtam, de most úgy látom, hogy az M365 Dashboard jobb. Szerintetek?
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5635 üzenetére
Tény és való, ha közlekedésre használod, és mondjuk nincs tükörsima út végig, a komfortosságot, de a teljesítményt sem érdemes alábecsülni / nagy kerék -netán felfújható, mert azért az még mindig sokat jelent, talán többet mint a lengéscsillapító, lyukacsos gumi ide vagy oda -erős motor/ tömegközlekedésen, otthon fel le hurcoláshoz viszont a méret és súly tényezők szabnak határt, ami ugye sokszor kisebb komfortot is jelent, kerékméret, kisebb teljesítmény, de idővel mindenki megtalálja a neki megfelelőt..max némi kompromisszummal..
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz Patyesz #5640 üzenetére
Nekem idáig semmi hátrány a bkv is rázott ennyit xD súlyával sincs probléma van lift.
Egyszer felcipeltem az 5. a 4 hónap alatt nem volt nehéz mert hozzá szoktam két kezemben 6db-os üditőt mindig hozni kellett a boltból.
Viszont a 30kg-os nagy tesót biztos nem cipelgetném sehova.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
m4rk.89
aktív tag
Van esetleg valakinek 2 darab Xiaomi M365 tömör gumija eladó?
[ Szerkesztve ]
-
m4rk.89
aktív tag
válasz zoltanz #5643 üzenetére
Régi leamortizált M365-öm haverom használja és 1 hét alatt 2 defektet összehozott.
Elsőre egy tüske ment bele és kicseréltem a belsőt, de külsőm nem volt új sajnos, így aliexpresses defekt védő szalaggal béleltem ki, de 1 alkalmat bírt.
Szerintem a gumi felrakó kanál is megsértette többször a felnit és a felni sérülés is kilyukasztja a belsőt.. -
őstag
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
BerserkGuts
őstag
válasz m4rk.89 #5644 üzenetére
olyan nincs hogy akácos vagy rózsabokros hely legyen mo-n még a belvárosba is behozzák a boltosok ott sem úsztam meg biciklin. Azóta hogy 4x 5-x vagy 30-40 lyukat kaptam egy út alatt csak auto repair belsőt használok mert ezeket az utakat még a spray se tudja kijavítani ha normál belsővel elindul valaki.
valaki nagyon ragaszkodik akkor autorepair-t vegyen vagy tegyen bele bőven
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
őstag
válasz DigitXT #5646 üzenetére
Egyre gondoltunk de magára is ismert az úri ember
(#5647) BerserkGuts lekopogom de több mint 50km egykerekűztem eddig a városban és még nem volt defektem .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
zoltanz
nagyúr
válasz DamianB #5645 üzenetére
Azért ott már nem őszinte a mosolyod. (vagy a csajodé)
Én viszont egy elektromos görkorit felcsatolnék, nem kell a 140 km/h óra.
A jégkorit imádom, de körkorival (motor nélküliben) nincs az "siklás" feeling sztem. Persze egy jó pálya más, de az ritka itthon.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- Dragon's Dogma 2
- LEGO klub
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Eredeti játékok OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Video konvertálás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest