Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #26276 üzenetére
Minden nagyobb roller bőven 25 km/h fölött tud, és még a pálcikákat is
átszoftverezik sokan, hogy többet menjen, és mennek is 30-35-öt. Lehet
rétegigény, ám valahogy rolleres csoportokban mindig ez a téma. (Jó az
a 25 km/h, akkora tempónál is meg lehet halni... meg a 25 kg limit, az is
nagyot üt, tiszta sor. Viszont egy 130 kilós ember 25-nél "veszélyesebb",
mint egy 80 kilós 30-nál. Lásd még mozgási energia, amivel elgázolhat.)Ui: volt olyan "tankroller" gyártó, most meg nem mondom melyik, aki ezt
a 25-ös limitet kipróbálta egyik modelljében. Mennyire hiszi el a rendőr?
(Inkább legyen "felesleges" biztosítás, mint ilyenekkel kelljen szórakozni:
az egy jó kérdés, hogy minden rollernek van-e értelmezhető gyári száma,
amire meg lehet kötni a biztosítást: nekem csak egy matrica volt rajta...)Ui2: sokkal érdekesebb kérdés, hogy hol közlekedhet majd, ezek után az
ember, pl. lakott területen belül kerékpárúton kizárt, hacsak nem pálcika,
miközben egy pedelec simán mehet ott, pedig azok sem olyan könnyűek
(bőven van, ami túllépi a 25 kg-ot, de ugye az nem roller = nem számít).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen