Új hozzászólás Aktív témák
-
lkristóf
senior tag
-
geotigris9
tag
Szia!
Egy kalap sz@r a hátsó tárcsa fékje teljesen gagyi amint lehet le kell cserélni.
Állandóan állítgatni kell a féktestet, hogy ne érjen a fékbetétekhez a tárcsa.
A fékkar csak a belső fékbetétet tolja a tárcsára
Az a gond az egész féktest teljesen instabil ahogyan rögzítve van, ezért kell mindig után állíttatni, de így is hozzá- hozzá ér a tárcsához amikor nem kéne a betét.
Az azért érdekes, hogy nem hullót még le róla a fék nem lepődnék le rajta.
Meg kell néznem még, hogy bringás féktest jó-e hozzá elvileg igen és kicserélni valami megbízható hídrós fékre.És most már akárhogy állítgatom alig fog csak a fék teljesen csumára /markolathoz érjen/ be kell húzni a fékkart.
Kb. 50 km van a rollerben már és eddig fogott úgy ahogy normálisan a fék.
A kormánymarkolatot is érdemes lenne lecserélni bilincsesre ,mert komoly rollerozásnál megforog[hat].
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
Most ott tartok, hogy leszereltem teljes lényegében a hátsó féket csak féktest konzol + a féktárcsa van meg hátul. Már egyáltalán nem fogott a hátsó fékkar. a féktestet is szétkaptam és próbáltam állítani teljesen sikertelenül. Hídrós féktől eltérően csak a belső fékpofa tol rá a tárcsára és enyhén behajlítva a tárcsát végül is feszíti rá a másik fékpofára is és így fékez. Amit még tapasztaltam, hogy a vázon átmenő bovdenezés meg volt törve kicsit sérülve mert az átvezetéseknél nincs semmi gumi vagy műanyag akármi betét ami védené a bovdencsövet, hogy ne vágja be a váz. Új féknél ezt meg kell oldani (Én szilikonos a bovden csőre rakható szilikonos vázvédőre gondoltam. ) Meg olajos féknél még nagyobb a gond ha megsérül a bovden.
Hídrós kéne, mert azt biztosabban be lehetne állíttatni, (megbízhatóbban működne), hogy ne érjen a tárcsához amikor nem kéne meg a többi előnyei ..
Viszont ha használtan is veszek olajos féket új fékkábel az fog kelleni, /+ persze olaj is és fékhez való légtelenittős cucc./ hozzá, mert bringán nem igen van kellő hosszúságú használtnál és felrakásnál is, hogy kábel át legyen vezetve vázon alapból a kábelt le kell szedni a féktestről és utána feltölteni olajjal és légteleníteni.
Lemértem már 170 cm fékkábel kell hozzá.Egy hónapot működött kb. a tárcsa fék és amíg szuperált nagyon király volt összevetve az abroncsfékes verzióval. (Esőben is a tárcsás sokkal jobban működik mint a abroncs fék. Abroncs féknél érzésre nálam csak kb. 40 % a fékhatás szárazzal szemben.)
Abroncs féknél rossz úton /kb. mindenütt/ sokkal rosszabb fékezni is, mert az egész fék ... az az lábad rázkódik mint az állat fékezés közben. Arról nem is beszélve, hogy a reakció idő többszöröse fékezésnél, hogy hátra teszed a lábad mint, hogy kézzel meghúzol egy fékkart és rögtön érvényesül a fékhatás.Egyébként még nem vetettem el, hogy valami bovdenes lesz a fék és nem olajos csak mondom a "cincogástól" félek ... hogy elő jön előbb utóbb és csak- csak ciripeni foga fék.
Szóval ja a konstrukció elve jó csak a kivitelezés a csapnivaló.
Mondjuk nem vártam csodát ennyi pénzért a fék kapcsán alapból, de nem bántam volna, hogy még egy ideig elmuzsikált volna úgy ahogy működve.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen