Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TheProb
veterán
válasz GoodSpeed #6356 üzenetére
Én Xiaomi portable pump-al fújom és nagyon penge. Egyfelől direktben rá lehet tekerni a tömlőt, még a motoros kerékre is. Másfelől csak egy nagyon minimálisat szisszen, mikor leszedem. Max ha 0,1 bar megy ki belőle. A kocsihoz vettem még év elején, de ehhez is zseniális.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6395 üzenetére
Hát ezt még sosem számolgattam, de olyan 150-re taksáltam...
Jó volt a tipp, mert idén valóban ennyit költöttem rá, csak sajna
ebben nincs benne az alap roller (88K), a Pro motor (20K), meg
a hátsó villa (10K): elektronikai dolgokat végképp ne kérdezz.MOSFET mondjuk 200-300 Ft/db, és égett le már egy pár, hehe!Szóval összesen nagyjából egy G-Booster ára, viszont az építés
élménye az priceless. Nem mindig pozitív, néha káromkodós.Szerk: egy csomó cucc úgy került bele, hogy találtam a fiókban.
Abszolút házi barkács, kísérletezős projekt már ugye tavaly óta.
(Összességében sokat tanultam belőle, de legalább buktatókat
is el tudom előre mondani azoknak, akik utánam csinálnák. Sőt,
az alap felállás az, hogy ne csinálják utánam, mert nem éri meg:
a sótlan Xiaomi megbízhatóbb, olcsóbb, és kimegy a világból...)Szerk2: mondjuk a céges mélygarázsból nem megy ki, csak ha
lábbal hajtod, ellenben a Mad Max Kugoo vígan gyorsul ott is...
Amíg gyári volt, nekem is tolni kellett, kíméltem az akkut stb.Szerk3: az a kis kapcsoló legyen bár szokatlan helyen, abszolút
funkcionális. Anélkül nem tudtam volna teszteket csinálni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6398 üzenetére
annyiért tényleg vehettél volna egy gyárilag frankót ...
Lárifári, megveszi az ember 270-ért a G-Boostert, aztán megunja (sic!), elkezdi tuningolni, rak rá Dualtron lengővillát stb. Persze kinek mit jelent a frankó. De mint írtam volt, hogy magadnak építed, a pénz nem adja vissza. Ez is egy hobbi. El lehet vele lenni.Vagy ahogy még fogalmazni szoktam volt: kis pénz, kis foci = nem akartam egyben rákölteni ekkora összeget a rollerre, amikor azt sem tudtam, hogy bejön-e. Mondjuk egy G-Boostert se biztos, hogy megvettem volna. Pont ezért. (Meg anyagi okokból.) Az, hogy 1 év alatt, apránként ráköltöttem ennyit, nem nagy cucc. Amúgy ebből van tartalékban egy motor (ami ráadásul 50 km/h-t tud): dehogynem lehet gumit cserélni.
Most hazafelé 7.2-vel jöttem, így elég pontosnak néz ki: amíg van rajta minta, marad. Normál használatnál szerintem jó 1000 km simán belemehet még...
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz GoodSpeed #6411 üzenetére
Ezt én sem értem. Elvileg rokon ismerősének van valami kugoo-ja (asszem), ami tud 100as tempót. ha igaz is, mi a 3.14csának? A kereke nem lesz nagyobb és jóval könnyebb vele bukni, mint egy motorral. Márpedig ha ezzel elesel 100-al, de akár csak 50-el, sztem hólapáttal kaparnak össze...
Én is úgy látom, hogy akinek sebesség fétise van, az ne rolleren élje ki az ilyen jellegű vágyait, mert ön és közveszélyes.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6413 üzenetére
Nem is az esztétika fog elvinni 27 kilométerre naponta, hanem a sok akku,
dupla motorral meg fele úton meg lehet állni azonos tempóról, szóval ennél
az sem áll, hogy ettől a tuningtól veszélyesebb lenne, sőt: biztonságosabb.
(Arról nem beszélve, amikor hazafelé az emelkedőn megyek az autóúton a
sáv szélén, mert a járda nagyon szar. Biztos nem állnék neki 8-10 km/h-val
vánszorogni ott, de 22-25-tel már bevállalom: ilyesmihez kellenek a wattok.)B-L-A-C-K masinájával meredek összemosni, mint írtam volt, próbáltam azt
a gépet, és egy beteg állat, enyhén félelmetes, ha szabad ilyet mondani.Azért szép gumicsíkot húztam kövér gázra a járdán, mert ki kellett próbálni.Amúgy ízlések és pofonok, de kinézetre pont nagyon rendben van az a gép.
Egyszerűen túl erős (nekem). De biztos meg lehetne szokni. Ha mást nem,
fognám a gázkart és cserélném hosszabb úton járóra: túl idegesnek tűnt.Ui: milyen garanciáról van szó? Épített rollernél egyedileg alkatrészre lesz a
gari, nem egyben a vasra. Nem arról van szó, hogy megveszed a frankót, és
aztán szétmoddolod, hanem arról, hogy külön veszel elég jó alkatrészeket...
(Megfigyelhető amúgy, hogy a félmillás rollereken is első a fékcsere, mert pl.
gyárilag hajlamosak alulméretezni. Pedig annyiért már lehetne "frankó" is...)Mad Max Kugoon meg már cserélve volt gariban, ami beszart, minden mást
meg már magam cseréltem és pótoltam, ha kell javítom is, nem a kínaiak...
Szerk: nem mindenki játszik ám arra, hogy kamu garizással nyerészkedjen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6462 üzenetére
A Pro motor 18 méteren megállt, szóval erősebbet fog a sima S1-nél (20.5 m).
De azért olyan rohadt erősnek nem mondanám! Valószínűleg szerencsétlenül
kaptál el valamit, amikor ráfékeztél. Én is borultam majdnem megállásnál már
kitekert kormánnyal, olyankor az első* kereket fékezni hatalmas baromság.De most képzeld el, hogy mész 25 km/h-val, és meg kéne állni... 20 méter az
iszonyat SOK: azalatt hány embert kaszálsz le a zebrán? Oké, ott van még a
taposófék, amivel rá lehet segíteni vész esetén, de reakcióidő, mire átlépsz.
(És nincs az az isten, hogy folyamatos fékkészenlétbe menjek féloldalasan...)Volt olyan szitum, hogy a gyalogos elém lépett. A 10 méter elég volt megállni.
Ha egy motorral jövök ugyanott, akkor vasalom kifele. Merő életveszély, na.
Inkább az a baj, hogy szinte egyáltalán nem adagolható, és kis tempónál, sőt,
ugye pont ilyen lámpához manőverezésénél nagyon harap, így megbicsaklik...Nagy tempóról meg kb. szart sem ér... Azt meg se mertem próbálni, hogy mit
csinál valós 29 km/h-ről egy S1 motor, mert a dupla fék ugye 13 métert hozott.
(Vagy a másik példa: céges mélygarázsba nem tudsz leereszkedni, gyorsul...
Harmadik példa: Tordain lefelé gáz nélkül is 30+ megy, és 30 alá nem lassít...)Egy rendes mechanikus fékkel szerelt rollerrel valószínűleg meg tudsz állni kb.
fele távon, mint én most a dupla motorral, az elektromos fékkel. Nem mindegy:
kell a fékerő + az, hogy adagolható legyen... Az S1 mindkét szempontból sz.r.*szerk: ezért is gondolom sokkal biztonságosabbnak a hátsó kerék hajtást, ha
maradunk egy motornál. De valójában itt az összkerék az igazi (minden téren)!
Nyilván kell két akku, de akkor feleződik a fogyasztás, és duplázodik a hatótáv,
miközben sokkal jobban gyorsul (kollégát idézve letépi az arcod), és meg is áll.
De kacérkodok a gondolatal, hogy kevés ez a 27 km/h végseb. mentem én már
36-ot egy motorral, amíg le nem égett a vezérlő. Csak onnan mekkora a féktáv?Ui: nem vagyok oda a két ujjal blokkolható hidraulikus tárcsafékért sem. Szvsz
az nem cél, hogy ne kelljen semmi erő a blokkoláshoz - hiszen akkor elég egy
véletlen mozdulat, és már át is estél a kormányon (nem kicsit). Jártam már úgy
motorral, hogy vizes úton blokkolt az első féktávon, ám gyorsan felengedve épp
visszatapadt, és nem firkáltam el. (Ez is az adagolhatóság, hogy van esélyed a
blokkolás előtt is megfogni a fékerőt: a nulla vs. max. az nem egy jó megoldás.
Akkor sem, ha amúgy kevés az a max is. S1-nél kb. két állású a fék, és snitt.)Pofátlan szöveg amúgy, hogy ABS van benne (E-ABS), csak azért, mert ugye
az elektromos fék praktikusan nem tudja blokkolni a kereket, amint az megáll,
a fékerő is megszűnik. Azért vizes úton óvatosan fékezgetek, mást nem lehet.
(Ill. lehetne - csak nem akarok kockáztatni, hogy szoftverből vezérlem a féket.)Dupla motor esetén kis tempónál az első kerék fékezését el kéne felejteni, bár
az igazi az lenne, ha vhogyan tudná, hogy most épp derékszögben fordulsz.[ Szerkesztve ]
-
bb.bocs
őstag
válasz GoodSpeed #6975 üzenetére
"2. Ha már ilyen szépen letegeztél, akkor engedd meg, hogy én is tegezzelek! Kb 150 méterre siettél ennyire?! A csepűs sori temető a másik irányban van, a pap már téged vár Előbb ismerd a KRESZ-t utána pofázzál "
és akkor csodálkozunk hogyha azt mondják hogy bunkó paraszt száguldozó rolleres...emberibb módon is közölhetted volna, nem kötelező beleállni mert nincsen szabályozás... addig örüljünk kb. persze mit dudál ezt is értem de szuszá ne utáltassuk meg magunkat az emberekkel.
[ Szerkesztve ]
-
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #10374 üzenetére
Kerékpárutakkal, széles járdákkal jól ellátott sík településen laksz te is. Ideális eszköz ilyen helyre az e-roller.
Nekem Xiaomi 1S modellem van, én is szinte csak a D (Drive, azaz Eco) módot használom, kb. 100 km-enként 2 km-nyi sport mód jön össze. Csak én a csúcssebességet feloldottam 20 km/h-ról kb. 27 km/h-ra, de a 18-22 km/h közötti sebességet tartom ideális. Mindenhová idejében elindulok, és akkor nem nyomja az agyamat az ideg, hogy el fogok késni, így nem "kell" belemennem veszélyes szituációkba. -
válasz GoodSpeed #11590 üzenetére
Megjött a válasz ugyanazt kapom, így lesz egy tartalék töltőm.
Csak elméleti síkon kérdezem, hogy egy hibátlan ennyit futott sima M365, 23 hónapos roller mennyit érhet?
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Horn Ákos
kezdő
válasz GoodSpeed #11592 üzenetére
85-90000 körül ment a keveset futott utódja, ami legalább 1 évvel frissebb akkuval rendelkezik. Látatlanban a táv miatt 70-75000 közé tippelném, a piactól függ éppen mennyiért mennek most a hasonló rollerek. Ha a gumija kopott és lassan cserére érett, az belsővel és munkadíjjal együtt már jelentős tételt tesz ki.
-
Joshi
titán
válasz GoodSpeed #11866 üzenetére
Szerintem azért, mert ezek a rollerek úgy vannak tervezve, hogy általában van lendület. Na most ha nincs lendület, akkor egy aránylag nagy súly kimozdításához elég nagy nyomatékra van szükség. Ez nem is lenne baj, viszont ha így működne a roller, akkor nagyon hamar lemerülne.
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #11873 üzenetére
Gratulálok! Februárban lesz pont 2 éves a rollered.
Havi átlagként a 225 km első hallásra nem is tűnik soknak (munkanapokra levetítve kb. 10 km/nap, bár a valóság ettől biztosan eltér).
Az első gumitól a kb- 6.000 km-es élettartam (kb. 100 kg terhelés mellett) nem is olyan rossz.
-
Somatom
veterán
válasz GoodSpeed #11891 üzenetére
és PociAti:
Látom, nem értitek a problémát és nagyon félremagyarázzátok. Ha egy másik országban bukósisakot kell hordani, ahhoz lehet alkalmazkodni. Ahhoz is, ha mások a sebességhatárok. De, ha egy másik EU -s országban nem használhatod a járművedet, ahhoz nem tudsz alkalmazkodni. A közutak (a bicikliutak is azok) határokon átnyúlnak. Ezért fontos, hogy az olyan járművekre, amik reálisan egy másik ország útjain is haladhatnak, egységes szabályozást vezessenek be, vagy legalább EU -n belül kölcsönösen elfogadják egymás szabályait. Így van ez a kamionoknál, személyautóknál, sőt, még a bicikliknél is. Akkor a rollereknél miért nem? Nem ez lenne az EU értelme?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #11907 üzenetére
Le a kalappal!
Először is nem számítottam rá, hogy ennyi tételből áll a listád. Kezdem úgy érezni, nem is veszem "komolyan" a rollerezést. Én csak ráállok, és elvisz munkába / boltba. De mindkettő elég közel van, és 90%-ban kerékpárúton közlekedem. Olyan időszakban, amikor elég kicsi a forgalom.(#11910) Casseius, te pedig "állat vagy"! Mármint jó értelemben. Motoros előélet után jött a rollerezés? Mekkora távon használod?
-
válasz GoodSpeed #11917 üzenetére
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
gergo5991
őstag
válasz GoodSpeed #11942 üzenetére
látom van telefontartó 4000ért ami eltört.. azt szabad tudni hogy minek? ha buksz oda a teló is..
aztán akasztó horog védő gumi
féktárcsa védő műanyag.. mitől kell azt végeni?
olyan tételek szereplnek itt hogy szerintem te még a premium kerék levegőre is vevő lennél 3500 ért már bocs hogy ezt mondom. Ez már kezd átmenni abba mint a vw golf 4es hülyegyerekek hogy tegyünk rá kályhacsövet.. aztán vegyünk monsteres matricát rá mert az +5 lóerő, meg még a tököm tudja. Rózsafüzér a kormányra nem kell?
véleményem szerint ez mind kidobott pénz. Ennyiért már egy rendes kész rollert is lehet venni.. és nem kell rá karácsonyfa égődisz meg minden is. Meg vagy 20e-ért mindenféle matirca. Minek? A sok kacattól növekszik a súlya, attól meg csökkent a hatótáv.. ja nembaj, majd vegyünk 200ért nagyobb akksit, hisz ezt is rá lehet sózni a vevőre..[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz GoodSpeed #11953 üzenetére
Szerintem is a Dasboard és egyéb műszerfal szerű kijelző illetve monitorozás nagyon hasznos.
Ha nem is állandóra, de ha valaki a megszokott útvonalán párszor naplózza a teljesítmény, sebesség, akku kapacitás adatokat, és vissza tud emlékezni rá mikor mit csinált (vagy van róla videója), az sokkal jobban megérti a roller működését. -
Berci77
tag
válasz GoodSpeed #11980 üzenetére
Azt írják ez az abroncs belső nélkül is használható. Erről mit lehet tudni? Lehet, de nem érdemes vagy lehet és úgy is ajánlott?
Mindenkinek: olvasom, hogy lehet szerelni 10"-es abroncsot a 8,5 helyett. Mit kell módosítani a rolleren a 10"-es külső gumira való átszereléshez? Kell fúrni--faragni, vagy garivesztés nélkül megoldható a dolog? Belső maradhat, vagy abból is kell a 10"-es? Slime-ból mennyit kell tölteni a kerekekbe? Ha jól látom a legkisebb kiszerelés bringához 237 ml, így kb 120 ml kell egy bicajkerékbe. Rollerkerékbe is menjen annyi kb? Köszi a választ mindenkinek, úton a Pro2 és olvasom a "kötelező" dolgokat... -
Berci77
tag
válasz GoodSpeed #12055 üzenetére
Mondjuk én sem tervezem kiszerelni
Viszont párosítani nem sikerült. Mi Home nálam az okosotthon rendszer miatt china mainland-ra van állítva, de a párosítás idejére átraktam Magyarországra, úgy sem találja. Aztán megláttam a roller dobozán az orosz feliratokat, gondoltam kipróbálom, de nem ment. Mondjuk az is furcsa, hogy manuálisan kiválasztani Pro 2-t nem is lehet, nincs a listában.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen