Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
Félig off.
Valaki volt mostanában Füred Tihany környékén? Lehet rollerrel átmenni egyikből a másikba, hogy nem kell vissza vinned? (bérlés)[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz PociAti #22769 üzenetére
Ez a rövid nadrágos dolog, komolyan vicc
Nem attól lesz valaki felnőtt vagy gyerek. Komoly sérelmeid lehetnek...
Rengeteg nő hord nagyon nagyon rövid nadrágot, annyira, hogy kilóg "mindene"...
De férfiaknál sem eget rengető a rövid nadrág nyáron. Inkább arra néznek furán aki nem így tesz egy meleg nyári napon. Általánosságban.Más ha protokoll követeli meg. De esküvőn, temetésen sincs megszabva, hogy rövidbe nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz ridiculous #22774 üzenetére
van fura szokások topikja?
-
Boond
addikt
Bennem az merült fel, ha le lett volna zárva, mennyivel nehezebb ellopni? Csak "hóna alá csapja", az kész, vagy nem?
Ilyen nyomkövetőn én is gondolkoztam már Kerékpár esetén. Egyelőre van egy jó kis riasztó és vettem már zárat is Meg nem hagyom magára. De ilyen cucc még jól jönne, egyszer. Be lehet regisztrálni valamilyen közpinti rendszerbe a kerékpárokat. Ilyen roller esetén nincs?
-
Boond
addikt
Ez mennyire jó vétel? Várható hasonló vagy jobb akció vajon? Vagy az ára inkább felfelé várható nem lefelé, figyelembe véve, hogy jön a 7000as benzin. Árakat néztem, mindenhol 200 felett itthon, euronicset kivéve, el is kapkodják. Ez új modellnek tűnik.
F2 Plus F2 Pro. között mennyi a különbség? Utóbbin van riasztó, meg kicsit jobb a teljesítmény, van más is?
És mi a különbség az F2 Plus és F2 Plus E között? Mire utal az E?
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
A lengés csillapítót néztem videón, azt mondták olyan sokat nem ad hozzá. A kérdés igazából mindenkihez szól, köszönöm a válaszod Megrendeltem mert már fogyóban volt a készlet, aztán még tudok rajta gondolkodni , utána kérdezni Én is így láttam, xiaomiban a Pro 2 kerül valamivel többe, pedig az régebbi típus sőt a pro4 sem bír ilyen tudással.
Az apple airtag helyett mellett rakhattak volna más cégtől is. pl a Google sokkal inkább globálisabb, nem zárt rendszer az is tudja használni akinek nincs. De nagyobb eséllyel van mint alma A beépített riaszt funkció ami még tetszett a pron ezen talán nincs. De majd rászerelem esetleg a sajátom Még kerékpárhoz vettem.
"E" Európa. köszi. Akkor ennek a jelzésnek itthon odaírják vagy sem pl euronics nincs jelentősége
Árakat nézve, csökkentek valamennyit az árak tavalyhoz képest. Jövőre lehet a kereslet emelkedni fog. Egy új modell esetén ezzel az akcióban nekem is jó árnak tűnt, több tényezőt figyelembe véve, itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
ennek mi értelme? Ki venné meg és miért?
eladó
Rossz , hibás Xiaomi Essential 1S, M365 Roller Akku -
Boond
addikt
válasz PociAti #23151 üzenetére
Motoros balesetek is vannak így "előbb még sehol sem volt". Ismerek ilyen sajnálatos esetet. De ott a motoros is többel mint kressz szerint mehetett volna, nem is élte túl.
Hogy lehet 50el menni? nem 25-re van korlátozva? Védett úton pl bicikli út még értem, de városba elég veszélyes nem?
Jobbulást.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Peaceliker #23155 üzenetére
Ez is igaz. Ütöttem már el majdnem biciklist főúton szabályosan közlekedve vagy 30al minimum mentem, ő meg úgy gondolta kihúz elém indulás helyből alsóbbrendű útról. Még jó hogy jó a fék első+hátsó egyszerre.
Ja mindezt kerékpárral természetesen
Általában a helyzethez képest szoktam menni, váratlan helyzetet figyelembe véve pl városba nem lehet kerékpár úton sem "száguldozni" mert vagy eléd ugrik valaki, vagy padka vagy vmi más nyavalya van. Ami városon kívül nincs ott lehet haladni szépen...[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz bigrob #23157 üzenetére
Én is előre szoktam nézni, hol kinek mi jár a fejébe... volt pár eset amikor nagyon hasznos volt, mert így el lehetett kerülni balesetet pl másik autó figyelmetlensége okán. Bringás ismerősök is rendszeresen panaszkodnak, hogy rájuk mennek autósok.
A fenti eset is olyan szakasz ahol gyorsan letudnám az autó utat két bicijkli út között.
-
Boond
addikt
válasz bigrob #23160 üzenetére
Ha hirtelen dolog és nincs mit tenni az más. De ha előre látod, hogy nah ott egy potenciális helyzet és nem nyomsz gáz, vagy próbálsz oda figyelni az hasznos tud lenni.
Múltkor egy öz vagy nyúl volt elég közel szerencséjére épp nem mentem gyorsan... meg mögöttem sem jött senki bár akkor nem volt idő ezen gondolkozni.
-
Boond
addikt
válasz Peaceliker #23169 üzenetére
Én csak panaszkodni halottam embereket. de egyre több helyen előkerül már, Akár kerékpárra, ritkábban motorra.
-
-
Boond
addikt
A tervezet alapján (nem tudom elfogadták már?)
A 25km/h meg nem haladó rollerek a kis teljesítmény alá kerülnek besorolásra, rájuk a biciklisekre vonatkozó szabályok érvényesek.A 25km/h meghaladó teljesítményűek azok a segédmotor kerékpár kategóriáját erősítenék.
-
Boond
addikt
válasz Peaceliker #23222 üzenetére
Értem. a 25km/h simán biciklis kategória, jobban meghajtod lehet 30al is menni. Persze nem városban, ott elég sok a veszély faktor. 5-10-15 km/h is elegendő... padka, kereszteződés, gyalogos, biciklis, rolleres, kitudja még mi...
-
Boond
addikt
válasz PociAti #23259 üzenetére
Okai Pro Érdekes a F2 plusszról nem találtam videót, magyart meg egyáltalán nem. Proról igen.
Okai pro akció 340 helyett 250
Az f2 plussz tetszik, alapvetően elég is lesz. Áprilisban érkezett az első szállítmány fbn ezt írta a beszállító, egy posztban. Új sorozat is, tetszik a felszereltsége. A másiknál a hatótáv az ami, elgondolkodtató lehet... Azt hiszem marad az f2 jövő héten megyek érte.
H2o-pok
23129
Tényleg van riasztó is az f2 plusszba? A honlapon csak a pronál írják. Az a rugós dolog nem érdekel, de ennek nagyon örülnék ha mégis lennehttps://hu-hu.segway.com/products/ninebot-kickscooter-f2-plus-powered-by-segway
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz H2o-pok #23262 üzenetére
Ez rendben van, hogy állítható pl egy kézikönyvet is adnak ki, egyszerre több verzióhoz. Appban is lehet olyan funkció amit csak másikhoz tudsz igénybe venni. Gyakorlati tapasztalatod is van erről, jól értem?
Előfordul, hogy a leírás és a termék nem egyezik meg. Jobb esetben többet tud Ruterre volt ráírva, hogy a gyártó változtathat a paraméterein. Más eszköznél is olvastam már hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz ridiculous #23307 üzenetére
Ezeket a dolgokat, direkt, nem valós körülmények között próbálják ki (egy labor mellett?) Az a 40 az jobban mutat
Lehetne pl kézikönyvben leírva különböző variációk, azonos testsúllyal számolva minden esetben.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz PociAti #23343 üzenetére
Másik topikba valaki rootolt telefonon használ banki appot és panaszkodik, hogy nem megy, korábban ment, többi meg, ilyen olyan trükkel. Az szerintem veszélyesebb, egy ismeretlen appnál. Sajna hivatalos boltban is lehetnek olyan appok amik célja nem éppen pozitív. De nem véletlenül nem engednek alapértelmezetten rootolt eszközre banki alkalmazást.
-
Boond
addikt
Régen a kerékpáromon, elromlott a hátsó fék és csak első volt, azt viszont óvatosan szabadott csak meg szakaszosan, mert erősen fogott. Aztán később már az is elkopott annyira, hogy bőven be lehetett húzni, akkor sem volt baj.
A ktmnél pedig fékerő elosztás van, első vagy hátsó mindegy, mindegyik jól fog és nem esek orra. Ha komolyabban kellene fékezni mindkettőt szoktam, ettől függetlenül. Ilyen tömítő, javító folyadékot, majd lehet veszek is kerékpárhoz
-
Boond
addikt
válasz DigitXT #23380 üzenetére
https://youtu.be/dlxF7HFvOtM?t=618
10:18nál fékez.
Amikor valaki nyáron tűző napon, 40-50 °C-os aszfalton hagyja a rollerét órákon át.
És ha fűre rakja? Mostanában figyeltem a bicikli tárolóhoz, korláthoz kötötték, természetesen árnyék nem nagyon van. De most árnyékos helyre elrejteni... megint más miatt nem a legjobb ötlet. sok figyelni való van Jó tűzőnap kb semminek nem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Thunderzolee #23490 üzenetére
Nyugaton Párizs, most tiltották be a rollereket. Az első nyugati város, ahol ez történt, helyette, elektromos biciklik lesznek ugyan attól a cégtől.
Volt még egy az egy orosz unboxing volt, vágatlanul... sajna már nem találtam meg... Azt akartam volna tudni, hogy amikor rárakják a kormányfeje,t a vezetéket, hogy rendezik el... mert nem igen van hely, vagy én csináltam nem túl jól De elsőre lassan akart a helyére menni, hajtogatni, gyűrögetni, meg nem igen szerettem volna. Utána gondoltam, hogy még csavarok is...
Nálatok ez hogy zajlott?
-
Boond
addikt
válasz PociAti #23539 üzenetére
Kicsit kattintás vadász lenne, ha lenne cikk linkelve, valóban. A közösségi rollerekről volt szó, így erre gondoltam természetesen
Hm azt gondoltam, a lezárás ezeknél a rollereknél azt jelenti, hogy nem lehet őket mozdítani. De csak befékez, majd kienged kis idő múlva, igaz ezt többször, ha el akarnám tolni. Van benne valóban riasztó is, ami ha megmozgatom elkezd jelezni, villog, hangot ad. Azt nem tudom ebben is van-e sziréna, vagy azt inkább a prora tartogatták. Ott van duda, itt csengő. De egyébként jó kis roller Tetszik Ninebot F25 Plusz
-
Boond
addikt
Sebesség bővülés:
https://www.youtube.com/watch?v=lTpunXJDFC8
https://www.youtube.com/watch?v=TzBVWUKBIdY
Teszt F2 Pro - úgy látom ennél van tempomat... majd talán belekerül a pluszba is... https://www.youtube.com/watch?v=QYTi2kezHCU
A középső ami gyárilag ki van kapcsolva mit takar, jelent? (IMG:/dl/upc/2023-09/15/212668_nwrkfimruttzhtor_screenshot_2023-09-15-12-28-26-017_com_ninebot_seg.thumb.jpg)(/IMG)
Itt az energia megtartás, visszanyerés van írva. Ha Strongot választok akkor emiatt van az, hogy gáz elengedve szinte megáll a roller? Ha Könnyűt választom, akkor jobban gurul gáz nélkül? Kisebb az ellenállás ugye?
(IMG:/dl/upc/2023-09/15/212668_kagepqj5ymkag5en_screenshot_2023-09-15-12-48-40-554_com_ninebot_seg_2.thumb.jpg)(/IMG) Itt milyen beállítási lehetőség van, ahol írja, hogy "normál" de ugyan úgy lehet alacsonyabb, magasabb értéke választani. Ez a gyorsítás sebességére vonatkozik vagy?
(IMG:/dl/upc/2023-09/15/212668_fedwq7flsramu0py_screenshot_2023-09-15-12-47-48-638_com_ninebot_seg_2.thumb.jpg)(/IMG)(#23756) oszy Kár, hogy androidra nincs benne. Csak almára... A tempómat jó lenne biztos beletudnák tenni...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
200.000 Ft körül a LEGJOBB? | Ninebot KickScooter F2 Pro | TESZT
Ez egy magyar teszt videó ebben látszik, hogy ott van a Béta lehetőségek között. Plussznál a kipörgésgátló van jelenleg csak. Direkt megnéztem egyelőre nem mutat frissítést, appra. Ezért gondolom azt, hogy csak szoftverezés kérdése. Próbálgattam, de nem történt semmi Bár enélkül is elmegyek, jó órákig még nem próbáltam.
Fent volt téma az aksi, megnéztem a kézikönyvet, ugye van hozzá magyar is, azt írja ajánlott tárolás 10-30 fok (roller) között. De egyébként hőmérsékleti tartománynak -10 és 50 fokot ír tárolás, használat tekintetében -10 és 40 fokot. Ezek alapján ajánlottabb bevinni melegebb helyre használat után előtt.. Bár télen nem igazán szeretném használni... így ez a veszély nem fenyeget talán...10enx fokig még talán elmegyeget... De inkább 20 kör körül felett
Nyáron akkor olyan helyre kellene ahol nem süt oda a nap, vagy hős van, vagy bevinni... - ennek tuti nem mindig örülnének...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Energiamegtakarítás: igen így működik.
És melyiket érdemes beállítani, milyen helyzetben, milyen előnye hátránya van a Erős, a normál, vagy gyenge beállításnak? Ti melyiket használjátok? Magas (100% vagy közel) feltöltésnél, gyengét érdemes, ha jól gondolom, mivel nincs úgy se hova tölteni. Mikor melyik ajánlottabb?Igen arra vonatkozik.
Normálba is szépen meglódul, milyen lehet a komolyabb fokozat Energia hatékonyságra is jó hatással van, vagy épp rontja beállítástól, függően ugye?Köszönöm az segítséget
-
Boond
addikt
-
Boond
addikt
Pár lap van abban, amit a dobozon található QR-kód alapján tudsz magyarul letölteni. Külön nem találtam, Mintha angolul ebből is lett volna egy kis fűzet. De több videóban is látni, mesélnek az appról, meg elvileg vannak angol nyelvű, leírások az appban.
Ez a Cruise mód ez úgy látom Pronál elérhető, talán itthon is. Lehet buherálással Plusszon is...
De ha talál valaki belinkelhetné
Ilyen szeles időben 30-40-50km/h széllökések, szeles időben rollerezésről mit gondoltok? szoktatok?
Csak az Aksit meríti jól, vagy van más kockázat is? -
Boond
addikt
válasz Thunderzolee #23813 üzenetére
Hm, Kerékpárral nem dobál, de ott ülsz nem állsz. A lökés jelenség az ismerős, csak annyi a különbség, hogy ugyan annyi energia befektetéssel lassabban haladsz, amikor az ellenállás megszűnik, mert pl szél védett helyen haladsz el, akkor érezhető, hogy ez valójában sokkal nagyobb sebesség, mint amint széllel érezni.
Ilyenkor jobban meríti a rollert nem? Mintha duplán tennéd meg akár a távot.
Sebesség, hogy alakul, a roller ugye elvileg 25 km/h tud, de voltak 30-40 km/h széllökések is, ilyenkor ad rá több energiát? Mintha emelkedőn mennél? Mert lehet 25km/h teljesítménnyel mész, de az nem 25km/h. Túl tudja ezt ilyenkor lépni? Vagy olyan érzés, mintha állnál szinte?
Ki kell majd próbálni egyszer...
Kerékpárral nagyon rossz, azt tudom, votl már, hogy visszafelé hirtelen feltámadt a szél, persze nem hát szél, hanem szembe...Ilyen esős, csöpörgős, vagy kitudja milyen időben használjátok? Kint hagyjátok, vagy beviszitek? (ugye az kevésbé lehetőség)
-
Boond
addikt
válasz Thunderzolee #23820 üzenetére
Kerékpárral azért más élmény... így kicsit unalmasabb... csak állsz, önerőből megy...
Ha az appnak lehet hinni, akkor a 25km/h csak 15km/h volt, a szél miatt... Nem úgy van, mint az autóknál, hogy 90-el mész akármilyen szél is van (csak több energia felhasználás). Tehát fix limit a 25 nem haladási. Már ha az az valós dolgokat írt.
Odafelé gyenge energia visszatáplálással 55ről 26 km-re esett a hatótáv, úgy, hogy volt szembe szél is természetesen, de nem orkán. Visszafelé teljes energia visszanyeréssel ugyan ez a táv, szél nem volt, vagy hátszél minimálisan. 26-ról 18-ra esett a hatótáv. Itt kevesebb volt mint a megtett távolság, az energia felhasználás.
"Én esőben is használom a rollert, "
Egyik nap a semmiből, mintha dézsából öntenék volt.. ilyen biztos em tenne jót neki... néhány csepp még oké, de ilyen zuhi, azt nem hiszem. Jó lenne azért tudni, mennyire lehet biztosan használni ilyen időben, vagy ha úgy alakul.Egyelőre az a tapasztalat, hogy autóval gyorsabb jelentősen, ezen a szakaszon... nyilván... rollerrel 3x annyi idő kb.
De alapvetően jól megy
Jah széllel szemben más mint kerékpárral...
fék lámpához még annyit, hogy ha erős visszanyerés van beállítva, nem igen kell fékezni, automatikusan szinte lefékez ha elveszed a gázt, és nem finoman veszed vissza. Ilyen esetben lehet érdemes lenne a lámpának vmilyen jelzést adni.
indexet egyelőre nem használtam.
"Sajnos ezekre nem tudok válaszolni, mert kb olyan 40-es tempóval mentem"
Azért az már érezhető sebesség. De az jobban is eszik. Veszélyesebb is.A kijelző fényerejét nem lehet állítani ugye?
Milyen értékre kell felfújni a gumit f2 plussz esetén? bar-ban?
"Xiaomi 20 km/h sebességről kb. 10-15 méter alatt megáll nullára."
Azt nem tudom, hogy sikerült nekem kb azonnal megáll lelassul erős visszanyerésnél ahogy elveszem a gáz, féket még nem is használtam nagyon. Ez kissé aggasztó egyébként...[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Használat alapján engem a tempómat nem zavar, úgyis ott van az ujjam. Végsebesség viszont lehetne 30... csak akkor többet fogyasztana, csökken a hatótáv... Jó út szakaszokon hasznos lenne.
Attól, hogy fényes nappal, forgalmas helyről ellopják a rollert, nem lett nagyobb bizalmam, otthagyni bárhol is.
Csak nem terjed át ez a tendencia más városokra, régiókra.
Biztosítás mit térit ilyenkor? Érdemes kötni?Roller és busz. Rendben, összecsukott állapot, de úgyis kilóg a kormánya, buszos szállítás komplikált, utastérben, ha sokan vannak. Vonaton ez egyszerűbb lehet. Ott is a zsúfoltság lehet az igazán nagy gond, de még mindig több hely van mint egy buszon.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Láttam egy videó ami a rolleresek helyzetével, témájával foglalkozott (linkelve is lett ide lejjebb). Vannak nagyon eszetlen rolleresek, főúton közlekednek, többen egy rolleren, piroson áthajtanak, majdnem beesnek a busz állá, épp hogy nem ment át rajtuk a busz. Meglepődünk azon, hogy ilyen rossz híre van a rollernek?
Nekem is, kb "nem vagy normális" jelzőt kaptam... többektől, hogy ilyent vettem. Volt pozitív is persze.
Érdekes, hogy rolleresnek elvehetik a jogosítványát, ha pl alkoholt fogyasztott. Ha részeg valaki, akkor az egyensúlyozás úgyis gondot jelenthet neki, akkor ne is használja. De aki megiszik egy pohárral és teljesen képbe van, az miért ne használhatná, ha kerékpáros is mehet
Katyvasz ez még. Egy másik videó alapján viszont 25ig kerékpárnak fog minősülni, az felett meg segédmotornak.
Mi van akkor ha a roller papíron 25km/h tud menni, de átállítod és a gyakorlatban 30km/h is menne? De pl csak 20km/h módban használod városban?
Thunderzolee, távolsági buszra az embere visznek nagy packokat, csomagokat is. Azt pedig a csomagtérbe rakja a sofőr, ha máshol nem fér el. Nyáron így mentem Balatonra ez votl a gyakorlat. Volt aki hozott fel táskát is, ők jellemzően nem a indulási pontnál szálltak fel, hanem valamilyen kisebb megállónál, egy két ember. Egy roller itt nehezen férne el, de még mindig jobban mint egy babakocsi. Így elvinni rollert lenne is értelme.
Mi a helyzet a metróval, azon is lehet szállítani nem? Vonaton már láttam szállítani, rollert, kerékpárt, babakocsit, egyéb. Ott sem mindegyik alacsony padlós.
-
Boond
addikt
válasz Thunderzolee #23925 üzenetére
"Összecsukva viheted metrón is, csomagnak számít."
Most akkor melyik? Két ellentétes állítás közül?"kijelölt kocsi" Én tapasztalatom szerint ezzel nem szívóztak, flört vonaton, ahol leült a srác oda volt a roller is összecsukva. Személyzet nem szólt egy szót sem.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Shade45 #23932 üzenetére
Legalább két beállítás van. Abnormality Alertet kell kikapcsolni. Más beállítást nem találtam. itt is erről beszéltek.
Rollerhez szerintem sem kell az app, aki tudja a kódot az betudja indítani, app a megtehető kilométerekhez kell.
Nektek van beállítva kód vagy inkább kihagytátok és csak appot használtok?A közlekedéshez, vonat, busz, metró, egyéb. Amit leírnak az egy dolog, a gyakorlat pedig egy másik. Mivel be sincs sorolva jelenleg a roller sehová, ezért nem is lehet külön erre hivatkozni. Egyéni döntés lehet, hogy elfogadja valaki nyitva is, valaki csak csukva. Itt sincs ebben egyetértés, akkor máshol miért lenne?
-
Boond
addikt
válasz DigitXT #23969 üzenetére
Húh, köszönöm az igen részletes választ. Nem olvastam minden posztot, nem tudtam, hogy ennyire magas szinten űződ ezt a sportot... A roller gyakorlatilag "nyomokban gyári elemet tartalmaz". Nem összevethető egy gyári rollerrel.
A hátsó indexek nagyon jól néznek ki Este még inkább. Nappal kevésbé figyelem felkeltő lehet.
-
Boond
addikt
válasz pontyos #23986 üzenetére
Akcióba volt 189ért. Ha szerencséd van találsz hasonló áron vhol most, vagy majd - talán.
Oszy meddig tervezed használni? Így hogy jön az ősz, hidegebb idő? Kézikönyvben tárolási hőmérséklet - 10 és 50 fok. De ajánlottnál 10 és 30 fok között van írva.
(#23973) Thunderzolee
A Plussz és a Pro ugyan annyit tud. 40 km a sportmód amit ír megtehető távnak, Normál vagy Echoban ennél több. Echoban 55 km.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 1 / 2
- Mobil flották
- Ultimate Admiral Dreadnoughts
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Külpolitika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest