Új hozzászólás Aktív témák
-
generatoros
tag
válasz Reggie0 #18539 üzenetére
Kugoo s1 vagy a pro vásárlás előtt álltam, de pont a törési hajlama miatt lebeszélt az egyik kedves fórum társ. azt szeretném kérdezni, volt ok a törésre? Kátyú vagy magas járdaszegély vagy más, elkerülhető lett volna a törés ha jobban figyelsz? A moddolás alatt mit értesz? példákat , ha esetleg mondanál?
[ Szerkesztve ]
-
generatoros
tag
válasz phoenix1989 #12126 üzenetére
Egy februári hozzászólásodra válaszolnék. Az autóhoz is lehet hasonlítani mert közlekedési eszköznek számít. Előnye sok van az autóval szemben. Míg az autóval a belvárosban nem tudsz megállni, aztán az emeletre se tudod felvinni, a rollert pedig igen, szerintem. Van néha hogy csak a lakásomtól 1km re tudok megállni, kiveszem a rollert és vígan hazagurulok, ha le kell ugrani valami cuccért nem kell beindítani az autót. Szerintem nagy találmány az e roller, nem véletlen, a gyors elterjedés.
-
generatoros
tag
Üdv a topiklakóknak! Azt szeretném kérdezni a li ion akksikat roller esetében amikor téli álmát alussza a vas mennyi időnként kell töltőre tenni, illetve , ha valaki heti töltéssel zavarja a pihenést az árt vagy nem árt? Vennék egy 2 évest, amiben kevés a km és nincs használva, azt mondja a tulaj hetente egyszer tölteni szokta , ez nem fura kissé? Félek akár 1 éve is áll és kitudja mikor töltötte az pedig árthat az élettartamnak ha csak 1-2 szer töltik mondjuk egy év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
generatoros
tag
válasz DigitXT #18611 üzenetére
Kiderült, hogy 2 éves és már csak a vázra van gari. Nem oké a csaj , egyszavas válaszai vannak. 3x kérdeztem hol lehet megnézni nagynehezen annyit írt Kálvária téren. se időpont se valami szűkebb hely meghatározás. teszek még egy próbát . Írtam prívátban.
egy akku felújítást végző kolléga az mondta van ezekben a méykisülés ellen védelem. ezt se tudom így van e? Ebbe a típusba 165 az akku ezért van fenntartásom csak. meg annyira kezdő vagyok ebben a sportban. -
generatoros
tag
válasz Casseius #19127 üzenetére
Az mit jelent, jogy láttál már jópárat kitörve? Konkrétan? mégis cca ? darabot? és pontosan hol törik el? Ja és az első vagy a hátsó a törékenyebb? Nem kötekedni akarok, de egy csatorna fedél hiánya egy autónál is okozhat komoly töréses problémát. nem a 60cm átmérőjű re gondolok, hanem arra a rácsos megoldásra ami az utcák szélein az esővizet nyelik be.
-
generatoros
tag
válasz PociAti #19254 üzenetére
szerintem a kapacitás az nem merül le. a kapacitás magyarúl a tárolóképesség az adott ez egy viszonyszám csak az elméletben és addig létezik amig az akku új. ez azt jelenti, hogy a használat és az idő múlásával kissebb lesz a kapacitás, tehát egyre kevesebb energiát képes tárolni, de ez nem lemerülés. A lemerűlés az a töltöttséghez kapcsolódó fogalom. amikor a feltöltött akku, állásában vagy a használat során egyre kevesebb energiával rendelkezik , ezt nevezzük lemerülésnek.remélem jól értelmezem ezeket a szavakat, fogalmakat.
-
generatoros
tag
válasz hakos1987 #19260 üzenetére
Lehet belesülök a mondókámba. Hol van 30°-fokos lejtő mo.-on .Ez 33%-ot jelent, tehát 100 méteren 33 méter szintkülönbséget. Ha kinézek az ablakomon a szemközti ház ami kb 150 m-re van 5 emeletes a4,2 méter +10m tetőgerinc , ez csak 31 méter, ha meghúzom a képzeletbeli átlót az igen brutálisnak látszik, alig hiszem hogy e rollerrel 7-800 w alatt ez leküzdhető. lehet rosszul emlékszem , de kirándulásaim idején már a12% is jelőlve van a kresz táblákon és én még 20 %-osat sem láttam. ezt most nem okoskodásból írtam inkább csak egy kérdés, hogy jók azok a számok amiket a gyártok a roller adatlapokon feltüntetnek? olvastan már extrém 45 fokról is .
-
generatoros
tag
válasz Casseius #19435 üzenetére
elég érdekes, ha számlát viszem--- autóról beszélek,--- akkor azt ki kell fizessék, ha nekem okoztak kárt. ha gazdasági totálkárt állapítanak meg akkor van az , hogy annyit fizetnek amennyit akarnak. nem gondolom, hogy ha rollert üt meg az autó a kkor kevesebb pénz jár csak azért mert roller , persze lehet minden érdekes variáció.
-
generatoros
tag
Kis segítséget kérek! mennyi pénzt érdemes adni akkupakk készítő műkedvelőnek ( számla nélkül dolgozik) 10s3p kötésű samsung cellákból épített cuccért ami ugye 18650 -es méret és 3500mah-ás.( 36v 10,5 ah). mennyi a tól- ig ami nem lehúzás de a készítőnek is megérheti? ja és egy bms is van hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
generatoros
tag
válasz PociAti #19598 üzenetére
Az E-twow-ot egy román mérnök találta ki Németországban van a székhelyük . annyira kínai csak, hogy az ő felügyelete mellett gyártják Kínában. Nem tudom mire alapozod az 1-2 %-ot. A kínai másolat pedig a kugoo s1 , a kettő között ég és föld a különbség.Az , hogy piszok drága abban egyetértek, de érdemes tudni, hogy románia kivételével mindenhol drága az e- twow szlovákiában is csak a booster es olcsóbb. A töpörtyű meg 8000 a skála piacon budán.
-
generatoros
tag
válasz Peaceliker #19606 üzenetére
Nekem semmi tapasztalatom nincs, félek is rendesen , a "csak" taposó féktől , aztán kipróbáltam az e-twow -ot kb 300métert mentem vele. az e fék 20 km -es temponál majdnem ledobott. nem tudom milyennek kéne lenni, hogy annyira lelegyen értékelve, mint ahogy mondjátok. A 300m-en fékeztem párat és azt gondolom nem olyan rossz ez az elektromos fék. visszagondolok bringán töltött sok ezer km -re akkor azt gondolom, hogy ott is volt gond vészhelyzetben, igaz sok évtized eltelt azóta.
-
-
generatoros
tag
válasz Peaceliker #19613 üzenetére
ahhoz képest, hog első rollerezésem volt , elfogadható. azt gondolom ezt a hüvelykujjas adagolást a fék ill gáz oldalon is szokni kell és akkor elfogadható lehet, de ahogy mondtam ez a 300m és cca 5-6 fékezés az összes tapasztalat, de röhögni azért ne.
-
generatoros
tag
válasz DigitXT #19616 üzenetére
elolvasva a hsz-odat, megértettem, hogy ne vegyek kugoo s1-et, de ezek után az e-twow-ról is lebeszélsz, csak is azért mert nincs rajta dob vagy tárcsafék? egy próba után nem releváns a véleményem ezt tudom, de a gázkar pl szerintem adagolható, az biztos, hogy nem olyan mint egy motorkerékpár vagy egy autó, hiszen nem le-ről hanem csak wattokról beszélünk. a gyorsulás szerintem nem arányos a gázkar lenyomásával , vagyis aránylag sok idő amig eléri a kívánt sebességet, de azt tapasztaltam, ha nem nyomom le tökig akkor megy mondjuk 10km/h -val és amikor tovább nyomom aránylag jól gyorsul és még mindig van lehetőség tovább gyorsulni a beállított érték közelébe. A fékkart nem volt időm alaposan studérozni, mivel első utam volt, az adrenalin jelentősen befolyásolta a reflexeim működését. szerintem nem kellett 20m a megálláshoz nullára. hónapok óta nézegetem a kínálatot de nem találtam az e-twow-nál jobbat. mondjuk nekem a súly a legfontosabb, persze a fék után, de mivel én már csak öregurasan gurulnék vele talán elég lesz az e fék. ami tetszene azok mind 20kg vagy több súllyal bírnak, amit én nem tudnék könnyen buszra metróra villamosra feltenni.
-
generatoros
tag
válasz INGJOKE #20030 üzenetére
az öregeket akkor kéne csak baxtatni, ha notórius baleset okozók. Aki 70 éves korára 50 éves jogsival soha semmilyen balesetet nem okozott és vezettett több százezer km-t miért tennék ki procedurának, ha orvosilag egészséges. A kábítósokat büntetném sokkal szigorúbban
-
-
generatoros
tag
a hátsó rugózást tudod a testsúlyodhoz állitani. A gumi pedig nem igazán tömör, hanem légcellás, ami azért sokkal jobban kiegyenlíti a kisebb egyenetlenségeket. Szerintem a pálcika kategória legjobbja a maga 700w teljesítményével a booster ES is 500w-os. Szerintem túlzóak az elvárások , ha egy 26-os bringával átmegyek egy villanykábelen azt is megérzem.
-
generatoros
tag
Ne érts félre, nem akarom kétségbe vonni az észlelésed. Csupán arról van szó, hogy 3 hete használom az etwow boostes es-t, engem nem rázott még szét kb 200 km-t gurultam vele. Xiaomi felfújhatóssal is mentem előtte , szerintem, ha fel van rendesen fújva, akkor azzal is érezni mindent. Térköves járdán egyik sem rázott. véleményem szerint a légcellás gumi a rugozással együtt felér a tömlőssel, eddigi észlelésem alapján. a nagyobb etwow-ot úgy hirdetik 700w-os azt nem ismerem, de miért trükköznének? Lehet van olyan leírás róla , hogy csak csúcsra járatva tudja a 700 w-ot én ezt idáig nem láttam, de ettől még bőven igaz lehet. Én kezdőként nagyonmegnézem hol járok vele , az ugratás meg egyéb szórakozás nálam szóba sem jön. Azt is megérhetem, hogy párszáz vagy 1000 km után kikopnak benne dolgok és ez is úgy fog rázni mint a 220V.
-
generatoros
tag
válasz polo493 #20686 üzenetére
A csali egy módszer csupán, nem generál az új ügyet, hanem elvezeti a pandúrokat a bűntanyákra, orgazdákhoz és máris megoldódnak a konkrét ügyek. A fájdalmas az , hogy az egésznek olyan a kinézete, mintha engednék a haramiákat dolgozni. Csak kicsit más a téma---autorádió--- ismertem egy bandát látásból az orgazdát személyesen is. egyszer eltünt az én rádióm is kértem adjátok vissza ---fizetek is érte--- a válasz az volt nem mert azon fogunk megbukni. Bementem a yardra feljelentést tenni, mondtam az orgazda nevét , a válasza a rendőrnek az volt--- ó a Gyuri az nem olyan és , ha kitart az állítása mellett ön kerül bajba gyanúsításért. Na most akkor mi a franc van????
-
generatoros
tag
Mielőtt elfelejtem, az esést az e rollerral nem lehet megúszni??? 1 hónap után kipróbáltam a vadi új rollerom, 10 km elég is volt a bejáratáshoz 25 k/ó -val hasítottam ami azért mint tudjuk inkább 17-18km/ó, egyszercsak leszaladtam 2db lépcsőfokról, estem akkorát, hogy azóta 3 öltés van a szemöldökömben, sisak persze náne, hiszen csak próba lesz, mondtam magamnak indulás előtt. Kedvemet nem szegte a történet, ma rendeltem egy UVEX-finale visor sisakot sárga színben , egy német oldalról.
-
generatoros
tag
válasz Somatom #20699 üzenetére
Elemeztem a történteket én is, nem is értem , hogy történt. Boráros téren a Petőfi híd alatt van egy átjáró, a Lónyai felől kb 45°- ban közelthető meg, az út jobb oldalához soroltam, hogy minél nagyobb ívben tudjak fordulni, ne hogy gyalogossal találkozzam, enyhén rádőltem de csak éppen hogy, a lépcsőt ugye már későn érzékeltem és szerintem ezért nem a két kerékre jöttem le a levegőből, vagy a fene tudja lehet utcsó pillantban satuztam és nem is emelkedtem el így aztán előre estem. Az oldalam, térdem, bal alkarom,jobb sípcsont sérült még minimálisan, eszméletem nem vesztettem, de mégsem sikerül visszaemlékezni a pontos történésre. Pár perccel előtte néztem a srácokat a híd alatti gördeszkáspályán milyen ügyes mutatványokat csinálnak, volt köztük pár rolleres gyerek is. pár peccel később meg egyszerűen leblokkoltam. Idáig jutottam a visszaemlékezésben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen