Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
25 kmh-ra korlátozott roller ha lejtőre ér csutkára húzott gázzal, akkor gurulva 25 fölé megy, vagy motorfékezni fog 25-re?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Thunderzolee #25554 üzenetére
F2 Pro-t nézegetem.
Tehát akkor inkább olyan érzés mint az adaptív távolságkövető tempomat a kocsiknál, hogy lejtőn akár üzemi fékkel is besegít, hogy tartsa a beállított (max) tempót, mintsem a szimpla tempomat, ami csak a gázt tudja adagolni és a lejtőn csak a hagyományos motorfék van amitől azért be tud gyorsulni.
Rollernél akkor olyankor a motorfék(generátor) lesz az autós üzemi fék amit az okos tempomat alkalmaz. Értelemszerűen csutkagáznál, vagyis ha elengedem a gázt, akkor gondolom a motorfék a visszatáplálás szint beállítástól függően fog "fékezni". Mekkora lejtésnél képes még állóra lassítani elengedett gáznál? Használható "egypedálos" módban?
F2 Proban jól olvastam hogy egyáltalán nincs tempomat? Vagy van és ki/bekapcsolható?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Thunderzolee #25566 üzenetére
Akkor már csak a következők nem kristálytiszták:
Ha sík úton 25 kmh alatt elengedem a gázt, de nem húzok féket, akkor a motor fékezni fog/gerjeszt/visszatáplál, vagy szabadon kifut?
Ha kiveszem a mechanikus tárcsaféket a képletből, és meghúzom a fékkart, maga a motor ugyanolyan mértékben fog fékezni, mint az előbbi elengedett gáz és fék esetén? A visszatöltés más lesz?
Minek a fokozatát tudom állítani appban szoftveresen és annak milyen hatása lesz a fékerőre, visszatöltésre akár elengedett gázkar, akár behúzott fékkar esetén?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Thunderzolee #25581 üzenetére
Na így már érthető.
Azért érdekel, mert én olyan vagyok hogy megpróbálom megérteni valaminek a pontos működését amiért majd tervezek kiadni párezer konvertibilis magyar forintot Meg az se mindegy hogy aztán tudjam mi miért hogyan történik amikor használom.
Akkor nem annyira a hatótávnyerés a lényege, hanem csak az hogy milyen mértékben lassít elvett gáznál=kényelmi kérdés.Köszi a segítségeket
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
F2 Pron a gyalogos módot be lehet kapcsolni direktben vagy csak appból?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Thunderzolee #25925 üzenetére
A gombbal duplakatt váltja az üzemmódokat: Eco, D, S, Eco, D, S...
Gyalogost (5 km/h) viszont így be nem kapcsol. És ki sem. Azért kérdeztem van-e valami trükkös kombi (mittudomén, féket húzva tart, kétszer balra indexel és 3x megnyomja a gombot. V.ilyesmi) hogy ne kelljen elővenni ehhez a telefont.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
1st wrld problems:
A gázkar potmétere mintha nem lenne lineáris. 90%-ig olyan 60%-nyi teljesítményt ad, az utolsó 2 mm-en meg tolja a limitig mint állat.
A lámpa vetítési képe nagyon király, minden német szupereus szabványnak megfelel, de brutál felfele világít. Pont a legdurvább rész olvasztja ki az autósok szemét. És így nem is az utat világítja. Gondolom nem nagyon lehetne lejjebb állítani. ?
Az első, de kicsit a hátsó gumi is "kabajt". Az első konkrétan rázza a kormányt fordulatfüggően, de üresben meghajtva a hátsóban is van némi tojás. Ez ilyen, vagy vlami nem stimm?
F2 ProAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #25998 üzenetére
Ezekre valakinek van valami egyéb tapasztalata? Nekem most 2 hét és 117 km után pont ugyanezek, azóta élesben is teszteltem a lámpát, parkoló autóknak a teteje fölött átvilágít a felső elvágás, tehát 5-10 fokkal lefelé kéne billenteni(de beépített). A gázkar poti egészen biztosan nem lineáris .
A lámpa vetítési képe nagyon király, minden német szupereus szabványnak megfelel, de brutál felfele világít. Pont a legdurvább rész olvasztja ki az autósok szemét. És így nem is az utat világítja. Gondolom nem nagyon lehetne lejjebb állítani. ?
Az első, de kicsit a hátsó gumi is "kabajt". Az első konkrétan rázza a kormányt fordulatfüggően, de üresben meghajtva a hátsóban is van némi tojás. Ez ilyen, vagy vlami nem stimm?
Ninebot F2 ProAláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mobilinternet
- Mesterséges intelligencia topik
- Építő/felújító topik
- Amazon Prime Video
- Amazon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen