Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz MaCS_70 #33 üzenetére

    És nem kell 'lemenni' a celebek szintjére. Elég csak megnézni bármilyen reklámot a tévében. Pl. egy sörmárka úgy reklámozza magát, hogy az az egyik híres focicsapatnak a támogatója. Semmi több. De ha megnéz az ember egy kis reklámot a sportközvetítések között, akkor szinte minden másodikban-harmadikban valamelyik 'híres' ember van, aki az adott márka 'mellett' áll. Sőt, a sportolók mezein sem véletlen, hogy mennyire láthatók bizonyos márkák logói.
    Vagyis már nagyon régóta alkalmazzák ezt a stratégiát a reklámoknál; csak most a tévéről egyre inkább kezdenek olyan helyekre menni, ahol több embert lehet elérni (hiszen a tévét egyre kevesebben nézik, egyre kevesebb embert tudnak elérni az ottani hirdetésekkel). És ezt most az influenszereken/streamereken keresztül lehet megtenni, ott érzik a jelentősebb 'követő'-tömeget.

Új hozzászólás Aktív témák