Új hozzászólás Aktív témák
-
-
[CS]Blade2
addikt
Én ahogy rápillantottam a kocsivétel előtt, ezek alsó hangon 10.000Ft körül vannak /db (online ár, ami kb. az unixos fele szokott lenni). Gondolom nem a legolcsóbbat szokták betenni és inkább az unixos árral kell számolni így szerintem az a nem tétel is lesz vagy 80.000Ft.
Persze 150.000km-ig jó, szóval kap is a pénzéért, meg, ha ehhez kötik a garanciát, akkor kénytelen lesz lenyelni, hogy bőven idő előtt kihajítják a meglevőket.Nekem egyébként a rio könyvében úgy van, hogy Gyertyák: Cserélje minden 150.000km-enként vagy valami ilyesmi. A lényeg, hogy ott össze vannak vonva a cellák és nincs év korlátozás, sőt még azt sem jelöli, hogy x ekm-enként a szervíznek ki kellene tekerni és ellenőrizni, ami sok más tételre jellemző a táblázatban, hogy ellenőrizze és szükség esetén cserélje.
-
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #5202 üzenetére
Gyári kia, most cserélték nekem és bosch gyertya volt. A szett nem volt 20e igaz egy 13-as Ceed.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
realist
őstag
Kia esetében nem sok pozitívat olvasok az 16.tgdi motor kapcsán (injektor porlasztási kép és ebből+kokszosodás keletkező dugattyú probléma).
A leginkább Hyundai által használt 2.0 tgdi kapcsán milyen tapasztalatok vannak (Kias Stinger-be is szerelték ezt a motort), itt is jelentkezik hasonló probléma? Ill. Fastback (leginkább N) kapcsán van ismert típus probléma?
Még egy kérdés Kia 7 ill. Hyundai 5 garancia tapasztalata van vkinek külföldről behozott autó esetén (simán ment vagy sokat szenvedtek) az engedélyeztetésesel? -
WarninShotZ
tag
válasz WarninShotZ #5152 üzenetére
Erre visszatérve, sikerült már orvosolni a problémát múlt héten. 1 trapezgömbfej és 1 injektor csere megoldotta a problemát. Köszi.
SZIE-MKK-MGM // MATE-MKK-Növényorvos MSc // Samsung Galaxy S21
-
nagyúr
válasz realist #5207 üzenetére
Mivel szerintem tök ugyanaz a motor, így ha vannak vele problémák, akkor ugyanazok lesznek.
Másrészt az összes modern motor problémás picit, mert az Euro szabályok ezt okozzák. Ezzel nagyon nem lehet mit kezdeni. Márkától függetlenül.Ami a garanciát illeti, az helyfüggő lehet, de ha minden jól van dokumentálva szabály szerint akkor nem lehet gond, el szokták fogadni és folytatják a bejegyzést/pecsételgetést.
Jogilag elvileg kell is EU-n belül.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Szemezek megvételre egy Hyindai I30assal. Erre a motorra mi jellemző? Esetleg vannak tipushibái? 1396ccm. 80KW 109LE. Mire érdemes figyelni? Tipushibái egy 2010.es Hyundai I30 nak, a fent említett motornak? Köszönöm.
-
Láncos, ha lánc hideg indításkor becsörög, akkor ne vedd meg. Láncfeszítő patronok szoktak elfáradni, ami miatt átugorhat a vezérlés.
A műszerfal, ha sokat állt napon megrepedhet, felpuposodik
Full alumínium blokk, kényes a rendszeres olajcserére.
Azt a szériát nem tudom mennyire a GD- érinti, hogy az elektromos ablakok kapcsolói megadják magukat, utángyártott nincs, gyári 30-35 eFtEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
Átnézték a vasat motorikusan, kitisztították a fojtószelepet, nem volt tárolt hiba.
Még egy problémám van, hogy a TRIP gomb-ot nem veszi néha valamiért. Van, hogy veszi, aztán egyszer csak 1 lapon marad, megnyomom 50x, semmi, majd egyszer csak észhez tér, és akkor tökéletes, minden egyes gombnyomásra lapoz, és aznap ez már ált. így is marad.
A többi gombot veszi, tempomat, stb, és ezek a kijelzőn is megjelennek, szóval nem az fagy le. Amikor épp úgy gondolja, hogy nem haragszik, akkor 50/50x veszi faszán, szóval én így fejben mindent kizártam, nem tudom, hogy mi lehet a gond. -
fant0mi
addikt
válasz [CS]Blade2 #5212 üzenetére
2008-as ceedben meg a - gombot nem vette néha a tempomat, ugyanúgy a napi első használatnál. Annyira nem zavart, hogy emiatt szétszedjem vagy cseréljem. Biztos befolyt alá valami cukros lé, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz [CS]Blade2 #5212 üzenetére
Nekem a kormányon meghallt a szervó állító gomb, úgy hogy a másik kettő működött. Úgy nyomkodd, ha betojik akkor 50eFt+ a gombsor.
Tudom, mert én vettem az enyémbeEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
DI korszak óta használtnál 160.000km után a legtöbb motorban benne van hogy generál jöhet. Ennek a motornak az a spece, hogy MPI nem DI és mégis tudja, hogy 160.000km után generál jöhet. Megvétel elött a szokásoson dolgokon kívül a láncra kell ránézni és a katalizátorra.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Nekem olyan van amiben cseréltek minden 10-12 ekm olajat, most 100ekm van benne és nem evett 5ekm alatt egy csepp olajat sem és vizet sem.
A baj az, hogy nem ennyi volt az előíras, hanem 20-30ekm. Ahol azt tartották ott baj vanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rellif
senior tag
válasz vihartigris #5219 üzenetére
Nem rossz ötlet,rákérdezek náluk.
-
realist
őstag
Azon kedves Hyundai/Kia tulajdonosokhoz szólna kérdésem akik az elmúlt 4 évben forgalomba helyezett autót vásároltak.
Úgy tudom már elektronikus a szervizkönyv, ez mennyire igaz; kézzel fogható pecsétet és km állást tartalmazó jótállás feltételeit igazoló kis füzetet már egyáltalán nem is kaptok amit vezet a szerviz?
A másik kérdésem az EU-n belüli garanciát érinti. Van esetleg vkinek külföldről 5 évesnél fiatalabb behozott autója aminek volt itthon garanciális javítása? Ha igen akkor ez simán ment, milyen papírokat kérték hozzá?
Kösz!
-
válasz realist #5221 üzenetére
A hyundainak régóta az van, 2015- ös i20- am pl még meg is tudom nézni, a myhyundai oldalán, az utánam lévő tulaj már nem a hyundaihoz hordta
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Nem ismerem a márkát, de mindenhol azt hallom/olvasom, hogy "csakaKija".
Tényleg ennyire jók? Mi ennek az óriási rajongásnak az oka?
Jelenlegi autónk egy 2017-es Lexus NX 300h Premier, cirka 120 ezer km-rel. (Legmagasabb felszereltség, ülésfűtés/szellőztetés, adaptív tempomat, HUD, holttérfigyelő, sávelhagyásgátló, Mark Levinson 14 hangszórós térhangzású hifi, 360 fokos panoráma kamera, ledek, automata vészfék, stb.) Az autót szeretjük, kényelmes, megbízható, soha semmi problémánk nen volt vele, mint ahogy az előd IS 300h-val sem (ellenben a német mesterhármassal kőkeményen szívtunk már 2-3 éves korukban is, de ezt most hagyjuk).
Magára az NX-re még van 4,5 év/további 40 ezer km garancia, illetve a hybrid hajtás vmennyi elemére, beleértve a nagyfeszültségű akkupakkot is további 9,5 év km korlát nélküli garancia (nem a magyar királyság fennhatósága alá tartozik az autó, európa legtöbb részén a fenti garanciális időszak jellemzőa Toyota és Lexus modellekre).Szóval a Kia garanciális feltételei nálam nem lenne előrelépés, mivel rövidebb. Ezt leszámítva mi pluszt adna egy 2019/20/21 körüli előző generációs Niro sima vagy plugin hybridben (az Android Autó és Apple Carplayt leszámítva, ami a mostani autóban nincs). Vagy esetleg az új Niro vagy új Sportage. De utóbbi esetben miért ők egy új generációs Lexus NX, Toyota RAV4 vagy egy 2020 körüli Lexus RX helyett? Szeretném körbejárni a témát, arra az esetre ha váltásra kerülne a sor. Mivel nyújtana többet/mást a Kia? Mivel adnátok el nekem, hogyan győznétek meg? Nen ragaszkodok mindenhez, nyitott vagyok újdonságokra is a józanság határain belül. Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Kértem vengara tegnap pár helyről Szfvár, Veszprém... árajánlatot éves kötelező szervízre (25.000km van most benne) szervízre. 135.000-185.000Ftig kaptam ajánlatokat.
3.3 liter olaj, fél liter fékfolyadék és 4 sima gyertya + munkadíj dobja ezt az összeget. Nagyon erősen ott vagyok, hogy elengedem a 7év garit ami saját tapasztalatom alapján amúgy se ér sokat. Legalább minőségi olaj lesz benne...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Akula
őstag
Nem egy erőmű, de pont ezért elég tartós gépek. Főleg a korábbi konstrukciók. Javítgatni is könnyű, nem kell az egész autót szétszedni egy izzócseréért. Viszont a szervízháttér egy köpedelem. Érdemes külföldön kérni a munkt, mert pl. szlovákiában alaposan megcsinálják, még ajándékot is kapsz, itthon meg minden csavart utána kell húznom, takarítanom kell, mégcsak nem is köszönnek a munkafelvevők. Ha nem Kiát választok legközelebb, az csak emiatt lesz.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
vihartigris
őstag
"mindenhol azt hallom/olvasom, hogy "csakaKija".
Hol olvastad?"Mivel adnátok el nekem, hogyan győznétek meg?"
Nem akarunk meggyőzni, azt vedd ami neked a legmegfelelőbb!
Leginkább az ár-érték arány szokott lenni az egyik legfontosabb döntési szempont ami miatt a Kia/Hyundai kettős ajánlott.
Valaki meg a táskája, cipője színéhez választ autót.bármi reciproka a semmi
-
Akula
őstag
válasz vihartigris #5239 üzenetére
Nem nagy távolság, legközelebb megcélzom őket.
#5237 kisza25: már van komolyabb fekete listám
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Pogacsa36
csendes tag
A Soul-omat Cegléden vettem, azóta is odajárok vele évenkénti szervizre. Kedvesek, udvariasak, de sajnos a tavalyi szervizük után nemrégiben lett egy sanda gyanúm velük kapcsolatban. ugyanis a szervizelés után 8500km megtétele után jött a műszerfalon a hibaüzenet: Alacsony motorolaj szint! A nívópálcán levő olajat megnézve eléggé feketének találtam. Akkor beletöltöttem 1 liter olajat, azóta mentem 1000km-t és semmi olajszint-csökkenés. Szóval felmerült bennem a gyanú, hogy valójában nem is cseréltek olajat, csak megnézték a szintet, akkor még a jelek közötti volt a szint és csak a számlára nyomták fel az olajnak, olajszűrőnek és a munkadíjnak az árát. Szóval többet nem veszem át mielőtt meg nem nézem az olajat. Ha valóban lecserélik és betöltenek 3,7 liter friss olajat, azt a nívópálcán levő olajon is látni lehet.
[ Szerkesztve ]
KIA Soul
-
Pogacsa36
csendes tag
Azt még el is fogadnám, de ha a szervizkor betöltöttek 3,7 liter olajat, nem hiszem el, hogy nyom nélkül eltűnik 8500km alatt annyi olaj, hogy a nívó alsó jele alá kerül az olajszint. A fekete színt inkább azért írtam, mert az azért látszik egy olajcsere után közvetlenül, hogy a használt olaj kikerült és friss, tiszta van helyette a rendszerben.
KIA Soul
-
Dr. Oid
aktív tag
Érdekes, obskúrus dologba futottam bele, hátha tud valaki segíteni
Adott egy Pioneer dash cam, szivargyújtós adapterrel kapja a tápot. Kia Ceed ED-ben használom. Azt vettem észre, hogy alig van felvétel a kártyán. Az történik, hogy gyújtásra a kamera elindul, ahogy kell, de ahogy indítózok, elmegy az áram ugyebár egy pillanatra, a kamera kikapcsol, de amikro már jár a motor, és megint van táp a szivargyújtón, akkor a kamera nem indul el újra, kézzel be kell kapcsolni.
Elvittem a szervizbe, azt mondták, a kamera jó, az akksi a szar szerintük. Én meg nem akarok akksit venni puszira, mert amúgy pöccre indul (1.6 benzin amúgy a kocsi). A kamerában nincs se akku, se szuperkapacitor, tehát ha elmegy az áram, akkor az normális, ha kikapcsol.
Kérdésem: Akinek ilyen autója van/volt, meg tudja mondani, hogy normális-e, ha indítózáskor nincs egy picit táp a szivargyújtó aljzatban, vagy esetleg ez arra utal, hogy csökken az akkufeszültségem?
-
Akula
őstag
válasz Gabonetta #5245 üzenetére
Ezt úgy lehet megnézni, hogy olajcsere után hazamész, vízszintes terepen leállítod a kocsit, másnap nívópálcát kihúzod és meglátod, hogy 2/3-ig van töltve. Aztán ijedtedben felhívód a szervízt, hogy ezt tapasztaltad. Végighallgatod a 20 perces előadást a nívópálcáról, tribológiáról, hőtágulásról és a Föld inhomogén gravitációs mezejéről, aztán leteszed a telefont és beülsz az autóba és inkább elmész a márkakereskedőhöz. De ott már nem a munkafelvevő phd-s sráchoz mész, hanem egyből a cégvezetőt keresed, hogy van egy jó ajánlatod. És a kávé mellett megbeszélitek, hogy szépen a tegnapi olajból még rátöltenek 4 decit és nem mész az RTL-hez.
Összefoglalva: szóval de. Ilyennel (is) trükközik a szerviz."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Gabonetta #5248 üzenetére
Eddig csak hivatalos Kia márkaszervíz volt.
Olyanokat tudnék mesélni, hogy mehetnék vele standup-olni.
Az egyik helyen azt mondta a szervizes srác, hogy hagyjam ott a kocsit náluk, elviszik két utcával fentebb az autószerelő haverjához, megcsinálják nekem, zsebbe fizetek neki, ő meg rányomja a pecsétet, hogy kész, minden remek. És ezzel én sokkal olcsóbban jövök ki, mert náluk 17500 az óradíj. És nem csak úgy begurultam utcáról, hanem MyKia applikációban foglalt éves szervizről beszélünk. Akkor hát?
Így én is tudnék márkakereskedést üzemeltetni.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen