Új hozzászólás Aktív témák

  • siege5

    aktív tag

    válasz kobraCode #815 üzenetére

    Igen, épp ezért van beszűkülve a lehetőség, kevés már az igazi szívó.
    Voltam egyébként suzukinál, igaz én az Scrosst néztem (50 ezerrel több mint a vitara)1.4 gl+ szinten (ezt is csak a 10 éves turbó váltó motor gari miatt), mire végeztem ugyanott voltam, mint a ceed silverrel. ( 5 -5 milla mindkettő).
    Nos ültem bennük, érzetre jobb volt a ceed minőségben, motorban persze a turbó miatt is a suzó a nyerő.
    Minden másban felszereltségben összességében a ceedben több minden van. Így az akkor lehet alternatíva, ha valakinek fontosabb a motor, a nagy sebességű dinamika.
    Hozzáteszem, ezekből is az utolsó darabok fogynak el a raktárkészletről (suzó, kia) utána a hybrid és részecskeszűrősök jönnek, illetve kivezetik az utolsó szűrő nélküli motorokat, ami elhúzni sem engedi a keresgélést :S)

    De mást nem találtam, pedig mennék alacsonyabb kategória felé is, ami lenne meg már, nagyon fapad.
    Vagy mondja azt nekem valaki, elfogadom jó érvek mellett, mert én is csak másodkézből tájékozódom, hogy egy turbóssal sem lesz hosszú távon, gondom, és alapvetően nem kell rá sokkal többet költenem)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák