Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz robita #743 üzenetére

    Semmit nem fognak tudni csinálni vele, de ha esetleg igen, akkor írd már meg!

    Az én ötletem az, hogy ha felmalagszik a fék, mondjuk szerpentinezés után, akkor felmelegszik minden,mert nem olyan a hűtése, mint egy brembo cuccnak. a meleg miatt a fékcsövekben a fékfolyadék is kitágul (és itt jön a tipushiba) nem a kiegyenlítő tartály felé terjeszkedik, hanem nyomja a betétet a tárcsához és folyamatosan fékez. Ettől persze még jobban melegedik és ezzel a kör be is zárul. Amikor hozzáérsz a fékhez, a másik kerék oldali dugattyú is működésbe lép és valamiért a két oldalban a folyadék nyomás kiegyenlítődik. Nekem két évente a szerviz lecseréli a folyadékot, de az is igaz, hogy nem állok ott mellettük amikor csinálják, csak remélem, hogy tiszta a rendszer és nem valami kis koszdarab okozza.
    Más ötletem: nem is a fékbetét nyikorog a tárcsán, hanem valami teljesen más dolog ér bele. De ezt nem találta meg a szerelő és a tárcsa sem volt összekarisznyolva. szóval passz :U

    "Akula Sub, ready for the deep!"

Új hozzászólás Aktív témák