Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Szevam #746 üzenetére

    És mivel környezetvédelem topikban vagyunk, érdemes nem elfelejteni, hogy a felsorolt ÖSSZES tételnek van nem kicsi környezeti lábnyoma. A diszpécser, karbantartó valahogy munkába jár, munkahelyét fűtik/fenntartják -stb-stb. Nem tudom végigment-e már minden tételen egyszer valaki, de ha egyetlen tételt sem csalunk el a zöldmámorban, akkor nehezen tudom elképzelni, hogy 1millió lakosú nagy népsűrűségű város alatt ökológiailag/klímaszempontból megérné egy ilyen hierarchiát üzemeltetni.

    Persze a valóság "megoldja" a dolgot, úgy, hogy ritkítják a járatokat és vidéken van napi 2db busz a megyeszékhelyre.

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • Rive

    veterán

    válasz Szevam #746 üzenetére

    Tök jó ez az ingyen közlekedés, de nyilván nem várhatja el senki, 0 pénzért mások utaztatását.

    Nem nulla pénzért, hanem a tömegközlekedés vs. egyéni közlekedés direkt anyagi és indirekt externális hatásainak különbsége alapján központilag finanszírozottan.

    /// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!

  • Lauda

    félisten

    válasz Szevam #746 üzenetére

    Egyébként meg: [link]

    Annyira nem szeretnék ebbe belemenni, mert ez nem környezetvédelem téma, de ezt én egy rettentő igazságtalan döntésnek gondolom sok emberrel szemben. Mert joggal kérdezhetik például a leszázalékolt betegek, akik mondjuk kapnak valami aprópénzt az államtól és dolgoznak 4 órában minimálbérért valami rehabos munkahelyen, hogy akkor ők miért nem utazhatnak ingyenesen? Sokan méltánytalan körülmények közé kerültek az átalakított rehabilitációs rendszer miatt, sok embert aki nem lett jobban visszaminősítettek, elvették az utazási kedvezményt is a legtöbbjétől. A gyógyszerek rengeteg pénzt el tudnak vinni. Azt gondolom ennek is van ezer és ezer oldala. Vagy legyen ingyenes a tömegközlekedés, de akkor mindenkinek, vagy ne legyen ingyenes. Mert ez így gusztustalan szerintem. Melózol feketén, közben ingyen utazol. Aki meg melózik fillérekért hivatalosan, az veszi a bérletet. Azért ez nem egy földtől elrugaszkodott példa magyarországon. :) De lehetne hozni millió példát, hogy miért parasztvakítás ez az intézkedés és mondjuk miért is fizessék az adófizetők azoknak a buszozgatását, aki vagy nem is szorul rá, vagy nem is akar dolgozni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák