Új hozzászólás Aktív témák

  • silver10

    aktív tag

    Még így nem jártam, de úgy látszik itt volt az ideje. Bár eddig csak DHL-lel hozattam cuccot, ha gyorspostát választottam. 2014.12.15.-én azaz hétfőn 10:44-kor E-mailben értesített a Zopomobile Europe, hogy a TNT Expressnek átadta a csomagomat. Azóta a csomagom Zaragozában vesztegel. Mivel a nyomkövető rendszerből számomra nem derült ki egyértelműen, hogy mi a csomagom valós státusza(egyszer szállítás alatt, aztán késik tecnikai okok miatt), a mai napon 07:14-kor és 12:13-kor is felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat. Mindkét esetben elkérték a telefonszámomat, hogy utánanéznek és érdemben tájékoztatnak a csomagommal kapcsolatban. Állítólag valami sztrájk volt hétfőn. Aztán végül is semmilyen válaszra nem méltattak. :W Elvileg 48 órán belül meg kellett volna kapnom a megrendelt árumat, de most azt sem tudom, hogy ellopták, elkeveredett, többnapos sztrájk, vagy mi egyéb van? Írtam az ügyfélszolgálatnak a TNT weboldalán is. Várom a válaszukat, nem túl türelmesen. Lehet-e érdemes-e ezen kívül még valamit tennem? Jelenleg is így állok :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák