Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dominó85

    veterán

    válasz RVR400 #40039 üzenetére

    A csomagkezelő dolgozókról van szó. Azok, akiknek fizikailag átmegy a kezén a csomi. Az egyre több csomagról pedig a magyarok tehetnek, akik nem akarnak és/vagy nem tudnak 100-200k-t kicsengetni egy agyon hájpolt brandért, amikor kevés utánjárás eredményeként sok, olcsóbb alternatívát találnak külföldön.

    A képlet valahogy így nézne ki:

    rendelt csomagok száma / feldolgozó humán erőforrás = gyorsabb ügyintézés

    És akkor ebbe még belevehetnénk azt is hogy az egyes tényezők milyenek. Nyilván egy jobban megfizetett ember hatékonyabban dolgozik/teljesít. A rendelt csomagok száma így még ha nő is, azonos idő alatt több kerülhet ellenőrzésre, meggyorsítva az ügyintézést. Ebből pedig egyenesen következik, hogy megnő a 27%-ból befolyó összeg azonos időhöz mérve. Azaz a hatékonyságot átcsoportosítva és azt szinten tartva a 27% csökkentésével nem lenne bevétel kiesés sem. :K

    * Péter - 06302461862 *

Új hozzászólás Aktív témák