- Windows 10
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Gmail
- Autodesk - Revit
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Amazon
-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
evabf
tag
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, ha a geekbuying-nál rendelmtem egy Lenovo A820-at okt 31-én (fizetési státusza: Payment confirmed processing, vissza tudom-e mondani a rendelést, és hogyan? Ha igen vonnak-e le valamilyen összeget? Az oldalon nem találtam erre vonatkozó infót.
-
evabf
tag
válasz #73959936 #15925 üzenetére
Köszönöm szépen (itt ezt látom):
2013-11-04 14:51:25 SINGAPORE
2013-11-04 14:56:49 SINGAPORE
2013-11-04 14:33:28 HONGKONG
2013-11-04 14:26:51 HONGKONG
2013-11-04 14:18:32 HONGKONG
2013-11-04 14:13:59 HONGKONG
2013-11-02 02:08:51 Lan Guang,Shenzhen,China
2013-11-02 02:08:51 Lan Guang,Shenzhen,China -
evabf
tag
válasz CoolBoy323 #16033 üzenetére
Október 31-én rendeltem tőlük, SG-vel jön az én csomagom is.
-
-
evabf
tag
válasz Occon adom #81611 üzenetére
Üdv, én próbálkoztam a megadott címen a reklamációval, a következő eredménnyel:
Küldve: június 22.
Tisztelt Címzett!
A következőkkel kapcsolatban szeretnék panasszal élni Önök felé:
2017. április 18-án rendeltem egy okostelefont Kínából, amely az országba érkezett május 17-én. Május 23-án elküldtem a vámeljáráshoz szükséges dokumentumokat, többszöri érdeklődésre is csupán a türelmemet kérték, valamint - telefonos érdeklődésre (MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777 ) két ízben is megígérték, hogy megsürgetik a régóta várakozók vámeljárásának lebonyolítását, azzal, hogy bekérték a küldemény azonosításához szükséges adatokat.
Az utolsó telefonbeszélgetés azonosító száma:……..
Ehhez képest a küldeményem státusza jelenleg is a következő:Abszolút méltánytalannak tartom ezt az eljárást, korábban is rendeltem már, soha nem kellett egy-két hétnél tovább várakoznom.
Mindezen felül ezért a "szolgáltatás"-ért tudomásom szerint 2500,- Ft-ot kell fizetnem.Kérem szíveskedjenek az ügyet felülvizsgálni, és tájékoztatni, hogy mit kellene még tennem ahhoz, megkapjam végre a megrendelt terméket.
Segítségüket előre is köszönöm.
Válasz érkezett: június 26.
Tisztelt ................!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2017. június 22-én érkezett megkeresésére - amelyben a Magyar Posta (a továbbiakban: Szolgáltató) által végzett vámügyintézői tevékenységet kifogásolja -, az alábbi választ adjuk.
Tájékoztatjuk, hogy a Hatóság a Szolgáltató postai szolgáltatásokkal kapcsolatos tevékenységét felügyeli. A külföldről érkező küldemények vámkezelését a Szolgáltató a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal (a továbbiakban: NAV) kötött megállapodás alapján végzi. Amennyiben sérelmesnek tartja vámeljárási tevékenységüket, javasoljuk, hogy a NAV-hoz forduljon.
A Vámhivatal a vámeljárás alá vont postai küldeményt csak a vámeljárás lefolytatása után adja vissza postai kezelésbe a Szolgáltatónak, a kézbesítésre csak ezt követően kerülhet sor.
Reméljük tájékoztatásunk segíti Önt problémája megoldásában.
Tisztelettel:
……………….
osztályvezetőA telefon jún. 26. óta "Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve" státuszban van...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs