Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gave
addikt
Training dummyk lesznek az aréna részen, level 40? körül, szvsz Lagon boss előtt nem igazán van értelme nagyon kicentizni.
A skill tageket érdemes nézni, pl: melee, physical, fire stb, ezekből tudod mi a jó affix a tárgyon, fegyvereken a flat +20 dmg stb,. jobb kezdetben általában mint a +40% (bár függ attól mennyi alapozás van már a karakteren).
Sztori miatt nem aggódnék, Diabló játékokhoz hasonlóaan olyan "van, hogy legyen" szint.
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Gave
addikt
Túl sok a változó. Pl: a lassú kalapács egy olyan skillen ami alapból megküldi nagy számokkal és cooldownra megy, ott simán az lehet a nyerő.
Egy olyan skillen ami pl: ignite-ot vagy mérgezés, stb, pakolgat fel, esetleg armor-t vesz le, ott majd az attack speed lesz arányaiban jobb, persze csak ha lehet ismételni a skillt mert nincs rajta cooldown.
A Forge panelt mindenképp érdemes már korán kiismerni, a rúnák, glyphek használatával lehet pl: levenni, cserélni, felrakni új affixeket. Így esetenként el lehet jutni jobb vagy köztes megoldáshoz. Pl: ha van üres prefixed, akkor tudsz rakni attack speed shardot a kalapácsra, előtte lehet kell egy rune of removal vagy shattering + szerencse, hogy levedd másik tárgyról ha nem találtál nyersen.
Lmh: lol, hát igen, elég sok van, de gondolj bele van több 100 féle build, mindnek más más lesz jó, most abba nem állok bele, hogy a nap végén defense és dps kell .
Egyik logikus loot filter amit mindenkinek ajánlok az újraszínezésre beállítani a class + subclass skill/class special shardos helmet, amor és relic magic és rare cuccokat. Mert ezeket érdemes lesz felkapkodni és betörni.
[ Szerkesztve ]
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
Gave
addikt
Csak dungeon és arénában van egyelőre az is 4 szint csak, plusz nem tudom az ajtók fixek e vagy rng amikkel lehet még ezeket tovább nehezíteni.
Progresszív mint a d2, előrébb mész gyorsan akkor ott lesz nehezebb, jó lenne majd itt is egy d2 p1-p8 vagy hasonló megoldás, bár nem tudom mert a kampány után pár mono és eléggé kezd nehezedni ha nincsenek jo dropok.
Monokat biztosan nem akarnám itt a co op nehézségen nyomni már, max a leg elsőket a láncban .
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
-
Gave
addikt
Monolith és oldalt a 2+1boss kinyiló "questek"
Monolith szélét elérve boss a resetért
Dungeonok t1-t4
Arena t1-t4 (mono kulcs ikon)Ha CoF guildben vagy az picit feldobja a mono farmot, pl: beállítasz 3 loot esőt 3 Exiled Mage kill-re és akkor tele lesz a képernyő karácsonyfával
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
sto1911
veterán
Kevés bizony.
A monolith térképen felül van egy csík, ami a stabilitást mutatja, illetve három jelzés rajta, amit ha elér a stabilitás, akkor bal oldalt kattinthatóvá válik az alternatív résztörténet, ami bemutatja, hogy másképpen is történhetett volna.
Eddig jutottam, nem tudom hova fut ki a sztori. Fentebb írták, hogy a bossok könnyen kiismerhetőek stb. Melyik arpg-ben nincs így? Vagy melyikben kiváló a sztori, ami nem arról szól, hogy van egy még gonoszabb szereplő a háttérben? Stb.
Szerintem a tárgyakról, a fejlődésről és fejlesztésről kell szóljon a játék és ezt az átlagnál jobban hozzá, a D2 mellett valószínűleg ez is örökös kedvence lesz sokaknak. -
Gave
addikt
Ezért mentem végül Hardcorra, én EA kiadással játszogattam SC karakterekkel és úgy voltam vele, hogy tényleg nincs nekem miért farmolni. Így érdekesebb, hogy melyik builddel meddig jutok, meg milyen (
idióta) merész map pullokat tudok vele csinálni.Nagyon minimálisan elő készítem a karaktereket, általában elrakok azért pár experimental-t, és 7-8% silver gyűrűt, jó move speed csizmákat, mivel tele van shard stash így az új karakterekkel annyira nem kell figyelni a lootot, egyedül egy Class affix újraszínezés filtert állítok be mindegyikre. Rune of Discovery-t gyorsan rárakom pár nyers cuccra, és mehet is.
CoF progress megmarad, így ha bedőlt egy karakter, legalább a guild szint fejlődött tőle .
Így egész élhető szerintem, és még 2 facsipesz egyszerű fireball build között is lehet elég nagy eltérés, hogy más játék menet legyen belőle.
Mondjuk én esténként pár órát gőzkiengedésre használom, így mások az elvárásaim.
[ Szerkesztve ]
Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people
-
MikeWazowski
addikt
Ennyi. Egy ponton már le kell mondani a dmg-ről, a resistek javára. Titan quest óta nekem kb. a resistek a legfontosabbak, nem a dmg. Mert ha kevés a dmg-d, max tovább ütöd, de ha kevés a res állandóan halsz.
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Har_melin
addikt
A cold dmg általában erősebbnek tűnik a játékban a monsztáktól, mint a többi típus. Korábban már írtam, hogy cold spire onehitelt echon többször is, pedig egyébként a spire-ok sebzését fel se szoktam venni, akkor se, ha három lő egyszerre. A monszták közül is a wengari matriarch-patriarch páros az, amelyikkel már gyűlt meg a bajom. Rajtuk kívül egyedül a skarabeuszon lovagló lándzsás figura az, akinek a sebzését legalább észreveszem.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen