Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz hali13 #4439 üzenetére

    Érdekes esetek vannak ebben a topikban (meg amit ügyfelek is mesélnek néha), én például 20 év alatt soha nem kértem előleget, kivéve, amikor a helyszínen hagytam a TV-t, és úgy rendeltem hozzá sorkimenőtrafót, hogy az alkatrészt vittem oda a készülékhez, nem fordítva.

    Azt is csak azért, mert nem szerettem volna pofára esni, hogy megrendelem a trafót, azután felhívnak, hogy bocsi, meggondoltuk, mégsem kérjük a javítást.

    Kiszállásra olyan esetben, amikor nem vállalom a TV-t (aminek többféle oka lehet), én kevesebbet, sokszor épp csak benzinre valamit, vagy még annyit sem szoktam kérni. Ebben szerepet játszhatnak különféle méltányossági szempontok is.

    Sajnálatos, hogy ilyenek járatják le a szakmát, de az én ügyfeleim sokan inkább méltányolják, hogy a TV-t vagy megjavítom helyszínen, vagy szállítom, oda-vissza. Meg persze be is lehet hozni a műhelyembe.

    Mindezt nem önreklámból írom, amúgy sem vállalok munkát, fórumon keresztül.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák