Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz #92401152 #7016 üzenetére
Sajnos vannak ilyenek, én is hallom ügyfelektől, de épp ezért, ezt mindig előre tisztázni kell.
Régen a Gelkánál alap dolog volt, amikor egy készülék anyaghiány miatt nem javítható, azért a tulajdonos nem fizet. Mivel nem az ő hibája, hogy nincs alkatrész.
Ha adtunk egy árajánlatot, de az ügyfél nem fogadja el, akkor fizet vizsgálati díjat, mert ilyenkor már nem a szervizen múlt, hogy meghiúsult a munka.
Így amikor vállalkozást indítottam, én is mindig a régi szokásokhoz tartottam magam.
Kellene valami más szakember, de mindenképpen előre tisztázott feltételekkel.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Hisense LCD és LED TV-k
- HBO Max & OD topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amazon Fire TV stick/box
- ASUS routerek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest