Új hozzászólás Aktív témák

  • axlrose32

    őstag

    Na akkor vegyük át az alapokat...újra...
    1 lecke :)

    -A készülék típusa, nem LG..Samsung stb, nem is smart és nem is HD, de még UHD sem, a készülék típusa a készülék hátulján lévő típustáblán található model/modell/modele/modelo bűvös szavakat követő kettőspont után.
    Bizonyos gyártók Product code-t is feltüntetnek a készüléken, így egyértelműsíthető az is, hogy a típuson belül ez a példány milyen kijelzővel került összeszerelésre.
    (Legegyszerűbb ha lefotózod és úgy teszed fel a kérdést)

    -A készülékem hibakódot villog:
    Az LG Samsung és Vestel béléssel készült török készülékek bekapcsolási procedúrájának része a stdby led villogása, soha nem volt másképp, ha ez nem is tűnt fel az elmúlt 8 évben, amióta megvan a készülék. :DDD
    Amennyiben a led villogása után látszólag semmi nem történik (led kialszik), akkor feltehetően a készülék működik, kizárólag a háttér világítás hiánya miatt nem látszik semmi az képernyőn.
    Amennyiben a villogás befejeződése után ismét pirosra (zöldre kékre...hupililára) vált, akkor kezdjünk el aggódni az alaplap (mainboard) épségéért...

    -"Azt hallottam, hogy a szerviz menüben meg lehet oldani ezt a hibát."
    A szerviz menüben legfeljebb az örök vadászmezőkre tudod elküldeni a lapot, nem ajánlom...

    -"Láttam egy youtube videót, reseteltem az eepromot, nem lett jó.."
    De cserébe plusz ..opást okozol majd a szakembernek aki a végén megjavítja...

    06703896891

Új hozzászólás Aktív témák