Keresés

Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz Ton1 #8177 üzenetére

    azért kérdezem, mert egy webshopoknak is szállító emberkétől veszem a TV-t elvileg ma, webshop árnál kicsit olcsóbban, de 3 év hivatalos garral van hirdetve a TV, tehát le kéne pecsételnie a garilevelet az eladónak, szóval ha nem tudja lepecsételni, akkor ez kizáró ok lesz a vásárlásnál...

    Ha HU-s helyett pl. EU-s a garilevél (már ha van ilyen, de mintha úgy olvastam volna, hogy van), az is kötelezi a szervizt a gyári garancia betartására, nemde? Lévén EU tagállam vagyunk. De attól gondolom még azt is pecsételnie kell az értékesítőnek. A Samu szakszerviz gyári garis ügyintézés esetén leellenőrzi, hogy mely forgalmazó értékesítette a készüléket, a pecsét/aláírás alapján?

    Gondolom nekem ezt kéne kapnom, és ki is kéne töltenie. - Samsung jótállási jegy (nem lehet közvetlenül linkelni csak a mintaképet) És célszerű regelni is a terméketa +2 hónap gari miatt, valamint ez is egy plussz biztosíték gondolom.

  • c41r0^

    őstag

    válasz Ton1 #8177 üzenetére

    pl. a kalocsai cég és társai esetében is minden TV olcsón, az EU-ból jön be (szürkeimport, ahogy a ma átveendő TV-m esetében is így van), csak azt nem értem, hogy miért gyári garival hirdetik, mikor ezek a TV-k nem kerülnek regisztrálásra a Samsung Magyarországnál, tehát sántít a dolog... az a valószínű, hogy nemes gesztus a hivatalos Samu szakszervizben, hogy elfogadják ezeket a garipapíros TV-ket is, ha eléggé vered az asztalt gondolom, vagy pedig a hivatalos garancia csak a vevő megnyugtatását szolgálja ezen szürkeimportos cégek felől, mivel elvileg a weblapjuk alapján ők viszik el garanciás javításra (sőt, még cserekészüléket is biztosítanak elvileg), tehát egyáltalán nem biztos, hogy a hivatalos szakszervizben szervizelik, hanem ők rendelik be az alkatrészt és javítják meg

    mondjuk ez egyáltalán nem lenne gond, a lényeg, hogy valóban 2+1 évig tartson a garancia, az teljesen mindegy (legalábbis pl. nekem), hogy helyileg hol szervizelnek, ha szakember végzi... főleg mivel általában panel, alaplap, táp, inverter cseréből áll a javítás és csókolom, mivel olcsóbb, mint keresgélni pl. egy elektronikai kontakthibát...

    csak azt nem értem, hogy akkor miért hivatalos Samsung garival reklámozzák ezek a cégek a termékeket, miért megy a - a logikusan következtethető, de magánvélemény alapú - félrevezetés, ahelyett, hogy kiírnák, hogy 2+1 év gari van a TV-re ugyanúgy, mint a gyári garancia esetében, ugyanolyan fecnit is kapsz, csak hiba esetén az alkatrészeket mi szerezzük be valakitől és saját magunk javítjuk a garancia ideje alatt, nem pedig a márkaszerviz

Aktív témák