Keresés

Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz Ton1 #8187 üzenetére

    a TV származása mindegy, a lényeg, hogy EU-n belülről legyen és a Samsung cég hivatalos garanciáját kapjad (HU-s vagy EU-s, ha van ilyen, erről még nem olvastam megerősítést), csak előfordulhat, hogy az embereket ( valamennyire jogosan) elhajtják a szürkeimportos webshopból vásárolt TV garis ügyintézésénél a Samu szakszervizben, mivel a Samsung Hungary adatbázisába nem történt meg a TV gyári kódjának regisztrációja (mivelhogy szürkeimportos a TV), tehát ez egy olyan kifogás, ami aduász az itthoni szakszerviznek, ezzel szerintem sajnos bármikor élhet is, mint egyfajta joker kártyával... de a jelenlegi tendencia az, hogy ezeket a TV-ket is javítják szó nélkül

    csak ki tudja, mit hoz a jövő és ez milyen irányba változik...

    elvileg a józan ész azt diktálná, hogy ha akárhol az EU-ban vásároltam, akkor az itthoni hivatalos szakszervizben kutyakötelességük garanciálisan foglalkozni vele (mivel a "globális" Samsung hivatalos kirendeltsége), lévén EU tagállam vagyunk, ehhez képest jó magyar szokás szerint megy a kavarás...

    no de mindegy, kifaggatom majd az eladót és ha nem tudja lepecsételni és aláírni a HU garipapírt, nem veszem meg a terméket... akkor inkább 159K-ért választom a kalocsaiakat

Aktív témák