Új hozzászólás Aktív témák

  • Neurotoxin

    őstag

    válasz tPedro_ #78952 üzenetére

    Még tegnap is fent volt, ahogy néztem. Nekem ezek mindig gyanúsak, de most belefutottam egy olyan "hiányosba" is, hogy a doboz bontott, ki lettek cápázva belőle a figurák :((( Attól még továbbra is kívánom ezt a készletet, de a jelenlegi árát nem fizetem ki érte.

    #78993 @Djuree :
    "ha van biztosítás kifizeti a magyar posta is a csomagot, már jártam így, fizettek, de jól jártam mert többre volt biztosítva mint a csomag értéke." Zoli videója alatt is leírtam: Nekünk most pont van egy ilyen ügyünk, Hollandiából érkezett nagy értékű csomagunk, körbetekerve a doboz postai ragasztószalaggal. A tetején is volt matrica az esetről, egy háromjegyű szám pecsétjével. A tartalmát jól összetörték (odab......ák valamihez :((() Ügyfélszolgálatot hívtuk, de írjuk le....Leírtuk, 600+ fotó, a csomag biztosítva lett. Benyújtottuk a kárigényt. 2 hét levelezés, "nem mi voltunk" stb. magyarázkodás. (Jah, nem, csak a ti matricátok van rajta a sérülésről). Utána kaptunk egy tök nevetséges kb Google fordítóval készült "angol" nyelvű levelet, hogy kárigény esetén ezzel házaljunk a külföldi szolgáltatónál. Szégyenlem ilyenkor, hogy magyar vagyok. Mostanában az összes külföldről jövő csomag esetében beleírom szándékosan a levélbe, hogy jól csomagoljanak be mindent, biztosítva adják fel, mert nálunk "poor handling" van...és inkább fizetek többet, csak DPD/DHL/Fed Ex stb szállítsa. A hollandokkal végül az eladónak hála, szerencsésen végződött az ügy (az eladó kérte, hogy küldjük vissza a terméket, annak ellenére, hogy ritka, volt neki egy másik, ami szerencsésen megérkezett.) Egyébként sajnos minden második külföldről érkező csomagunkkal probléma van, hála a Magyar Postának.

    18 éve a PH! lapcsaláddal!

Új hozzászólás Aktív témák